•14•

80 2 0
                                    

Připomenutí kapitoly

Zvedl jsem se a šel nahoru k Sab. Zaklepal jsem na dveře a pomalu vešel. ,,Co chceš."
_______________

Řekla a otočila se zas ke mě zády.
,,Chci si s tebou promluvit." ,,Já ale nechci." ,,Sab prosím. Na mě buď klidně naštvaná, ale Vojtovi odpusť."

,,Nejde to." ,,Proč ne?" ,,Protože miluju jak tebe tak jeho." Řekla a začaly jí téct slzy. ,,Sab." ,,Ne. Jdi pryč."
,,Dobře." Řekl jsem a odešel z jejího pokoje.

Vadí mi, že ho pořád miluje. A nevím jak jí přesvědčit o opaku. ,,Co je Tinusi?" Promluvil na mě Marcus a vytrhl mě z mého přemýšlení.

,,Nic se neděje. Co by se dělo." ,,Víš že lhát se nemá." ,,Proč bych lhal." ,,Dělej mluv." ,,Fajn. Vadí mi že ho pořád miluje stačí?" ,,Ty vole tvoje problémy bych chtěl mít. Fakt že jo." ,,Co by jsi dělal ty?" ,,Nevím. Ale ty se na to vyser. Ty nevíš o vztazích nic." ,,Jak to?"

,,Tinusi nech toho. Sám víš jak to je. Oba by jste se na ní měli vysrat. Ani s jedním být nechce. Ano sice vás oba miluje, ale nedokáže si vybrat. Radím ti vyser se na ní. A neboj to řeknu i Vojtovi." Řekl a odešel.

Prej nevím nic o vztazích. Mu ještě ukážu kdo z nás neví nic o vztahu. 

............

O týden později

,,Ahoj Sab. Kdo to je?" Zarazilo mě s kým přišla a podle mě Vojtu, který stál za mnou. ,,Tinusi, Vojto tohle je Dave. Můj přítel." ,,Cože co?" Ozval se Vojta. ,,Ano slyšeli jste správně můj přítel. Já vám říkala, že nemůžu být ani s jedním. No a pak jsem potkala Dejva."  

,,Sab. Jdeme?" Políbil jí na krku a ukázal směr jejího pokoje. ,,Jo jdeme." Podívala se na něj a spolu odešli do pokoje. ,,Tinusi viděl jsi to?" ,,Jo viděl." ,,Co budeme dělat?" ,,Necháme jí." Odpověděl jsem a podíval se na Vojtu.

________________

Ano vím hrozně krátký. Omlouvám se ale tuto knížku ukončíme epilogem. Popravdě přestalo mě to už bavit a nevím jak pokračovat.


Který je ten pravý (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat