Rose sa na druhý deň, v deň odchodu na vianočné prázdniny, zobudila zavčasu. Pozrela na hodinky a vytreštila oči. Bolo niečo po siedmej a vlak odchádzal z Rokvillskej stanice presne o deviatej. To by nebolo nič, keby ona a jej priateľky neboli ešte zbalené. Vyskočila z postele a utekala do kúpeľne.
„Alice! Dominique! Vstávajte. O chvíľu ide vlak a my ešte nie sme pobalené!"
„Čože?" vystrelila Alice do sedu.
„Baľ sa!" prikázala jej Rose z kúpeľne. S Dominique to ani nehlo.
Alice v momente vytiahla kufor a začala do neho hádzať všetko, čo jej prišlo pod ruku. Rose vyšla z kúpeľne umytá a učesaná.
„DOMINIQUEEE!" zakričala Rose, až si Alice musela zapchať uši, no blondínka naďalej pokojne spala.
„Tú nezobudí ani koniec sveta," uškrnula sa Alice. „Aj keď, asi viem čo by pomohlo."
Rose na ňu hodila spýtavý pohľad.
Alice podišla k Dominiquinej posteli a do ucha jej zvolala: „DOMINIQUE! Je tu Frank!"
Blondínka otvorila oči a posadila sa. „Čo? Kde? Ako?" mrmlala zmätene.
Jej priateľky vybuchli do smiechu. Keď Dominique došlo o čo ide, prevrátila oči a obsadila kúpeľňu. Rose sa prezliekla do muklovského oblečenia a narýchlo si zbalila pár vecí a kníh do kufra.
O ôsmej bola hotová. Alice zúfalo klopala na dvere kúpeľne, keďže Dominique tam bola zatvorená už vyše polhodiny.
„Dominique, pohni zadkom! Chcem stihnúť vlak!"
„Hneď!" zvolala blondínka otrávene.
„Idem na raňajky," oznámila Rose s dobrou náladou. Alice si ju nevšímala a ďalej búšila na dvere.
„Mám tie dvere vyvaliť?!" počula Rose Alice kričať, keď schádzala do klubovne s kufrom v ruke a vyšla cez portrét Tučnej pani. V chodbe na druhom poschodí sa takmer zrazila so Samom.
„Rose, ahoj! Čo si včera tak zmizla?" milo sa na ňu usmial.
„Prepáč, prišlo mi zle," zaklamala a silene sa usmiala.
„Ach, jasné. Už je to lepšie?"
„Áno."
„Uhm, Rose? Môžeme sa porozprávať?" spýtal sa rozpačito.
„Vieš, Sam, ja sa teraz dosť ponáhľam. Nepočká to po Vianociach?"
Sam zaváhal. „Tak fajn. Šťastné a veselé, Rose."
„Šťastné a veselé aj tebe," usmiala sa naňho a potom zamierila do Veľkej siene. Vo Vstupnej hale odložila kufor ku ostatnej batožine. Otočila sa čelom k Veľkej sieni. Pri jej vchode zbadala bozkávajúcu sa dvojicu a otrávene prevrátila očami.
No v tom si uvedomila kto to je.
Do očí sa jej tisli slzy. Bezmyšlienkovite sa otočila a rozbehla preč. Nemohla uveriť vlastným očiam. Scorpius Malfoy sa bozkával s Lucy Wilsonovou.
Vbehla do umývarky. Popri stene klesla na zem a hystericky sa rozplakala.
Prečo? Prečo to urobil? Prečo bola taká hlúpa a mohla si myslieť, že by ju mohol mať rád? Skutočne rád? Všetko to bolo len divadielko. Typický Malfoy! Prečo len neposlúchla otcovu radu, že sa s ním nemá veľmi zbližovať? Len jej to uškodilo. Mala byť spokojná zo Samom, ale nie, ona si to musí pokaziť!
ESTÁS LEYENDO
Omnia vincit amor (HP-FF)
FanficOMNIA VINCIT AMOR. Láska všetko prekoná. Dve rodiny, ktoré sa nemajú v láske... Dvaja mladí ľudia. Scorpius Malfoy je do Rose zamilovaný hádam od prvého stretnutia, dalo by sa to nazvať aj - láska na prvý pohľad. Avšak u Rose je to presne naopak. O...