V médiích Vojta
- Z pohledu Sabriny -
,,Sabrino ale už mě neštvi! Za tím tátou prostě pojedeš a bez keců!"
,,Mami pochop to že se mi nechce jet za někým kdo se o mě nikdy nezajímal na celý prázdniny!" Řekla jsem a švihla sebou na postel.
,,Sabri já to chápu, ale jsi i jeho dcera a já mu nemůžu zakázat aby tě viděl." Řekla máma a pohladila mě po vlasech.
,,Pojedu jenom v případě když se mnou pojede i Vojta."Řekla jsem a podívala se na ní. ,,Mám na výběr?" Zeptala se i když už věděla odpověď.
,,Ne." Zasmála jsem se. ,,Dobře, zavolám mu a zkusím ho přemluvit." Řekla a vstala z mojí postele.
,,A pokoj chci mít s ním." Řekla jsem a máma se na mě podívala vražedný pohledem. ,,Vadí? Taky tam nemusím jezdit vůbec." Řekla jsem.
,,Fajn." Řekla uraženě. ,,Taky tě miluju." Zasmála jsem se. ,,Dobře." Řekla a začala volat tátovi.
,,Ahoj Davide. Prosím tě, Sabrina pojede jenom v případě že s ní pojede Vojta, její přítel." Řekla a s mobilem u ucha odešla.
S vítězným úšklebkem jsem si došla ke stolu a podívala se jestli mi někdo nepsal.
No a můj miláček naštěstí nezklamal.
My Love: Jsi doma? 😏😙
Princess : Jsem ale mám tu mámu 😜😥
My Love: Do dvou minut jsem u tebeS přiblblím úsměvem jsem odložila mobil a šla se namalovat.
Nakonec jsem si asi po deseti minutách v koupelně konečně něco udělala něco s vlasy a namaloval se.
Pomalu jsem se rozešla směrem do kuchyně. Začala jsem si dělat snídani a protože jsem člověk který bez hudby nedá ani ránu tak jsem si pustila písničky, nandala si sluchátka a začala si do rytmu hudby tancovat.
Popravdě? Jsem ráda že jsem se neviděla, protože jsem musela vypadat komicky.
No, takže zpátky k tématu.
Jenom v krátkým vytahaným tričku jsem tancovala po kuchyni a vůbec nic nevnímala.
Po chvíli se mi kolem pasu obmotaly dvě silné ruce a něčí rty na mým krku.
Sundala jsem si sluchátka a zaklonila hlavu. ,,Čekal jsem tak půl hodiny u tebe v pokoji a ty nikde." Zašeptal a kousl mě do krku.
,,Utíkám před tebou." Zasmála jsem se. ,,Hej." Zasmál se. Hned na to si mě k sobě otočil a dlouze mě políbil. ,,Miluju tě." Řekla jsem a zase ho políbila. ,,Já tebe víc."
Řekl a díval se na mě těma jeho pomněnkovéma očima. ,,Ne já tebe víc miluju." ,,Nehádej se se mnou Sab."
,,Budu." Jak jsem tohle dořekla tak mě Vojta zvednul do náruče a odnesl do pokoje. V pokoji mě položil na postel a nahnul se na de mě.
,,Ještě se se mnou budeš hádat?" Zeptal se a já se v těch jeho očí ztrácela. ,,Nebudu." Řekla jsem a schodila ho na sebe. ,,Vždyť tě rozmáčknu." Řekl a zapřel se rukama.
,,Ale nerozmáčkneš." A zase jsem si ho na sebe schodila. ,,Zlato měli by jsme se začít balit." Řekla jsem a on se na mě podíval. ,,Kam?" Zeptal se.
,,Dneska se mnou jedeš k tátovi." ,,Že o tom nevím." ,,Máma se s ním domluvila dneska a překecala tátu, aby jsi jel se mnou." ,,Fajn tak se jedu rychle zbalit pak jsem přijedu."
Řekl dal mi pusu, vzal si ze stolu klíče od auta a odjel. Já jsem si pomalu začala balit taky.
_________
,,Sabrinko." Přišel ke mě můj otec a chtěl mě obejmout. ,,Nazdar." Řekla jsem nevrle a dala si sluneční brýle. ,,A ty jsi?" Podíval se na Vojtu.
,,Dobrý den Vojta Drahokoupil. Sabriny přítel." Řekla a podali si s tátou ruku.
,,David Carpenter, Sabriny otec. Říkej mi David. A teď nasedněte. Vojto pojď prosím dopředu." Řekl a podíval se na
Vojtu.Vojta se podíval na mě a já kývla na souhlas.
__________________________
Takže ahoj, první kapitola této knížky je tu.
Hrozně moc děkuju TessieGunnarsen za cover a za pomoc vymyslet začátek knížky.
Vaše Tinus__Denny
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romantiek❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...