Připomenutí kapitoly
Když jsem přišel domů, tak první věc co Coudy udělal byla ta, že na mě hned skočil. Postaral jsem se o Coudyho, udělal jsem si večeři a napsal Sabrině, která jsem jsem čekal neodepsala. Byl jsem ještě tak do desíti vzhůru a pak si šel lehnout.
_________________Vzbudil mě zvonící mobil. ,,Ty vole kdo po ránu otravuje." Řekl jsem si a vzal do ruky mobil. Když jsem se podíval na displej zjistil jsem, že mi volá David. ,,Kde jseš? Už dávno máš být na zkoušce. "
,,Ty vole já zaspal." ,,Tak si pospěš." ,,Do půl hodiny jsem tam." Řekl jsem, típnul to a běžel jsem se převléct, upravit a vzít si věci. Vyrazil jsem směr divadlo Broadway.
Byl jsem tam tak do patnácti minut. Ano hodně rychle jsem si pospířil.
,,Jsem tady." Vběhl jsem tam celý vyčerpaný. ,,No konečně. Jdi se rychle připravit."
Řekl David a já běžel do šatny. No jo no když je někdo blbej a zapomene si nařídit budík tak to dopadá takto.
....................,,Co máš dneska v plánu?" Zeptal se mě David v šatně. ,,Asi nic." ,,Hele a co ta Sabrina? Dlouho jsi o ní nemluvil."
,,Nejsme spolu." ,,Jak to." ,,Nevím rozešla se se mnou, protože jsem neměl čas jí zavolat."
,,To jako fakt?" Zeptal se překvapeně. ,,Jo." ,,Kašli na ní." ,,Chodí s jejím nevlastním bratrem, kterej je děvkař a naprostý parchant." ,,Jak to víš?"
,,Dávala fotku na instagram." ,,Tak jí nech." ,,Nenechám. Ten hajzl si jí nezaslouží. Ublíží jí. Hned jak dotočím
klip tak odletím do Miami za ní" ,,Tak to hodně štěstí.",,Půjdem na oběd?" Zeptal jsem se Davida. Ten kývl na souhlas a vyrazili do města. Po obědě jsme každý šel po svém. Já se rovnou vydal do nahrávacího studia.
,,Čau Vojto." Pozdravil mě můj producent Honzy, když jsem vešel do studia. ,,Čau." ,,Můžem začít?" Zeptal se. ,,Můžem. Chci to mít už hotový." ,,Až tak rychle jo? Proč tak najednou?" ,,Osobní důvody. Tak jdem?" Zeptal jsem se a šel k mikrofonu a ke kytaře.
,,Fajn. Jdem na to." Řekl a začali jsme dodělávat písničku a doladit klip.
........................
,,Tak hotovo. Zítra se to může vydat." Řekl Honza. ,,Konečně." Řekl jsem a svalil se na gauč. ,,Kdy chceš odjet?" Zeptal se Honza, protože v průběhu natáčení jsem mu to řekl. ,,Zítra nebo pozítří." Řekl jsem a vzal do ruky mobil.
Najel jsem na instagram s tím, že dám něco na instastory. ,,Zdravím přátelé. Zítra ve dvanáct Anděl tvého světa na mém youtube kanále. Doufám že se bude líbit." Položil jsem mobil a napil se kafe. ,,Jdem si připít?" Zeptal se Honza s panákama v ruce. ,,Jdem."
..................
23:00
Let 2185 do Miami vzlétne za pět minut. Žádáme cestující, aby se už posadili na svá místa.
Sedím v letadle a čekám až vzlétneme. Cesta bude trvat dvanáct hodin a už teď vím, že se budu nudit. Přišly letušky a začaly ukazovat ty bezpečnostní věci jako třeba vesty atd... Jsem zvědavý co těch dvanáct hodin budu zas dělat.
Když jsme se konečně s letadlem srovnali tak jsem si vytáhl sluchátka a začal poslouchat písničky. Po půl hodině mě to přestalo bavit tak jsem si pustil filmy.
-Z pohledu Sabriny- V ČR 23:00 v Miami 17:00
,,Co budeme dělat? Zeptala jsem se Tinuse. ,,O něčem bych věděl." Řekl a vypl televizi. ,,Víš že je Mac doma a my jsme v obýváku." ,,Vím. Neboj brácha nás šmírovat nebude." Řekl a naklonil se ke mě. Začal mě jemně líbat a já hned začala spolupracovat.
,,Víte že jsem doma?" Zaslechli jsme Maca, který stál na schodišti. ,,Víme. A myslel jsem, že si můj brácha a necháš nás." ,,Jsem, ale nechci, aby jsi Sab něco udělal." Řekl a pousmál se na Tinuse. ,,Co bych jí asi já udělal." Řekl Tinus. Mac jenom zavrtěl hlavou a odešel.
,,Debil." ,,Nenadávej mu. Co když má pravdu. Co když mi ublížíš." ,,Ublížil. Tím že tě teď a tady udělám." Řekl se smíchem a zbytek si asi už domyslíte sami.
....................
v ČR 11:00 v Miami 5:00
,,Tinusi děje se něco?"Řekla jsem rozespale. ,,Nic." ,,Tak proč jsi vzhůru?" ,,Slyšel jsem mámu jak šla dolů a do něčeho narazila. A s někým se tam teď baví." Řekl a podíval se na mě. ,,Neřeš to ano?" ,,Dobře." Řekl a pomalu se ke mě naklonil a začal mě líbat.
,,Vypadni od ní ty parchante!" Ozval se ode dveří mě velmi známý hlas a velmi známá vůně.
_____________________
Tak další část je tadyyyyyyyyyyy.
Eyyyyyyyyy Denny se konečně dokopala.
Snad se vám líbila.
Názor?
DennyGunnarsen
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Roman d'amour❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...