Připomenutí kapitoly
A jestli to řeknu. Neřeknu. Slíbila jsem mu to. Bylo to zvláštní. Tinus se choval úlpně jinak. Byl hodný, vtipný a příjemný. A hrozně roztomilý. Sabrino prober se. Máš Vojtu nemůže se ti líbit tvůj nevlastní bratr. Kord ne Tinus. Začalo říkat moje svědomí.
______________________Sedím v pokoji a nevím co dělat. Zkoušela jsem už úplně všechno, dokonce i malovat a kreslit a pořád se nudim a nevím co dělat.
Vojta je pryč několik hodin a už mi strašně chybí. Nevím jak ten týden bez něj přežiju.
Vzala jsem do ruky mobil s tím že Vojtovi zavolám. Pak jsem si ale vzpomněla že tak je devět hodin večer a už asi bude spát.
Ráno
Vzbudila jsem se celkem brzo. Podívala jsem se na noční stolek, na kterém ležel můj mobil a blikalo na něm malé zelené kolečko v pravém rohu, které ukazovalo že mi někdo napsal. Vzala jsem mobil do ruky s tím, že mi napsal Vojta. Když jsem se, ale podívala kdo mi píše tak jsem zjistila že Tinus.
Tinus: Včera to bylo fajn. Nepůjdem ještě někam?
Sab❤: Můžeme, kam a kdy?
Tinus: To nech na mě a rovnou půjdem na oběd. Ale už pojď je snídaně.
Nad touhle zprávou jsem se usmála, položila mobil a šla do kuchyně. ,,Dobré ráno." Řekla jsem, když jsem vešla do kuchyně kde už všichni byli až na Maca. ,,Dobré ráno. Tinusi jdi pro Maca." Řekla Anne a Tinus se zvedl, ale stejně u toho měl kecy.
,,A nenadávej u toho." Řekla ještě než úplně odešel. Sedla jsem si ke stolu a tak za dvě minuty jsme slyšeli Maca. ,,TINUSI!" ,,Drž hubu a pojď dolů." Zaječel Tinus a přišel dolů. Po minutě přišel i Mac. ,,Macu co se stalo?" Zeptala jsem se. ,,Někdo mě musel vzbudit tím že mě polije ledovou vodou že ano Tinusi." Řekl a sedl si vedle mě ke stolu. Měl mokrý vlasy a půlku trička.
A tím jak měl na sobě bílé tričko a ještě k tomu mokrý tak šli krásně vidět jeho břišáky.Začali jsme snídat. ,,Martinusi zítra musíme do studia." ,,Fajn." Odpověděl Macovi a dál snídal. Po snídani jsem se opět vydala do svého pokoje. Pustila jsem si písničky a pomalu začala uklízet. Po úklidu jsem napsala mé nejlepší kamarádce.
Psaly jsme si přes hodinu? Hodinu a půl asi. Celkově po dvou hodinách mi přišla zpráva od Tinuse.
Tinus: Za pět minut před domem.
Sab❤: Budu tam.
Hned po téhle zprávě jsem zamířila do koupelny se trošku upravit a ještě se převléknout. Vzala jsem si peněženku, mobil, klíče a zamířila ven. Otevřela jsem dveře a Tinus tam už čekal. ,,Sluší ti to." Řekl a usmál se. ,,Děkuju." Řekla jsem a úsměv mu oplatila.
,,A kam jdeme?" Zeptala jsem se a podívala se na něj. ,,Nech se překvapit." ,,Já nemám ráda překvapení." ,,Tohle se ti bude líbit, ale nejdřív půjdem na oběd." Řekl a někam jsme šli. Je vidět jak se dokážu orientovat, protože po pár ulic a odboček jsem nevěděla kde jsem. (Snad víte co myslím)
,,Kam jdeme?" Zeptala jsem se Tinuse. ,,Do centra města." Řekl a pousmál se. Úsměv jsem mu oplatila. Šli jsme ještě tak deset minut. Za tu dobu jsme se ještě o něco víc seznámili. Vešli jsme do nějaké restaurace. Byla pětihvězdičková a i na to vypadala.
Objednali jsme si pití a poté jídlo. Po obědě pro nás přijela Tinusova a Macova limuzína a někam nás vezla. Pokoušela jsem se z Tinuse dostat kam, ale jako vždy bez úspěchu. Po půl hodině cesty jsme zastavili někde, kde byla módní přehlídka.
,,Proč tady jsme?" ,,Protože vím, že to máš ráda." Řekl a otevřeli se dveře. Řidič mi pomohl z auta a šli jsme dovnitř. Tinus má pravdu tohle mám doopravdy moc ráda. Trvalo to celkem dlouho, když to skončilo tak bylo kolem osmý.
,,Tak jak se ti to líbilo?" Zeptal se, když jsme jeli ještě na večeři. ,,Bylo to dokonalý." Odpověděla jsem. Když jsme přijeli už i po večeři domů tak jsem hned zalezla do postele a padala do říše snů.
O pět dní později
Za těch pět dní se nic nezměnilo. Vojta mi napsal až dneska a to, že tam musí zůstat ještš dva týdny. S Tinusem jsme chodili ven a blbli spolu. Nevím co se to se mnou děje za poslední den co jsem brečela kvůli Vojtovi byl on na blízku a pomohl mi.
Je sedm hodil večer a Tinus zase něco vymyslel. Byla jsem už připravená tak jsem šla dolů. ,,Sluší ti to." Řekl. ,,Děkuju. Tobě taky." Řekla jsem a usmál se. Jeli jsme zhruba půl hodiny limuzínou opět.
Vylezla jsem a zjistila, že jsme na pláži. Šli jsme kousek dál a v dálce jsem zahlédla plážový bar. Nikdo tu nebyl až na barmana a kapelu, kterou asi sem objednal Tinus. Když jsme přistoupili tak kapela začala hrát nějakou pomalou písničku.
Tinus si stoupl přede mě, chytl mě za ruce a díval se mi do očí. ,,Sabrino vím že jsme nevlastní sourozenci, a že máš Vojtu, ale musím ti to říct....... Miluju tě."
_______________
Tak další kapitola je tu.
Tinus se nám zamiloval.
Co myslíte že udělá Sabrina?
Názor?
Vaše DennyGunnarsen
ČTEŠ
Který je ten pravý (DOKONČENO)
Romance❗V příběhu se můžou objevovat vulgarismy a sexuální scénky❗ Ona krásná dívka po, který jdou všichni kluci. Vojta lámač dívčích srdcí. Martinus všechny by ho chtěli do postele. Oba se o ní snaží, bojují o ní tak jak se Sabrina rozhodne? Cover by: Tes...