2.

581 36 9
                                    

„Rose, vstávaj!" potriasla Alice svojou priateľkou na druhý deň ráno.

„Hmm," zamumlala Rose a spala ďalej.

Alice nad ňou prevrátila očami a odvetila: „Fajn, ale ja som ťa budila."

„Rose Weasleyová! Okamžite vstávaj. O dvadsať minút začína vyučovanie," zakričala Dominique z kúpeľne, kde si práve svoje blonďavé vlasy zapletala do vrkoča.

Červenovláska vyskočila z postele. „Nemohli ste ma zobudiť skôr?!" hnevala sa a hneď sa začala obliekať.

„Budili sme ťa. Avšak jej výsosti sa neráčilo vstať z postele," odvrkla Alice a pokračovala v príprave.

Vyučovanie stihli len tak-tak. Do triedy prišli len pár sekúnd pred učiteľom. Zvyšok dňa prebehol kľudne.

Rose pomaly kráčala smerom do chrabromilskej veže. Keďže mala výnimočne voľne popoludnie, plánovala ho stráviť v posteli s knihou v ruke. Avšak to len plánovala.

Po ceste ju dobehli priateľky. „Dúfam, že na dnes nemáš žiadne plány," nadhodila Dominique.

„Bohužiaľ, mám," odvetila pokojne.

„Naozaj? A čo? Sedieť v taký pekný deň pri knihách?" sarkasticky poznamenala Alice.

„Na dnes si to budeš musieť odložiť," zašvitorila Dominique.

„A čo chcete robiť?"

„Pôjdeme sa pozrieť na slizolinský tréning," ľahostajne oznámila Dominique.

„V tom prípade so mnou nepočítajte," povedala Rose a vošla do klubovne.

Dominique a Alice sa na seba potmehúdsky usmiali.

„Smola, aj tak ideš."

Odtiahli ju do izby, kde sa prezliekli do muklovského oblečenia.

„Pôjdem iba vtedy ak si budem môcť zobrať knihu," navrhla červenovláska.

Dominique prevrátila očami a Alice si povzdychla. „Keď musíš."

Keď prišli na metlobalové ihrisko, Slizolinčania už boli vo vzduchu. Posadili sa na tribúnu a sledovali konkurz.

Teda aspoň Alice a Dominique. Rose bola zahĺbená v knihe.

„Prečo ich nesleduješ? Nechceš nachytať novú taktiku? Si predsa triafačka," zaujímala sa Alice.

Rose sa pohŕdavo zasmiala. „A od koho? Hádam nie od Malfoya?"

„Podceňuješ ho Rose. Náhodou je dobrý," vyčítala jej Dominique.

„Jasné, dokonalý Malfoy," zamrmlala Rose a venovala sa svojej knihe.

Alice a Dominique na seba pozreli s nadvihnutým obočím.

Zrazu sa ozval vysoký piskot.

„Scorpí! Ideš! Si úžasný!" kričalo dievča, ktoré sedelo len pár miest od Rose a jej priateliek.

Rose asi po stýkrát dnes prevrátila očami.

„Merlin, ona nie je normálna," zamrmlala Dominique a Alice súhlasne prikývla.

Spomínané dievča bola Lucy Wilsonová. Slizolinčanka, známa tým ako stále prenasleduje Scorpiusa Malfoya, aj keď on ju veľmi nemusel. Taktiež sa rada predvádzala. Hoci bol už koniec septembra, napriek tomu si obliekla minisukňu a sveter s takým hlbokým výstrihom, že by mohol konkurovať aj Mariánskej priekope.

To bola podľa Rose jediná vec, ktorú mala spoločnú so Scorpiusom. Obaja nestrpeli jej prítomnosť.

Zo zamyslenia ju vytrhla osoba, ktorá sa postavila rovno pred nich a zaclonila im slnko.

Omnia vincit amor (HP-FF)Место, где живут истории. Откройте их для себя