•13•

117 6 2
                                    

Připomenutí kapitoly

,,Ty dva chtěli vědět jestli spolu něco máme nebo ne." ,,I kdyby tak jim to může být jedno. S oběma jsem skončila." ,,A nechceš aby ti to alespoň Vojta vysvětlil? Musel mít nějaký důvod. Jen tak by tě neopustil. On né."
___________________

,,Macu já..." ,,Slib mi, že si to necháš projít hlavou. Přísahám že s Vojtou nejsem domluvený ani jsem s ním o tom nemluvil. Je to čistě můj výmysl a názor."

,,Nechám si to projít hlavou. Ale netlač na mě." ,,Neboj nebudu. Tak pojď." Řekl a vešli jsme do obchoďáku.
...........................
,,To ti sluší." Řekl Mac, když jsem vylezla z kabinky. ,,Nekecej." Řekla jsem a podívala se na něj.

,,Já? Nikdy. Já vždy povídat pravdu." Řekl se smíchem. ,,Tím pádem já jsem růžový jednorožec." Řekla jsem a podívala se na Maca, který se pomalu válel smíchy na zemi.

,,Proč se pořád směješ?" Zeptala jsem se ho, protože by mě už vážně zajímalo co mu hráblo.

,,To snad nemůžu?" Řekl, ale pořád se smál. ,,Mě ne." ,,A kdo říkal, že se směju tobě?" ,,A komu nebo čemu by ses jinak smál?" Řekla jsem s nadzvednutím obočím.

,,Na to malý dítě." ,,Na jaký?" Podívala jsem se pod stoličku a našla tam tak dvouroční dítě, jak je pod ní schované.

,,Kde pak máš maminku malá?" Ano vím že je to dítě a neumí mluvit, ale zeptat jsem se musela. Chvilku se rozhlížela a pak malinkou ručičkou ukázala na paní co právě vyšla z kabinky.
.....................

-Z pohledu Vojty-

,,Kam myslíš že šli?" Zeptal jsem se a podíval se na Tinuse. ,,Asi do města do nákupáku." Odpověděl a odložil mobil na stůl.

,,Co budeme dělat?" Zeptal jsem se po minutě ticha. ,,Vůbec netuším. Mac mi neodpovídá na zprávy."

,,Jsme doma." Ozval se ode dveří hlas Maca. ,,Už jsou tady." Řekl Tinus a zvedl se. Zahlédl jsem jak Sab jen odešla do svého pokoje.

,,Kam jdeš?" Zeptal se Tinus Maca.
,,Potřebuju bumbat." Řekl takovým dětským hlasem a podíval se psíma očima. ,,Proč mám tak postiženého bratra." Řekl Tinus a plácl sebou na gauč.

,,Já že jsem postižený? Podívej se nejdřív na sebe jo. A jdu si dát sprchu." Řekl Mac a odešel nahoru.

Seděli jsme tam další minutu, když v tom mi začal zvonit mobil. Zvedl jsem to a v tom se ozval David.

,,Mám hooooodně dobrou zprávu." ,,Jakou?" ,,Chodím s Bárou." Řekl pyšným hlasem a já se musel začít smát.

,,Počkej. Myslíš s tou jak jsi jí ze začátku stolkoval na insta a pak do ní narazil?" ,,Jop přesně tu."  Řekl zamilovaně.

Tak to jsem zvědavej jak dlouho jim to vydrží, ale doufám že dlouho, protože David měl s těma holkama vždycky smůlu. ,,Hele já už budu muset jít. Pošli mi adresu, kde teď jste a mi tam přiletíme. Čau." ,,Čau." 

Položil jsem mobil na stůl a podíval se na Tinuse. ,,Jdi za ní." ,,Nepustí mě k sobě." ,,Alespoň to zkus."

Rád bych za ní šel, ale nedokážu to.  Nechce mě tam a to mě ničí. ,,Fajn jdu tam já. Musíme jí z toho pokoje dostat." Řekl Tinus a zvedl se.

-Z pohledu Tinuse-

Zvedl jsem se a šel nahoru k Sab. Zaklepal jsem na dveře a pomalu vešel. ,,Co chceš."
____________
Ano žiju. Trvalo to hoooodně dlouho. Vůbec netuším jak teď bude vypadat moje aktivita. Hrozně se vám omlouvám, ale mám nějaký blok a nevím jak z něj.
Snad se vám kapitola líbila.
Für Barinka16
Denny❤

Který je ten pravý (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat