Yeni Komsularrrr

21 1 0
                                    

İNSANIN BAŞINA NE GELİRSE
MERAKINDAN GELİR DEMİŞ ESKİLER,
BAKTIM OLMUYOR,BEN SENİ MERAK EDEYİM,
SEN DE GELİVER
CEMAL SÜREYA

UMARIM BEĞENİRSİNİZ BU BENİM İLK HİKAYEM HATALARIM VARSA AFFEDİN HAFTADA İKİ BÖLÜM YAYIMLICAM İNŞALLAH. SİZLERI SEVİYORUM

MEDYA:ESİN ALTAY

Allahım hayatımın en güzel gününe neden bu kızın bağırmalarıyla uyanıyorum .
-

Esinnnn hadi kalk bugün cumartesi ve temizlik sırasi sende.
ahh ne kadarda mesudum ben Esin AlTAY ve temizlik mükemmel ikili. Benim hayatta nefret ettigim ilk şey temizlik yapmak. Ama insanın hem ev hem çocukluk hem okul arkadaşi kısacası kardeşi temizlik hastasi olunca baya bir zorlanıyorum.
-Cemre sana da günaydın mavişim.

-Tünaydın dicektin galiba saat 12:30 da biz normal insanlar buna öğlen diyoruz .

-Cemre allah aşkına gene niye depresyona girdin. sabah sabah tam formundasin gene.
-Insanin senin gibi arkadaşı varken depresyona ne gerek var. odana girmek için itfaiye çagıracagım.
-Tamam abartma öğlen yemeğimi yiyip başlarim .
Allahım sonunda gitti. Evet cemreyle tanıştığımızda 5. sınıfa gidiyorduk . Hatta ilk tanıştıgımız sıra birbirimizden nefret ederdik . O beni fazla çirkef bulurdu. Ben de onu fazla korkak . Sonra bu çirkefle korkak öyle bir tamamladı ki birbirini herkesi kıskandıracak hale geldiler. Belki de kiskandik birbirimizi o kadar zittik ki onun beline kadar uzanan sarı kıvırcık saçları mavi gözleri muhteşemdi. Bende klasik türk kızı kahverengi saçlı ela gözlü uzun boy öyle yani klasiktim işte . Ben bunları düşünürken elinde vileda kovasiyla Cemre kapida görüldü. Hayir bu kızın şu temizlik huyu olmasa yeminle mükemmel bir arkadaştı.Ben temizliğe başladığım sıra kapiya iki araba ve bir nakliye kamyonu yanaştığını duyduk. Galiba yeni komşularımız taşınmıştı. Iki gün önce ponçik ev sahibimiz Mustafa amca söylemişti hatta siz fazla muhattap olmayin bi şikayetiniz oldugunda bana gelin demişti.
Açıkçası bu gizemli komşularimizi cokk merak etmistim. Ben bunlari düşünürken birşey farkettim ki uzun süre elbise almamaliyim. Dolaba sığmiyolar annemlerin Afyon'dan gönderdiği paralari genel ihtiyaçlar için kullanmaliyim. Odamdan çiktigimda işlerin %80'ini bitirmiş olduğumu düşünüp mutfaga yöneldim ki tam o sırada biri bizim kapiya bir sey gecirdi. Ya sabir çekip mutfak dolaplarina giriştim. Onlari silerken merdiven duvarlarina çarpilan eşyaların sesini duymazdan geldim. Cemre ise benim iki günde anca bitirecegimi söyleyerek süpürgeye başladi. SEVİYORUM BEN BU KIZI yaa.
Isleri bitirdiğimda son olarak salonun duvarani gelen darbeye dayanamayarak dışari firladim . Evet ben Esin Altay micki mouselı şort askili pijamalarimla dışarı çıktım. Kapiyi açmamla sinirle kükremeye başladım. Evet ben Izmir 9 Eylul universitesi psikoloji 2. sinif ögrencisi Esin kükredi. Umarim kimse görmezdi yoksa sen nasil psikologsun deyip dalga geçerlerdi.
-Olmadi olmadi şu tarafa çarpmadınız kendini yalniz hisseder . deyip elimle karşı duvarı gosteriyordum.

-Hanimefendi biz orayada çarptik da siz iyi misiniz?

-allahim yaa bi de ukala ukala biz oraya çarptık diyo . apartmani tepemize indirdiniz be.

-siz de sabahtan beri süpürge çaliştiriyosunuz. ona bakilirsa biz bi şey diyomuyuz ?

-diyemezsin zaten pislikten ölelim mi?( cemre olmasa pislikten ölesiye kadar temizlik yapmadan yaşayabilirim)

-neyse daha çok işimiz size iyi günler .

bu adam beni takmadi mi evet beni takmadi . Tam birsey söylemek için ağzimi açmiştim ki bir el beni içeri çekti. Ve kapiyi kapatti . elin sahibini anlamam zor olmadi
-cemre niye aldin beni aç beni cevabini veriyorum şunun. allahin ukalası .

-kizim sen kime kafa tutugunu gormüyormusun.

-yoo görmüyorum kimmiş .

-o bir ....

iki deli bir oluncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin