Připomenutí kapitoly
-Z pohledu Vojty-
,,Jo jsem a děje se něco?" Zeptala se. Tak a teď co jí mám říct. Slíbili jsme si že budeme celé prázdniny spolu a já teď musím na týden odjet kvůli novému klipu.
,,Sab je mi to líto, ale musím na týden odjet."
___________________,,Co? Proč?" Začala se rychle ptát a já pořád nevím jak jí odpovědět. ,,Musím si něco zařídit. Ale neboj za týden tady budu." ,,Kdy odjíždíš?" ,,Zítra brzo ráno." Odpověděl jsem a stále jsem se jí díval do očí. Miluju jí a nechci jí ublížit, ale tohle je důležitý.
,,Slib mi že mi zavoláš když budeš moct." ,,Slibuju." Řekl jsem a políbil jí.
,,Miluju tě Sab." ,,Já tebe taky."
..................
,,Vojto, už spíš?" ,,niet." Řekl jsem a usmál se na ní. ,,Kolik je?" Zeptal jsem se. ,,Půl dvanáctý." ,,Bych měl jít asi už spát budu muset vstávat v pět, v půl šestý vyrazim a v šest musím být na letišti." ,,A kam letíš?" ,,Musím do Česka. Musím tam něco vyřídit a podívat se na rodinu alespoň na den.",,Dobře. Dobrou." Řekla a dala mi pusu. ,,Dobrou." Odpověděl jsem a oba jsme asi tak do pěti minut usnuli.
...........................
4:45 ránoVzbudil mě budík, který jsem si večer nastavil. Naštěstí to nevzbudilo Sabrinu. Pomalu jsem vylezl z postele a šel do koupelny.
Po koupelně jsem si vzal věci a šel dolů do obýváku, kde jsem potkal Marcuse a jeho mámu. ,,Ahoj Vojto. Děje se něco?" Zeptala se Anne.
,,Dobré ráno, nic se neděje jen musím na týden odjet a za půl hodiny vyrážím.",,Dobře, hlavně buď opatrný a Marcusi udělej snídani i Vojtovi." ,,Dobře." Odpověděl Marcus a šel do kuchyně a Anne někam pryč. ,,To není nutný." Řekl jsem a šel za Marcusem.
,,Ale je a mlč." Řekl a dál připravoval snídani. ,,Proč vstáváš tak brzo?" Zeptal jsem se Marcuse. ,,Musím si jít něco zařídit měl by jít i Tinus, ale ten asi nepůjde. Takže to zbejvá zas na mě. A kam jedeš ty?"
,,Musím do Česka." ,,Kvůli čemu?" Zeptal se a podíval se na mě. ,,Musím si něco vyřídit." ,,A můžu to vědět nebo je to tajný?"
Zeptal se se slabým smíchem. ,,Není to tajný, ale nechci, aby to Sab věděla."
,,Já jí to neřeknu." ,,Dobře. Jedu na natáčení nového klipu k nové písničce." ,,Ty zpíváš?" Zeptal se a usmál se.,,Už to tak bude, ale Sabrina o tom vůbec neví." ,,A jakým jazykem?"
,,Česky a občas anglicky. A většinou dávám ty český do angličtiny.",,Až přijedeš tak zazpíváš je ti to jasný." ,,Dobře řekl jsem a ještě jsme si povídali dokud mi nezačal zvonit mobil, že už je tady můj manažer a producent. ,,Tak čau." ,,Čau a postarej se mi prosím k Sab." ,,Neboj se postarám." Řekl a já odešel.
-Z pohledu Sabriny-
8 hodin ráno
Vzbudily mě sluneční paprsky a klepání na dveře. ,,Ano?" ,,Nesu ti snídani." Vešel Marcus s tácem s toustama, míchanýma vajíčkama a pomerančovým džusem. ,,Děkuju a proč?"
,,Vojtův rozkaz a ještě ti mám dát tenhle dopis." ,,Děkuju." ,,Nemáš zač a dobrou chuť." ,, A nechceš tady zůstat? Můžem se podívat na film."
,,Tak jestli chceš.",,Chci a jaký máš rád film?" ,,Ne ty vyber dívka má přednost." Řekl a usmál se. Jak může mít Mac tak hrozný, sobecký a nechutný dvojče jako je Martinus.
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romance❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...