V médiích Sabrina
Připomenutí kapitoly:
,,Promiň. Ty musíš být Sabrina že ano." ,,V pohodě. A ano Sabrina těší mě." ,,Marcus. Dvojče Martinuse."
__________________,,Aha" usmála jsem se na něj. Vypadá mile a přívětivě narozdíl od Martinuse.
,,Nevíš kde je kuchyň?" (Kuchyň? Kuchyně? Prostě místnost na jídlo 😂) Řekla jsem a podrbala se na zátylku. ,,Jasně, pojď za mnou." Usmál se a rozešel se mě neznámým směrem.
,,Tady." Zastavil se Marcus a já do něj omylem vrazila. ,,Promiň Marcusi." Zasmála jsem se. ,,V pohodě. A říkej mi Mac. Díky." Usmál se na mě.
,,Dobře." Objala jsem ho. ,,Fajn. Už musím jít tak ahoj." Odtáhl se ode mě a odešel.
,,Tak a teď už jenom najít skleničky." řekla jsem si pro sebe. ,,Tady." Zezadu se na mě někdo nalepil a na krku jsem cítila jeho horký dech.
Trošku jsem zaklonila hlavu abych věděla s kým mám tu čest.
Stačil jeden pohled do jeho temně hnědých očí tak jsem chtěla vyletět z kůže.
,,Martinusi okamžitě mě pusť!" Vyjekla jsem pohotově. ,,Proč bych měl?" Na obličeji se mu rýsoval úšklebek.
,,Protože pokud jí okamžitě nepustíš dostaneš do huby!" Zavrčel ode dveří Vojta. Martinus se vystrašeně ode mě odtáhl a rychle běžel pryč.
Nad tím jsem se musela usmát. Miluju když se mě Vojta takhle zastane.
,,Díky zlato." Řekla jsem a políbila Vojtu na krku.
Vím až moc dobře že ho to vzrušuje. ,,Sab." Zaúpěl a přitáhl si mě k sobě blíž.
,,Ano?" Zamumlala jsem mu do krku a slabě ho kousla. ,,Sabri." Vydechl vzrušeně.
,,Tak hele, zase klid jo! Nejdřív si vybalte a až pak si šukejte, ale ne tady! Nerad bych aby z vás měla Emma trauma!" Ozvalo se ode dveří.
Můj pohled se automaticky přesměroval ke dveřím, kde stál naštvaný Martinus.
,,Ty mi nelez ani na oči!" Zavrčel Vojta. ,, Kdo je Emma?" Moje zvědavost se opět ozvala.
,,Moje mála sestřička a nechci, aby z vás dvou měla trauma takže si tohle tady odpusťte." Řekl a odešel pryč.
Hned na to když Martinus odešel tak zrovna procházel Marcus. ,,Marcusi?" Řekla jsem a on se otočil a přišel k nám. ,,Potřebuješ něco?"
,,Nejdřív. Vojto tohle je Marcus. Marcusi tohle je můj přítel Vojta." Řekla jsem a kluci si podali ruku. ,,Prosím říkejte mi Mac."
,,Tak co chcete dělat?" Zeptala jsem se a na oba se podívala. ,,Můžem se u mě podívat na film." Navrhl Marcus a oba jsme přikývli.
Vešli jsme do Marcusova pokoje. Měl ho sladěný do černočervený. U okna měl velkou postel na proti posteli měl televizi, vedle televize poličky s knížkama. Pokoj měl spojený s jednou koupelnou, která měla ještě jedny dveře? Odkdy koupelny mají dvoje dveře?
,,Na co tam jsou dvoje dveře?" Jop já jsem prostě hrozně zvídavý člověk. ,,Koupelnu mám společně s bráchou." Odpověděl a vyndal noťas, který položil na postel.
........................
,,Tak co budem dělat teď?" Zeptala jsem se a podívala se na kluky. ,,Já budu muset jít. Máme s bráchou ještě něco na práci." Řekl Mac a odešel.
Takže ahoj, vím že nevyšla kapitola hrozně dlouho a hrozně se za to omlouvám.
Neměla jsem vůbec žádný nápad a popravdě ani nemám.
Snad se vám líbila, protože mě moc ne.
Vaše DennyGunnarsen 😘
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romance❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...