Sam odviedol Rose k jednému z okrúhlych stolíkov pre päť až šesť osôb. Sedeli medzi samými Bifľomorčanmi. Hoci boli milý a priateľský, Rose sa medzi nimi cítila nesvoja. Celý čas čo jedli.
Vrhla ľútostivý pohľad na vzdialený stolík, kde sedeli jej priateľky s partnermi a Lucas s partnerkou a zabávali sa. Pohľadom vyhľadala Scorpiusa. Našla ho pri jednom zo stolíkov spolu s Lucy a inými Slizolinčanmi. Ako si všimla nezapájal sa veľmi do rozhovoru a vyzeral neisto a nesvoj podobne ako ona.
Zachytil jej pohľad a nervózne sa usmial. Rose rýchlo odvrátila tvár. Nechápala to. Prečo pozval Lucy na ples, ak sa v jej prítomnosti necítil dobre? Veľmi dobre vedel aká je a napriek tomu ju pozval.
To však Rose nevedela ako to celé v skutočnosti je.
Všetci dojedli a začala hrať hudba.
„Zatancujeme si?" navrhol Sam.
„Môžeme," odvetila, aj keď nemala veľmi chuť tancovať. Na ples sa celý čas veľmi tešila, no odvety ako sa dozvedela, že Malfoy ide na ples s Lucy Wilsonovou, veľmi sa jej nechcelo. Myslela si, že majú na ňu rovnaký názor. Tak prečo ju potom pozval? Prečo? Doteraz nepozeral na iné dievča ako Rose.
Sam ju odviedol na parket a začali tancovať. Nechcela si to veľmi priznať, ale v Samovej prítomnosti sa necítila tak dobre ako s Mal-
,Čože?! Nad čím to zas premýšľam?! ' pomyslela si v duchu. ,To je blbosť! S Malfoyom sa cítim dobre len preto, lebo viem, že ma má aspoň niekto rád! Ale čo ak ma má rád aj Sam? Inak by ma nepozval na ples, nie? Ak ma teda obaja majú radi, prečo sa cítim lepši s Malfoyom?'
„Nad čím rozmýšľaš?" ozval sa Sam.
„Hmm?" odvetila neprítomne.
„Vyzeráš zamyslene. Preto sa pýtam, že nad čím rozmýšľaš?" zopakoval trpezlivo.
„Nič zaujímavé," usmiala sa a Sam jej úsmev oplatil. Pesnička skončila.
„Skočím na chvíľku za kamoškami," povedala ospravedlňujúco.
„Okej, počkám ťa pri stole. Chcem ti niečo povedať," riekol.
„Jasné," zamrmlala a už hľadala Alice a Dominique. Našla ich pri stole s nápojmi.
„Ahojte."
„No čau. Ako?" uškrnula sa Dominique.
„Skvelo," odvetila rýchlo, možno až príliš.
Alice a Dominique si vymenili pobavené pohľady. „Ozaj?" nadhodila Alice a odpila si zo svojho pohára.
„Áno, prečo by nemalo?" nadvihla červenovláska obočie.
„Nemusíš klamať, Rosie. Videli sme, že sa so Samom necítiš až tak dobre ako sss..." zatiahla Dominique.
„S?"
„Domysli si," uškrnula sa Alice.
„Hádam len nemáte na mysli Malfoya?!"
„Spomínate ma?" ozval sa hlas za jej chrbtom.
Rose sa prudko otočila. „Nenamýšľaj si, Malfoy," odvrkla Rose. Alice a Dominique si vymenili potmehúdske pohľady.
„Smiem prosiť o tanec, Rose?" spýtal sa Scorpius milo a nastavil ruku.
Červenovláska nadvihla obočie. „Kde máš svoju Lucy?" odsekla nepríjemne.
Scorpius vrhol na jej priateľky a svoje spojenkyne prosebný pohľad.
ESTÁS LEYENDO
Omnia vincit amor (HP-FF)
FanficOMNIA VINCIT AMOR. Láska všetko prekoná. Dve rodiny, ktoré sa nemajú v láske... Dvaja mladí ľudia. Scorpius Malfoy je do Rose zamilovaný hádam od prvého stretnutia, dalo by sa to nazvať aj - láska na prvý pohľad. Avšak u Rose je to presne naopak. O...