Připomenutí kapitoly
,,Sab to taky neví. A důvod proč jsem jí nevolal a nepsal je ten, že jsem tam neměl moc čas. A když jsem měl trošku čas tak zas vy jste měli noc a nechtěl jsem jí budit. Co cítíš k Sabrině?" Zeptal se Vojta.
,,No............ " _____________________
,,Ze začátku to bylo jen kvůli té sázce, ale potom jsem si začal uvědomovat, že ji začínám mít rád." Řekl jsem a podíval se na něj.,,Promiň neměl jsem si s ní vůbec začínat." ,,To není tvoje chyba. A navíc teď si myslím, že nechce ani s jedním z nás dvou mluvit." Řekl Vojta.
,,Máš pravdu." Řekl jsem. ,,Jdi za ní." Řekl jsem a podíval se na něj. ,,Vždyť mě k sobě nepustí." ,,Běž to alespoň zkusit." ,,Dobře." Řekl a šel nahoru do pokoje, kde byla Sab.
-Z pohledu Sabriny-
Všichni kluci jsou stejný. Všichni to jsou stejný hajzlové, který zajímá jen jedno.
,,Sab?" Přišel Vojta do pokoje. ,,Co chceš?" ,,Promluvit si s tebou." ,,Není o čem." Řekla jsem a sedla si na postel.
,,Prosím dej mi chvilku." ,,Ne! Vypadni odtuď!" Řekla jsem a hodila po něm řetízek co jsem od něj dostala. ,,Sab."
,,Vyjeď!" Zakřičela jsem a Vojta odešel.
Nechci se s ním bavit. Teď ne. Možná později, ale teď určitě ne. Potřebuju být chvíli sama.Vzala jsem si noťas a pustila si film.
Po filmu někdo zaklepal a pomalu vešel. Už jsem byla připravená, že po Vojtovi nebo Tinusovi vystartuju, ale naštěstí to byl Mac.,,Jak je ti?" Zeptal se a sedl si na postel.
,,Dobrý." ,,Vážně?" ,,Jo. Jenom potřebuju víc času si to všechno srovnat v hlavě.",,Mám odejít?" Zeptal se. ,,Ne ty tu zůstaň. Nechci tu být sama." Řekla jsem a položila si hlavu na jeho rameno.
Přitáhl si mě blíž k sobě a hladil po vlasech. Cítím se u něj v bezpečí. Nechápu jak může být Tinusoví dvojče. Mac je úplně jiný než Tinus.
,,Mám nápad." Ozval se po pěti minutách ticha. ,,Jaký? Mám se bát?" Řekla jsem. ,,Jdi se obléknout. Za pět minut dole." Řekl a odešel z pokoje.
Super nevím kam jdeme a ještě mám jen pět minut na přípravu. ,,V rychlosti jsem vlezla do koupelny a jemně se namalovala.
Že skříně jsem si vzala černé kratší kraťasy a bílé tričko. Do kabelky jsem si hodila mobil, klíče, peněženku a na hlavu jsem si dala sluneční brýle.
Zkontrolovala jsem jestli mám všechno a vydala se za Macem dolů. Vojta s Tinusem seděli na gauči a dívali se jak s Macem odcházíme z domu. ,,Macu?" Ozval se ještě Tinus a Mac šel k Tinusovi.
Nevím o čem se bavili a popravdě ani mě to nějak nezajímá. ,,Můžem?" Vytrhl mě Mac z mého přemýšlení.
,,J-jo můžem. Čeká se jen na tebe."
,,Tak můžem." Řekl a vydali jsme se do centra.,,Co vůbec Tinus chtěl?" Zeptala jsem se a podívala se na Maca. ,,To neřeš."
,,Macu notak. Jestli to bylo o mě tak mi to řekni." ,,Nebylo to o tobě." Řekl a šli jsme dál.,,Vážně ne? Gunnarsen znám tě. Poznám, když lžeš. Tak dělej. Mluv." Řekla jsem a oba nás zastavila. Zrovna jsme šli parkem takže to ani nijak nevadilo a nikomu jsme nepřekáželi.
,,Ty dva chtěli vědět jestli spolu něco máme nebo ne." ,,I kdyby tak jim to může být jedno. S oběma jsem skončila." ,,A nechceš aby ti to alespoň Vojta vysvětlil? Musel mít nějaký důvod. Jen tak by tě neopustil. On ne."
_______________
Tak další je tadyyyy.
niolka123 prohrála jsi sázku opět
No nic snad se líbila.
Tinus se mi podíval do očí a usmál se na mě aaaa😍😍😍😍 já ty jeho oči tak miluju. Jeho tak miluju😍😍😍
Názor?
DennyGunnarsen
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romance❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...