ASLA GEÇMİŞTE YAŞAMA DAİMA GEÇMİŞTEN DERS AL
Hz.MEVLANA
multimedya: yusuf piçi 😂
ESİN::)
Biliyorum çok güzelim biliyorum çok seksiyim . Ama bunları bilmem şu an 3 buçuk atıyor olduğum gerçeğini değistirmez. Tamam efeliği elden bırakmıyorum . Ama eğer disipline gidersem Afyon'a giderim . Afyon'a gidersem evlenirim. Evlenirsem aldatılırım. Çünkü erkeklerin hepsi piçtir. Ama ikiye ayrılırlar.Birincisi bunu iyi gizleyenler. İkincisi bunu dışari vurmaktan çekinmeyenler. Benim kocam kesin iyi gizleyenlerden olur . Çünkü Esma sultanı kandırması gerekir. Vee ben tüm asilliğim ile rektörlüğun önüne geldim. Getirildim . Gelmek zorunda kaldım. Allahım nerde benim güneş gözlüğüm ağlamak istiyorum.
Binanın tam olarak önündeyiz .-Siz bekleyin ben rektör bey müsait mi diye bakayim
- iyi peki.
Neymiş rektör bey müsaitmiymiş. Her halükarda güme gitcem işte. Direk girsek ne olur sanki. Ben duvara yaslanmış bunları düşünürken önümden sarışın bir oğlan geçti. Bir an için o mu diye düşünmeden edemedim.
-yok be Esin o şimdi hangi limanda hangi kızladır sadece benzettin kendine gel.
Ben böyle kendi kendime konuşurken o sarışın çocuk önümde durdu.
- Esin
-Buyrun
- Esin her yerde seni aradim
-Pardon niye aramiştiniz.
- Esin delirtme beni benim kizim Yusuf'unnn
-Üzgünüm çıkaramadım.
Evet oydu başka limanda değil bir adım ötemdeydi. Ve bana haramdı. Kolumu tutup iyice çekerek
-Esin kendine gel. Hafizani kaybetmediysen geçmiş 4 yılı unutmazsın.
-Unuttum sadece seni unuttum. Bana haram olan adını unuttum. Şimdi ben bağırmadan bırak beni.
-özür dilerim bir daha o hataların hiç biri olmayacak.
-Bağırmadan bırak kolum acıyor.
-Sen benimsin kızım
diyerek beni sürüklemeye başladı. yaparmıydı? Bana zarar verir miydi? Bir yandan sürüklenip bi yandan bağırıyodum. Çok şükür bir güvenlik görevlisi beni duydu. şu durumdan bi kurtulayım hepinizi rektör beyciğime şikayet edicem. Benim bagrışlarımın arasında arkadan bir kükreme sesi geldi.
-Bırak lan kızı
Oha kim bu kahraman kükremene kurban. Bir arkama dönsem adam bildigin sürüyor lan beni.
-Kime diyorum oğlum kızı bırak
Koşuyor mu bu kahraman? Şu an arkadaki bizim sınıfın ineği Yasin bile olsa onun çıkma teklifini kısa bir süreliğine kabul edicem.
-Sanane lan
Allahım çok şükür bir kolumu bırakti. Ve ben arkamı döndüm. dönmez olaydim. Benim kahraman ukala komşu hoca çıktı. neyse kurtarsın da kim olursa olsun.
-bırak diyorum kızın kolunu
-bırakmazsam ne olur
-son kez söylüyorum. BIRAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki deli bir olunca
HumorSanki bu yıllar süren arkadaşliğimiz hiç bitmeyecek gibi. Ve bitmesin de biz onunla herşeye beraber göğüs gerdik sevgiye aşka ihanete geçmişe perde çekip hayallerimizi yaşamaya psikolog ve savci olup aşkı bulmaya geldik. Benim dondurmali onun çikol...