24.

388 30 8
                                    

Rose sa zobudila na príšernú bolesť hlavy. Vôbec sa jej nechcelo otvárať oči, a tak ostala ležať. V hlave jej dunelo a preletela ňou ostrá bolesť. Mala pocit, že má v žalúdku stovky červov a snažila sa potlačiť zvracanie. Začula tiché vlasy a po chvíli zistila, že sú to Alice a Dominique.

„Myslíš, že žije?" zvedavo sa spýtala Dominique.

„Dominique!" upozornila ju Alice. Rose ju poznala dosť dobre na to, aby vedela, že Alice práve prevrátila očami.

„Okej, okej, ale už je takmer večer. Spí už vyše šestnásť hodín!" polemizovala blondínka ďalej.

„Myslíš, že by sme ju mali zobudiť?" navrhla Alice neisto.

„Som hore," horko-ťažko zamumlala Rose.

„Vidíš? Žije," prehodila Alice spokojne. Rose otvorila oči a pokúsila sa aspoň posadiť. No v tom momente ju naplo na zvracanie. S rukou na ústach sa rozbehla do kúpeľne.

„Máš elixír?" spýtala sa Alice kamarátky. Dominique vytiahla z vrecka fľaštičku s elixírom.

Rose našli kľačať na studených kachličkách zvracať do záchoda so strapatými vlasmi padajúcimi jej do tváre. Alice jej pridržala vlasy a Dominique stále vedľa nich so založenými rukami.

„Škoda, že si sa opila tak skoro. Zmeškala si väčšinu party," poznamenala blondínka len tak mimochodom.

„Merlin, Dominique, nechaj ju! Nevidíš, že sa necíti dobre?!" utrúsila Alice pohoršene.

„Sama si za to môže," pokrčila Dominique ramenami. Alice jej chcela niečo odseknúť.

„Sklapnite obe! Bolí ma hlava..." zamrmlala Rose biela ako krieda a vypláchla si ústa. Pomocou kamarátok si opäť ľahla do postele. Dominique jej podala elixír na opicu, ktorý Rose okamžite vypila. S úľavou vydýchla a zatvorila oči.

„Čo sa včera stalo?" zašomrala ledva počuteľne.

„Vôbec nič si nepamätá?" nadvihla Alice obočie. Rose pokrútila hlavou. Na nič viac sa momentálne nezmohla.

Alice s Dominique si vymenili pohľady.

„Povedzme, že," začala blondínka, „si sa zrejme nudila a začala popíjať. Neskôr sme ťa s Frankom našli na chodbe vo vášnivom bozku so Scorpiusom. Asi tak by som to zhrnula."

Rose vyvalila oči a schovala sa pod perinu. Jej kamarátky začuli len tiché nadávky. Obe sa posadili, každá z jednej strany postele. Rose vykukla spod periny a pozrela na Dominique.

„Ty sa so mnou rozprávaš?" spýtala sa slabým hlasom.

Blondínka si povzdychla. „Rose, musíš priznať, že to so Samom nie je ozajstne.

Rose zatvorila oči. „Ja viem, Dominique. Pokúsim sa to čo najskôr napraviť, fajn?" Dominique sa usmiala na sesternicu a prikývla.

***

Scorpius sa zobudil okolo obeda. Posadil sa a pretrel si oči. Bol v izbe sám. Postavil sa z postele a v hlave sa mu zatočilo. Musel chvíľu počkať, kým sa mu zrak vyjasnil. Vošiel do kúpeľne a vyčistil si zuby, aby odstránil nepríjemnú pachuť alkoholu. Ozvalo sa buchnutie dverí.

„Scorpius?"

„Som tu," opláchol si tvár a vyšiel z kúpeľne.

„Ako sa cítiš?" spýtal sa Lucas a Albus sa len uškrnul.

„Mizerne," odvrkol a posadil sa na posteľ.

„Tu máš," podal mu Albus elixír.

„Odkiaľ ho máš?"

Omnia vincit amor (HP-FF)Where stories live. Discover now