Připomenutí kapitoly
V půlce písničky jsem slyšel jak se Sab probouzí. ,,Dobré odpoledne zlato." Řekl jsem a dál se věnoval silnici.
_________________,,Dobré odpoledne. Počkat Vojto proč řídíš?" ,,Aby tvůj táta nemusel řídit celou tu cestu."
,,Ten hlas je mi povědomí." ,,Fakt." Řekl jsem a v rychlosti se koukl na Sabrinu. Podíval jsem se na Davida a naznačil mu ať jí nic neříká. ,,Jak dlouho tak ještě pojedem?" Zeptala se Sab a hladila mě po ramenu.
,,Takových ještě devět hodin." Řekl David a viděl jsem jak byla znuděná. ,,Vojto na další benzínce zastav a nakoupíme energiťáky a dáme je sem do lednice, aby jsme to zvládly v noci."
Řekl David a já jsem přikývl na souhlas. ,,Až budeš unavený tak mě vzbuď a prohodíme se, aby sis odpočinul."
Řekl David. ,,Dobře." Odpověděl jsem a věnoval se dál řízení. ,,A nějaké novinky u tebe tati?" Zeptala se Sabrina Davida.
,,Menší jo." Řekl a podíval se na Sab. ,,Jak menšího?" Zeptala se Sabrina. ,,No řekněme že máš nevlastní mámu." ,,Cože!" Vyjela na Davida. ,,Co si myslela že zůstanu sám?" ,,Tak jsi mi to mohl říct dřív ne."
,,Nevyšiluj." Zvýšil hlas. Najednou se tam ti dva začali hádat. Vydržel jsem to asi tak deset minut a pak jsem musel zakročit. Zrovna jsme byli na polní cestě a tak jsem prudce zabrzdil.
,,Tak a už toho nechte." Řekl jsem docela přísním hlasem. Oba se na mě podívali. Sabrina se tvářila jako by nevěřila že jsem zařval já. ,,Tak teď aspoň půl hodiny mlčet." ,,Ale." ,,Ne mlč:" Přerušil jsem Sab.
_________________________________
Ujeli jsme další hodinu a zase jsme zastavili na benzínce. ,,Chceš se prohodit?" Zeptal se David. ,,Nene ještě to zvládnu." Měli jsme půl hodinovou přestávku.
David něco hledal v kufru, já byl ve předu přesný o auto a přede mnou stála Sabrina.
Asi po pěti minutách jsem si jí stáhnul do polibku. ,,Miluju tě." Řekla mezi slabýma vzdychama a zase jsme se líbali.
,,Kurva." Ozvalo se ze zadu. Odtrhl jsem se od Sabriny a šel za Davidem co se stalo. ,,Stalo se něco Davide?" ,,Nene nic." ,,Když tak mi to řekni a už asi pojedeme ne?" ,,Jo jedem."
________________________________
V 6 hodin ráno
,,Tak děti za pět minut jsme na místě." ,,No konečně. A nejsme děti." Řekla okamžitě Sabrina.
_______________________________
Tak a další kapitola je tady.
Snad se vám líbila.
Zrychlila jsem cestu, protože jsem nevěděla co bych tam napsala.
Vaše Tinus__Denny
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romantik❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...