GÜZELKADIN SEVMEYLE, KADINI GÜZEL SEVME ARASINDA
GÜZEL BİR FARK VAR....MEDYA:MERT ve KASLARI
ESİN
Evet yüzsüzlüğümü de yanıma alıp karşı kapıya doğru ağır adımlarla ilerledim . Ben zaten hep ağır yürürüm ne var yani hızlı hızlı koşmada demi . Ben böyle gereksiz düşünürken atmam gereken 4 adımı atıp karşı kapıya ulaştım. Evet bunu yapabilirim ben özgüven kraliçesi Esin ALTAY'ım veeeee çaldım. Oha bu ne bu adamın üstü yok annemin bayramda saatlerce yapmaya uğraştığı baklavaların adam fabrikasını kurmuş üstünde.
-Buyrun hanımefendi .
bilin bakalim ne oldu nerden bilceksiniz. Benim dilim tuttuldu ve cevap veremedim. İmdadıma kim mi yetişti. Tabi muhteşem kankam. Cemre
-Şey biz aslında çayınız var mı diye sorcaktık demi esin.
-hı hı
eveeettt bildiğin konuşamıyorum yaa tamam kaslı olabilir. Hatta çok kaslı olabilir. Keskin ela gözleri de olabilir. eee ne olmuş yani demi-arkadaşın iyi mi ?
-o bugün biraz yoruldu da.
-bana bağırken hiç yorgun durmuyodu.
-sinirlenince kendinden geçer öyle .
mavişim haklıydi. gerçekten sinirlenince kendimden geçiyordum. Hatta karşımdakini hatırlamıycak kadar. evet bugüne kadar bunu sorun etmedim. Ama şu an muhteşem iç sesim bana küfrediyo. evet bildiğiniz küfrediyo. " kızım seni annen ters mi doğurdu ha yavrum. bu meteora bağırılır mı lan. insan hic bagırdığı insanın yüzüne bakmaz mı sürtük." allahım kaç kişinin iç sesi ona hakeret edip karşısındaki ukalaya yavşar. cevap veriyorum sadece benim. ben iç sesimle savaşırken ukalayla cemre biseyler konusuyolardı. gözüm ukalanın arkasına gittiğinde orda kaldı. uyku mahmuru bi meteor geliyor tutunnnnn....
Gözleri cemreninki gibi masmaviydi saçları sarıydı. Cemre gibi boyu 1.90 1.85 falandır. o masmavi gözlerini kısarak geliyodu bize.-Mert abicim ne bu gürültü ya.
-yok bi şey emre komşularımız bizden çay istiyolar.
-misilleme mi yaptiniz. tonravidavaya karşılık çay .
veer hayattta beni kendime getiren iki sesden biriyle kendime geldim. Biri annemin cırlaması diğeri ise şu an olduğu gibi cemrenin.
-ne misillemesi be insanca bişey istedik. çayınızda sizin olsun.
-tamam kusura bakma yeni tasindigimız için evde bi şey yok. Markete gidince alırız.
sanki biz marketten alamayız."hangi elbiseni satıp almayı düşünüyon " evet nalet olasi iç sesim gene haklı ailelerimizin gönderdiği tum parayı elbiseye ve ayakkabıya harcadık. Cemre de ben de çok iyi giyinirdik. hatta ben biraz daha iyiyim diyebiliriz. Buna para harcamaktan çekinmeyiz. Çaysızlıktan kafamız dönse bile.
Biz bi sinirle eve girdik .Kapiyi çarptik. yaklaşık 15 dk. onlara söylendikten sonra televizyonu açıp oturduk.-Mavişim biliyo musun bizim sosyal psikoliji dersine yeni bi stajyer hoca gelmiş. Adam taşmış tüm kızlar dersdeydimiş. ağızlarının suyu akmış. adam yoklamada benim olmadığımı farkedince söyleyin Esin ALTAY 'a bi daha ki derse mutlaka gelsin demiş.
-vaavvv o zaman yarın git ve göster kendini bebeğim.
-ne giysem ki
- sen bulursun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki deli bir olunca
HumorSanki bu yıllar süren arkadaşliğimiz hiç bitmeyecek gibi. Ve bitmesin de biz onunla herşeye beraber göğüs gerdik sevgiye aşka ihanete geçmişe perde çekip hayallerimizi yaşamaya psikolog ve savci olup aşkı bulmaya geldik. Benim dondurmali onun çikol...