„Minden utazásnak van egy titkos célja,
amelyről az utazó mit sem sejt."
Először is, kedves emberek, hadd mutatkozzam be.
Waaaaaa! Én vagyok az az Istenkirály személy, Chloe Johnson , aki másfél év után meggyőzte a szüleit, hogy hagy utazzon el nyárra a legjobb barátnőjéhez. A világ másik felére. Jaa, mellesleg szőke tagbaszakadt hosszú hajam van és a többiek elmondása szerint tengerkék szemem, amivel ha ideges a vagyok ölni tudok. Szintén a többiek elmondása szerint. Ezek közé a személyek közé tartozik Harper Davis is. A legeslegjobb barátnőm, az óceán túl feléről, akivel eddigi életemben mindössze egyszer találkoztam.
Pontosan. Egy fesztiválon. Azóta minden egyes nap Skype-olunk minimum 12 órát, megszakítások nélkül. És ez így megy már 3 és fél éve. Láttuk egymást felnőni, úgy ismerjük a másikat, mint a saját tenyerünket, láttuk egymást nyálcsorgató, rózsaszín felhőkben és lent a béka segge alatt is. Testvérként tekintünk a másikra. Csak elválaszt minket egy óceán.
Habáááár, már nem sokáig. Ugyanis hosszas könyörgés után apáék végre áldásukat adták utamra, de csak egy kis segítséggel az óceánon túlról. Harper apukája Daniel, és az én apukám üzlettársak voltak, mivel mindketten a mérnök szakmában helyezkedtek el, így felfoghatatlanul bár, de közeli ismertség is van a szülők között. Egyel kevesebb ok az aggodalmakra, ugye apa és anya?
Miután rábólintottak a dologra ( egyetlen kikötéssel, hogy én fizetem a repülőjegyem. ) azonnal előkaptam a telefonom a farzsebemből és tárcsáztam legjobb barátnőm számát.
- NA KI FOG EGÉSZ NYÁRON A LEGJOBB BARÁTNŐJÉNÉL LAKNI? HÁÁÁÁÁÁT ÉN! CHLOE JOHNSON! ÚGY ÁM! – sikítom torkom szakadtából amint felveszi a telefont. A szüleim csak a fejüket rázva mosolyognak, amikor a vonal túlsóvégéről is egy hangos sikoly hallatszik.
El sem hiszem. Meglátogatom a legjobb barátnőmet! Közel 4 év után! Ehhez csak egyetlen egy dolgot tudok hozzáfűzni..... Megyek pakolni! 😍
Kedves Olvasó! ❤
Ha tetszett a fejezet, kérlek nyomj egy vote-ot visszajelzésként! Rengeteget segítenél! Köszönöm! – A 😘
YOU ARE READING
t h e Beauty of Summer
Teen Fiction„Naaa ki fog egész nyáron a legjobb barátnőjénél lakni? Hát én! Chloe Johnson! Úgy ám!" Chloe nyara mesebeli álomként indul. Szülei hosszas könyörgés után megengedik, hogy lányuk a világ másik felén élő barátnőjénél, Harper-nél és annak családjánál...