Δεν έχει μιλήσει καθόλου σε όλη την διαδρομή μέχρι τώρα. Δεν νομίζω πως ξέρει τι να πει,ούτε εγώ ξέρω.. Νιώθω αρκετά άβολα,νιώθω ντροπιασμένη που άφησα να συμβεί κάτι τέτοιο. Εγώ του είπα πρώτη ότι τον θέλω άρα εγώ το προκάλεσα αυτό,αν δεν είχα πει κάτι τέτοιο ίσως να μην προχωρούσε τόσο η όλη φάση. Έχω ενοχές. Πολλές ενοχές. Ενώ η κολλητή μου είναι ερωτευμένη μαζί του εδώ και τόσο καιρό εγώ δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ και πήγα μαζί του πίσω από την πλάτη της ενώ αυτή πιθανότατα τώρα είναι στο νοσοκομείο ανυσηχόντας για την μαμά της. Από την άλλη είναι ο Cameron, μόλις πριν λίγες ώρες έκλαιγα για εκείνον και τώρα όσο ήμουν με τον Shawn όλα αυτά δεν υπήρχαν μέσα στο μυαλό μου. Δεν σκέφτομαι λογικά όταν είμαι γύρω του. Την σιωπή σπάει το κινητό μου. Ο Cameron τέλεια. Δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω τώρα. Σίγουρα δεν μπορώ να απαντήσω όμως.
''Αυτός είναι;'' Ρωτάει ο Shawn με αρκετή κακία στον τόνο του
''Ναι,αυτός ήταν..'' Λέω και το κλείνω
''Μα φυσικά.'' Ειρωνεύεται
''Τι;'' Δεν ξέρω που το πάει
''Τα βρήκατε κιόλας;'' μπορώ να καταλάβω Πως έχει νευριάσει
''Τι λες;''
''Όχι ξέρεις κάτι; Μπορείς να του μιλήσεις. Θα είμαι ήσυχος, δεν θα καταλάβει πως είσαι μαζί μου.'' Τι στο καλό;
''Το έκλεισα επειδή δεν θέλω να μιλήσω Shawn.''
''Γιατί αλλιώς θα του μιλούσες ενώ είσαι μαζί μου; Δεν νομίζω Emily.''
''Δεν σε καταλαβαίνω.''
''Όχι εγώ δεν σε καταλαβαίνω. Γιατί είσαι μαζί μου καν;'' Λέει καθώς παρκάρει έξω από το πανεπιστήμιο
''Επειδή ήθελες να με γυρίσεις;'' αυτό ακούστηκε λάθος. ''Εννο-'' Πάω να το διορθώσω αλλά με διακόπτει φωνάζοντας αυτή την φορά.
''Πήγες μαζί μου μόνο και μόνο για να καλύψεις τον γαμημένο σου θυμό σου έτσι; Επειδή μάλωσες με εκείνον και επειδή με είδες να φιλάω την Lily.''
''Πήγα μαζί σου επειδή το ήθελα. Δεν θα το έκανα ποτέ μόνο και μόνο από αυθορμητισμό,ούτε θα έκανα κάτι τέτοιο στην κολλήτη μου.'' Λέω και γελάει.
''Δεν θα έκανες τι; Τι παραπάνω θα μπορούσες να κάνεις από αυτό που έκανες ήδη;'' Δεν μιλάω γιατί έχει δίκαιο.
''Λοιπόν και εσύ ήξερες ότι η Lily είναι ερωτευμένη μαζί σου όταν με φίλαγες.''
''Ξέρεις κάτι; Αν περιμένεις από εμένα σιωπή δεν θα την έχεις.'' Τι εννοεί; ''Δεν θα είμαι εδώ για να καλύπτω τις ανάγκες σου σε τέτοιες στιγμές. Δεν θα με θυμάσαι όποτε θέλεις.''
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfiction''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''