Připomenutí kapitoly
,,David Carpenter, Sabriny otec. Říkej mi David. A teď nasedněte. Vojto pojď prosím dopředu." Řekl a podíval se na
Vojtu.Vojta se podíval na mě a já kývla na souhlas.
_____________________Cesta trvá celkově 12 a půl hodiny a my jedem teprv dvě hodiny a táta s Vojtou si celou dobu povídali.
Z pohledu Vojty
Na cestě jsme už dvě hodiny a David je fajn. Celou cestu jsme se bavili. Sabrina měla sluchátka a nás nevnímala. ,,A jak dlouho se Sabrinou jste?" Zeptal se David. ,,Skoro dva roky." Řekl jsem a podíval se na Sab, která měla sluchátka a dívala se z okna.
,,Zlato?" Řekl jsem a dotkl se její ruky. ,,Co?" ,,Pojď si s náma chvilku povídat." Řekl jsem a usmál se na ni. ,,Moje malá holčička už dospěla." Řekl David a podíval se na Sab. ,,Je mi 17 tati, už nejsem malá."
Řekla a zabila ho pohledem. ,,Pro mě vždycky budeš. Nezapomeň že jsem tě naposledy viděl před patnácti lety." ,,No a, ale teď už nejsem malá holčička." Řekla a nasadila si zase sluchátka.
,,A kolik ti je Vojto?" ,,18. Jestli chcete tak se můžeme vystřídat, aby jste to nemusel odřídit celé." ,,Tak až se zastavíme to bude tak za půl hodiny tak jestli budeš chtít a nebude ti to vadit." ,,Nebude."
_________________________________
Zajížděli jsme na benzínku a Sabrina spala. Koupili jsme pití a nějakou svačinu a opět jsme vyrazili, ale tentokrát jsem řídil já. ,,Jak dlouho máš řidičák?" Zeptal se David. ,,Tak půl roku." Odpověděl jsem a stále se díval na silnici. ,,Proč?" Zeptal jsem se zase já jeho.
,,Protože řídíš bezvadně." ,,Děkuju." ,,Máš nějaký cédéčka s písničkama?" Zeptal se David. ,,Mám v tašce pod váma." Vyndal je a jedno strčil do rádia. A první písnička co tam byla tak byla Slunce. (V médiích) ,,Není to tvůj hlas?" Zeptal se David. ,,Je ale Sabrina o tom neví."
V půlce písničky jsem slyšel jak se Sab probouzí. ,,Dobré odpoledne zlato." Řekl jsem a dál se věnoval silnici.
_________________________
Takže ahoj, druhá kapitola je tady.
Snad se vám líbila.
Teri já tam tu písničku prostě dát musela. Až všechny slunce zapadnou. Sorry lidi ale já tu písničku a Vojtu miluju.
Každý vote a koment potěší.
Vaše Tinus__Denny
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romance❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...