Chapter 7

19 4 3
                                    



Η υπόλοιπη εβδομάδα πέρασε υπερβολικά βαρετά μιας και ακόμα δεν έχουμε συνηθίσει στην ιδέα πως οι διακοπές μας τελείωσαν. Η ίδια ρουτίνα επαναλαμβανόταν κάθε μέρα, το πρωί μάθημα μετά διάβασμα και το βράδυ ή θα βλέπαμε κάποια ταινία ή θα καθόμασταν στους κήπους χωρίς να κάνουμε τίποτα. Εκείνος δεν μου έδινε καμία ιδιαίτερη σημασία και είμαι πολύ ικανοποιημένη με αυτό. Βέβαια κάθε φορά που με βλέπει με τον Cameron αντιδράει απότομα, σκέφτηκα πως ίσως απλά να μην τον συμπαθεί αλλά έχουν γίνει ήδη φίλοι οπότε το πιό πιθανό σενάριο τελικά είναι να μην συμπαθεί εμένα.. Σήμερα είναι Σάββατο βράδυ και έχουν κανονίσει να πάμε σε ένα μπαρ, δεν θέλω να πάω αλλά δεν θα αφήσω τον Cameron μόνο του αφού έμαθα πως θα είναι εκεί η Alison, αυτή η κοπέλα δεν έχει όρια δεν θα το ρισκάρω.

''Λοιπόν τι θα φορέσεις;'' με ξυπνάει η φωνή της Lily. 'Eχω χαζέψει μπροστά στην ντουλάπα τόση ώρα..σοβαρά;

''Eμ δεν έχω βρει ακόμα..'' συνεχίζω να ψάχνω

''Εγώ θα βάλω αυτά.'' Φόρεσε μια μαύρη pencil φούστα,κόκκινη μπλούζα και μαύρες γόβες, το έντονο μακιγιάζ της δεν έχει καμία ατέλεια και φυσικά δείχνει καλύτερη από εμένα..

''Είσαι κούκλα, θα του αρέσεις..'' της χαμογελάω και χαμογελάει πίσω σε εμένα

''Λοιπόν θα με αφήσεις να σε βάψω; Δεν θα το παρακάνω στο υπόσχομαι.''

''Δεν ξέρω,δεν θέλω να εντυπωσιάσω κανένα οπότε δεν με ενδιαφέρει και πολύ αυτή την στιγμή''

''Θα εντυπωσιαστεί ο Cameron που σε ενδιαφέρει και φυσικά πολλά ακόμα άτομα''

Τελικά την αφήνω να με βάψει, όταν βλέπω το τελικό αποτέλεσμα μένω έκπληκτη,είναι πολύ έντονο για τα δικά μου γούστα αλλά μου πάει,τονίζει τέλεια τα χαρακτηριστικά μου..πραγματικά νιώθω όμορφη. Καταλήγω να φορέσω ένα φόρεμα της Lily μιας και δεν βρήκα τίποτα σωστό για να υποστηρίξω αυτό το μακιγιάζ από τα δικά μου ρούχα. Είναι μαύρο κοντό και κολλητό πάνω στο σώμα μου, στην πλάτη δεν υπάρχει καθόλου ύφασμα μέχρι την μέση μου μόνο κάτι κορδόνια και το στήθος είναι αρκετά έξω. Είναι πολύ προκλητικό όμως μου αρέσει. Φοράω τις δικές μου μαύρες γόβες και είμαστε έτοιμες να φύγουμε. Θα βρεθούμε όλοι κάτω και χωριστούμε στα αυτοκίνητα για να πάμε.. Βγαίνουμε έξω από το κτήριο και πάμε προς τον Cameron,τον Jason και όλους όσους είναι εκεί, από ότι βλέπω μόνο ο Shawn με την παρέα του λείπουν ακόμα. Η αντίδραση του Cameron μόλις με δει είναι αρκετή για να μου ανεβάσει κιάλο την αυτοπεποίθηση μου. Αφού τους χαιρετήσουμε περιμένουμε μαζί τους μέχρι να έρθουν όλοι. Η Lily έκανε σίγουρα καλή δουλειά μαζί μου αφού ο Cameron με έχει κολλήσει στο αμάξι και δεν έχει σταματήσει να με φιλάει. Μετά από λίγα λεπτά έρχονται οι άλλοι επιτέλους όμως δεν σταματάω να τον φιλάω ακόμα ιδικά τώρα που μας βλέπεις αυτός. Γυρνάει το βλέμμα του αλλού όταν τον κοιτάζω και μπαίνει στο αμάξι του χτυπόντας την πόρτα. Αφού όλοι έχουν μπει στα αυτοκίνητα τους μπαίνουμε και εμείς και πάμε προς το μπαρ.

He's Mine •SM•Where stories live. Discover now