GÖZYAŞI

17 0 0
                                    

Medya: Esinnn

HER GÖZYAŞI YENİLGİ DEĞİLDİR.İNSAN BAZEN DAHA FAZLA DAYANABİLMEK İÇİN AĞLAR ...
KAHRAMAN TAZEOĞLU


Esinden..

Evet tüm gün boyunca tam 3 kutu +12 paket dondurma yedim.Ne yani her kiz illa depresyona cikolatayla gircek diye bir şart yok. Ben yılın 12 ayı dondurmayla depresyona girebilirim. Bu sefer agir depresyona girmiştim. Cemrenin zoruyla geçici olarak çıkmak zorunda kalmıştım . Çikmaz olaydim. Şu an Mert 'in elini tutmuş zorla tutturulmuş da olabilirim. Yusuf'un yanina doğru gidiyorum. Ya anlamadım ki bu çocuk hangi ara elimi tutmuştu.
DANK
yeminle benim jeton yeni düştü . "vay be esin sen bu hallere düşcek kiz miydin ? hiç değilse aynaya baktigindaki şu güzellikten utan. "iç sesimin drami yeminle"sen bi sus geri zekali geçmişime tanimadiğim bi adamla el ele gidiyom sen ne diyon " hhh hakliydim demi kasap et koyun can olayi resmen bu "bırak madem o eli "haklı.
mekanın merdivenlerinden inerken elimi çektirerek bağırdım.

-pardon da ne yaptığını sanıyosun.
bir merdiven aşağıdaydı. Boylarımız resmen eşitti. bana doğru dönüp piç gülüşünü yapti. Hayir adama piç mi desem adam gibi adam mı bilemedim ki. Neyse o ukala komşu hoca olarak kalsın. Gülüşü direk ciddileşti. Korktum yeminle korktum. Nasıl başarıyo ki ben kendimi bir saatte anca topluyorum valla.

-Sevgilimi tüm herkese göstermeye gidiyorum.

bu adam fazla mı ciddiye aldı bu işi ne ?

-Sevgilim mi? tüm alem mi?
avcunun içine hapsettiği elimden çekip kendi basamağina çekti. Aramizda hiç mesafe kalmamişti.Ona bakmak için kafamı kaldırıyodum. Ben şu topuklulularla en az 1.85  varsam bu adamın boyu kaçtı.

-Esin sakin ol ve yürü o pisliğe ne kadar mutlu bir ilişkimizin olduğunu gösterelim ve bitsin tamam mı ?

Hayır karşınızda podyumdan fırlamış gibi bir erkek nefesi yüzünüze değerek muhteşem bir ses tonunda bunları söylüyo siz ne yapardınız ? Ben bi şey yapamadım sadece kafa sallamakla yetindim. Allahım hemen kabul etmiştim resmen ya. off  .Çıkış kapısının önüne geldiğimizde birden durdum. Ayaklarım geri geri gidiyordu. Kendime bir sey olmazdı biliyordum .Yusuf bana zarar vermezdi.Ya da verir miydi ? Tamam bi kere taciz etmeye çalışmış olabilir. Ama Mert beni korurken kendini riske atamazdı .Biliyorum boş gelmemiştir o.

-Mert

-Efendim Esin.

-Şey sen beni burda beklesen eğer kötü bi şeyler olursa ben seni çağırırım. Lütfenn..
sustu.
sustu.
ve baktı .
öyle derin baktı ki sanki bakışlarında  kaybolacağım  sandım .

-sen diyosun ki git beni kurdun kollarına at.
evet kabul etmiceğini biliyodum. ama böyle diyince de bi garip oldum.

-kurtlar asil hayvanlardır. Yusuf kesinlikle bi kurt olamaz. Ve ben başımın çaresine her koşulda bakabilirim. Sen beni bekliyosun . Ben su gereksizin derdini öğrenip geliyorum.

ohh ne uzun konuşmuştum bee. Helall banaa .Iceri giren yoğun insanları iterek dışariya ulaştim. Ürpermiştim. Siyah mini elbisem bunun başlıca sebebiydi . Ve geçmişte ki hem en büyük pişmanlığım hem en büyük tecrübem şu an karşımda sigara içiyordu. Sigara içişini de severdim bu çocuğun henüz beni görmemişti. Mecburen seslendim.

-Geldim. işte çabuk konuş.
beni görmesiyle elinde ki sigarayi atması bir oldu.

-Hatırlar mısın ?İlk içtiğin sigara dudaklarımın değdiği sigaraydı.
evet kahretsin ki hatırlarım. keşke unutabilsem..

iki deli bir oluncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin