Dni plynuli a nastal november. Od hádky so Scorpiusom sa s Rose snažili navzájom vyhýbať ako to len šlo.
Rose bola príliš tvrdohlavá na to, aby sa Scorpiusovi ospravedlnila a priznala si chybu.
Scorpius bol ako Slizolinčan príliš hrdý na to, aby si priznal chybu. Stále dokola svojim kamarátom obmieľal, že ona mu ublížila oveľa viac, keď chodila so Samom ako keď sa on nedobrovoľne bozkával s Lucy Wilsonovou. I keď mu Albus s Lucasom dohovárali, že tak dlho o ňu bojoval a teraz sa vzdá len kvôli svojej hrdosti.
Zato Alice s Dominique to s Rose vzdali už po dvoch dňoch presviedčania. Ako poznamenala Dominique, bola úplne ako jej otec Ron.
Ak sa náhodou stretli na chodbe, vyučovaní alebo vo Veľkej sieni, vysielali po sebe zamračené pohľady alebo sa úplne ignorovali. Hlavne Rose túto taktiku rada využívala.
Ďalšia veľká udalosť pre šiestakov bol kurz premiestňovania, ktorý začal v polovici októbra. Odvtedy bol tento kurz už dvakrát, no zatiaľ sa nikomu nepodarilo premiestniť, čo hnevalo hlavne Rose.
***
Dvere učebne sa otvorili a v nich sa objavila Teddy pre dnešok s fialovými vlasmi. Zo začiatku to u študentov vyvolávalo obdiv, no postupom času si zvykli, že ich profesor obrany proti čiernej mágii má každý deň inú farbu vlasov.
„Ránko, banda! Poďte dnu!" ustúpil od dverí a pustil šiestakov do učebne. Keď sa všetci posadili a utíšili, postavil sa pred katedru a obzrel sa po triede.
„Fajn, decka. Na istý čas si dáme pohov od Patronovho zaklínadla a presunieme sa na niečo nové."
Odkedy Scorpius bravúrne predviedol svojho patronusa, ostatný študenti sa úpenlivo snažili, no zatiaľ sa to podarilo len Rose a na jej vlastné prekvapenie aj Dominique.
Študenti si vydýchli, že na chvíľu upustia od zaklínadla, ktoré sa takmer nikomu nedarilo.
„Prejdeme na neverbálne zaklínadla. Ide o to, že zaklínadlo nesmiete vysloviť, iba si dané slovo vybaviť v mysli. Ak sa vám podarí predviesť, získate moment prekvapenia voči súperovi. Je pri tom potrebné hlavne sústredenie a sila mysle. Myslím, že na pochopenie to nie je ťažké, ale praktizovať to je už zložitejšie. Preto vás rozdelím do dvojíc a zvyšok hodiny si to budete skúšať. Poprosím len jednoduché odzbrojovacie zaklínadla, fajn?" vysvetli Teddy a zobral do ruky zoznam žiakov.
„...slečna Weasleyová Dominique s pánom Potterom, slečna Weasleyová s pánom Malfoyom a slečna Wilsonová, vy budete s pánom Thomasom."
Rose vyvalila oči a nahnevane pozrela na profesora. Teddy sa len uškrnul. Rose zaťala zuby sa presadila so ku Scorpiusovi, ktorý nevedel či má byť rád, alebo nahnevaný ako Rose.
***
„Zabijem ho! Zabijem Teddyho!" prskala Rose, keď mierila na metlobalový tréning. Dominique a Alice, ktoré išli ako diváčky prevrátili očami.
„Sorry, Rose, ale tak skoro sa na pohreb švagra nechystám," odvetila blondínka, na čo Alice vyprskla do smiechu.
„Ako sa opovážil dať ma do dvojice s Malfoyom?" pokračovala Rose ďalej.
„Ukľudni sa Rose, ideš na tréning. Nieže tam všetkých pozabíjaš," upokojovala ju Alice. Rose bez slova odišla do šatne sa prezliecť a jej kamarátky sa usadili na tribúne.
Trénovali až do zotmenia celé hodiny. James ako kapitán bol neúprosný a chcel byť na prvý zápas sezóny proti Slizolinu patrične pripravený.
„James!" zakričala na neho Rose, „chceš nás zmordovať?!"
James sa obzrel po spoluhráčoch, ktorý sa po niekoľkohodinovom tréningu ledva držali na metlách a povzdychol si.
„Fajn, banda, dajte si pohov," rozkázal James a ostatný hráči si úľavne vydýchli. S predstavou teplej sprchy a pohodlnej spoločenskej miestnosti s pukajúcim ohňom v krbe, zleteli do šatní.
