DAVETSIZ MISAFIR!!!

18 1 0
                                    

Benim şiirlerim çay kokar,
Düşlerim sade sen,
Demlikte nefesin, bardakta gamzen
        Cemal Süreya

Cemre'den

--O bir meteor.

Kesinlikle sinirden karşısında ki meteoru görmüyordu. Tam karşımızda uzun boylu esmer kara kaş kara göz bir çocuk dikiliyordu Esin aslında böyle çocukları asla kaçırmaz hatta beni uyaran o olurdu ama bugün temizlik yapmak onun sinirlerini germisti.
--ciddi misin ya o bir meteor muydu? Meteor olsa ne yazar ya ukala herif. Ne sanıyor kendini.

Şu kız bağırmasa daha sevilesi olacaktı eminim. Maşallah ses telleri pek bir kuvvetliydi. Bir gün kulaklarımı kaybedecektim bu kız yüzünden.
--Allah aşkına bir bağırma sağır oldum be. Yeminle bir gün kesicem o ses tellerini o olacak.

Bizi tanımayanlar kesinlikle benim bir hukuk Esin'in de psikoloji öğrencisi olduğunu anlamayacaklardi. Kisiliklerimize çok zıt meslekler gibi gözükselerde biz mutluyduk. Mesleklerimiz bizimle zıt olduğu gibi Esinle benim kisiliklerimiz de zıttı ben daha ciddi ve mantıklı taraftim. Yaptığım herşeyi enine boyuna düşünür öyle yapardım. Biraz ciddi bir kişiliğim olduğunu soylerlerdi. Esin ise kalbinin sesini dinleyen ve başına bela almaktan çekinmeyen bir tipti. Ve bu iki farklı kişilik mükemmel bir tamam olmuştu. Ben Esin'i sakinlestirmek için kahve yapmaya mutfağa gittiğim sırada kapinin iğrenç zili çalmıştı. Tabi ki Esin açmayacaktı.
Kapıyı açtığımda karşımda resmen başka bir meteor daha vardı sarışın renkli gözlü uzun boylu...
--Hanımefendi kusura bakmayın rahatsız ettim sizi. Tornavida soracaktım.

Şu kapı bir kere yakışıklı biri tarafından çalınıyordu ve tornavida için mi?
--bir dakika bekleyin lütfen.

--Cemre kimmiş gelen?

--tanımıyorum Esin tornavida istiyorlar. Getirsene.

Sanırım çocuk bizim deli falan olduğumuzu düşünüyordu. Çünkü normal bir insan iki metre ötesindeki kişiye bağırmaz evin içinde micki mouse ve sünger bob pijamalariyla gezmezdi.
Esin elinde tornavida ile geri döndüğünde. Göz ucuyla kapidakini kestiğini gördüm. Kimin kardeşi diycem ama ben pek erkek kesmezdim ki.

--eğer karşı komşu ise verme tornavida falan Cemre. O ukala gitsin kendine bir tornavida alsın.

--he Esin he tamam.

Tornavidayi esinden alıp karşımda ki adama uzattım.

-- tesekkur ederim. Rahatsız ettigimiz için de özür dileriz. Iyi günler.

Kapıyı kapatıp Esin'in yanina oturdum.
--şu kapinin önünde ki arabayı gördün mu Cemre? Porsche değil mi o?

Bir kahkaha sesi evi doldurdu. Evet Evet benim kahkaham. Bizim mahallede porsche ne arasın allah aşkına burası yarısı emekli yarısı öğrenci olan bir mahalleydi. En lüks araba da orta halli olabilirdi ancak.

--kızım sinirden hayal görmeye başladın herhalde ne porschesi sahindir o. Dur bakayım senin ateşin falan mi çıktı?

Eğilip alnını öpüp ateşine baktım ama ateşi de yoktu.

--inanmiyorsan çık cama bak ama o porsche burdaysa yemeği sen yaparsın.

Sanki herzaman o yapıyordu da. Kabul deyip cama çıktım. Eğer hayal gormuyorsam yada basima güneş falan gecmediyse kapinin önünde porsche duruyordu.
Ama bu mahallede porsche ne arıyordu ki??
Iddaiyi kaybetmenin verdiği hüzünle ve arabanın şaşkınlığı ile mutfağa doğru yol aldım. Kutahya dan getirdiğimiz cimcikleri haslayip üzerine yoğurt ve biberli yağ kizdirarak karıştırdım. Mutfakta ki masaya iki tabak iki bardak çıkardım.

iki deli bir oluncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin