Προσπαθώ να είμαι ανέκφραστη. Μέσα μου όμως γίνεται ένας πόλεμος συναισθημάτων. Δεν περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο σήμερα,δεν είχα προλάβει να προετοιμάσω τον εαυτό μου. Νόμιζα πως δεν θα το τραβούσε τόσο με την Lily. Ήμουν λάθος. Το μόνο που ήθελε από εμένα ήταν να με εκμεταλλευτεί. Η εικόνα τους να φιλιούνται μπροστά μου με κάνει να θέλω να κλάψω εδώ και τώρα. Αν το κάνω αυτό θα φανώ παράλογη..Έχουν γίνει τόσα πολλά τις τελευταίες δύο μέρες.. Στέκομαι παγωμένη στην θέση μου και απλά τους κοιτάω,κανείς άλλος δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για το τι κάνουν. Κανονικά δεν θα έπρεπε να με νοιάζει αλλά με τρελαίνει. Γυρνάω από την άλλη και πίνω μια μεγάλη γουλιά από το ποτό μου. Προσπαθώ να μην τους ξανά κοιτάξω. Ακούω ένα ήχο από δίπλα μου..είναι το κινητό της,ο μπαμπάς της την παίρνει τηλέφωνο. Δεν ξέρω τι να κάνω.. αν πάω να της το πω ο Shawn θα νομίζει ότι το έκανα επίτηδες και αυτό είναι το τελευταίο που θέλω τώρα. Τελικά σταματάει,όταν τους κοιτάω ακόμα φιλιούνται. Το τηλέφωνο ξανά χτυπάει,ίσως πρέπει να της το πω. Για να επιμένει τόσο μάλλον θα είναι σοβαρό. Πάω προς το μέρος τους.. δεν με παρατηρούν καν. Καθαρίζω τον λαιμό μου και τελικά σταματάνε και με κοιτάνε.
''Εμ Lily σε παίρνει ο πατέρας σου εδώ και ώρα..'' Προσπαθώ να φανώ χαλαρή
''Oh πάω έξω να μιλήσω..'' Λέει και την ακολουθώ
Ακούγεται τρομαγμένη όταν μιλάει και ανυσηχώ. Τελικά το κλείνει και τρέχει μέσα. Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Μέσα σε δευτερόλεπτα είναι πίσω με την τσάντα της.
''Φεύγω.'' Λέει και τρέχει προς το αμάξι της..
''Τι έγινε;''
''Η μαμά μου τράκαρε. Σε παρακαλώ ενημέρωσε τους καθηγητές αύριο αν δεν έρθω..''
''Χριστέ μου είναι καλά; Θέλεις να έρθω μαζί σου;''
''Όχι είμαι εντάξει πρέπει να φύγω όμως.'' Λέει καθώς βάζει μπροστά
''Να προσέχεις..''
Όταν φεύγει πανικοβάλλομαι. Τι θα κάνω μόνη μου εδώ; Αν λείπει πολλές μέρες; Πως θα φύγω απόψε; Τα δύο πιο σημαντικά άτομα για εμένα από εδώ έφυγαν την ίδια μέρα. Δεν μπορώ να τα αντέξω όλα αυτά. Ίσως είμαι υπερβολική μα έτσι νιώθω. Εντοπίζω ένα παγκάκι λίγο πιο πέρα από εμένα. Δεν βλέπω κόσμο εκέι. Πλησιάζω και κάθομαι. Γιατί όλα πάνε στραβά; Μάλωσα με το αγόρι μου και θα κάνω να τον δω δύο εβδομάδες. Δεν με έχει πάρει ούτε ένα τηλέφωνο. Η κολλητή μου έφυγε μετά που την είδα να φιλάει το αγόρι που θέλω. Όπα. Τι στο καλό ήταν αυτό; Μόλις τώρα παραδέχτηκα στον εαυτό μου ότι τον θέλω; Όχι δεν το έκανα στα αλήθεια..δεν μπορεί. Ακούω βήματα δίπλα μου και όταν κοιτάω φυσικά και είναι αυτός. Δεν μιλάει απλά με κοιτάει.
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfiction''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''