***
„Vítam vás pri dnešnom zápase, kde si zahrajú Chrabromil proti Slizolinu. Preto sa pýtam, komu držíte palce?" kričala Dominique do mikrofónu. Diváci dali jednoznačne najavo svojho favorita či už doplnkami, transparentmi, alebo krikom.
„Na ihrisko môžeme privítať slizolinské družstvo v zelenom v zložení Malfoy, Zabini, Rosseli, Nott, Nottová, Dervezová ááá Potter!"
Menšia polovica divákov nadšene vítala Slizolinčanov.
„A ani Chrabromilčania v červenom nezaostávajú. Prichádzajú v nasledujúcom zložení. Weasleyová, Potter, Adams, Weasley, Corselová, Longbottom ááá o zlatú strelu sa pobije Potterová!"
Kapitáni si podali ruky a na hvizd píšťalky rozhodkyne madam Hoochovej vyletelo pätnásť metiel do vzduchu.
Zápas začal a Dominique bola opäť vo svojom živle. Vo vzduchu bolo cítiť napätie a rivalita. Zápasy medzi týmito dvoma fakultami boli všeobecne najobľúbenejšie. Rose ako triafačka s vervou lietala a hrala. Ešte väčším povzbudeným pre ňu bolo, že jej súperom bol Scorpius, ktorý tiež zastával post triafača.
Sily boli vyrovnané, raz prevažovali Slizolinčania, inokedy Chrabromilčania a zápas sa zdal byť nekonečný. Akurát, keď Rose trafila bránku, namiesto jasotu a hvízdania sa ozvali zdesené výkriky.
Rose sa otočila práve včas, aby videla ako dorážačka trafila blonďavého Slizolinčana. Zdesene vyvalila oči. Našťastie sa nenachádzal príliš vysoko, no i tak to bol nepekný pád.
„Zostaňte na svojich miestach!" prikázala madam Hoochová začarovaným hlasom. Zatiaľ čo profesor Flitwick odlevitoval Scorpiusa do hradu, madam Hoochová po krátkej porade so slizolinským družstvom zamierila k Dominique a povedala jej pár slov.
„Milí diváci! Ako som sa práve dozvedela, zápas pokračuje ďalej napriek zraneniu slizolinského triafača Scorpiusa Malfoya a Slizolinčania budú hrať v oslabení!"
Zápas pokračoval, no slizolinskému družstvu sa už veľmi nedarilo bez Scorpiusa, ktorý bol skvelý triafač. Po ďalšej hodine Lily konečne chytila zlatú strelu a všetci si vydýchli, že dlhý zápas skončil.
Väčšina hráčov sa neunúvala prezliekať a zamierila na ošetrovňu. Keď sa na ošetrovňu nahrnuli obe družstvá – Slizolinčania, aby zistili ako je na tom ich spoluhráč a Charbromilčania, pretože väčšina považovala Scorpiusa za kamaráta – plus Dominique s Alice, madam Pomfreyová ich okamžite stopla.
„Len osem ľudí!"
Nakoniec do ošetrovne vošli len Lucas, Albus, James, Fred, Frank, Dominique, Alice a Rose.
Scorpius napoly sedel a napoly ležal s obviazanou zlomenou pravou nohou. Na prekvapenie prítomných sa k nemu Rose rozbehla a vrhla sa mu okolo krku.
„Prepáč," zamumlala a z oka jej stiekla slza.
„Ty mne prepáč," odvetil Scorpius a hladil ju po chrbte. Ostatný si vymenili pohľady a nenápadne sa vytratili z nemocničného krídla.
Mladý čarodejníci si vymenili úškrny.
„Zdá sa, že ľady sa prelomili a naše hrdličky budú čoskoro spolu," nadhodil Albus pobavene.
„Ako ich poznám, myslím, že bez malého nakopnutia to nebude tak skoro," zasmiala sa Dominique a oprela sa o Franka, ktorý ju objal okolo pliec.
„Myslím, že by sme to mali prebrať niekde inde," navrhol James, „ale najprv by som si rád dal sprchu. Čo tak o tretej v redakcii školských novín?" navrhol a všetci súhlasne prikývli. Všetci zamierili do chrabromilskej veže až na Albusa a Lucasa, ktorý sa odobrali do podzemia.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Omnia vincit amor (HP-FF)
FanficOMNIA VINCIT AMOR. Láska všetko prekoná. Dve rodiny, ktoré sa nemajú v láske... Dvaja mladí ľudia. Scorpius Malfoy je do Rose zamilovaný hádam od prvého stretnutia, dalo by sa to nazvať aj - láska na prvý pohľad. Avšak u Rose je to presne naopak. O...