3.Paylaşım

4.8K 497 81
                                    

Baeknike04

Baeknike04

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baeknike04

-Chan ve adidasları.

Dün Chanyeol'a kısa bir tartışmamız oldu ve o beni kıracak bir cümle söyledi. Bende suratımı astım. Sonra bir anda şakağımda fiske hissettim. (ACIDI BU ARADA!)!  Ve bana tek bana kalacaksın bundan şikayetçi değilim ama benden sıkılmanı istemem dedi. Ben mal önce idrak edemedim Cümlenin harikalığına baksana gidip evde sevinç çığlıklarımı attım. Hehehe sonu hüsranla bitti. (ANNE TERLİĞİ!) Şaşkınlığımın ardından suratını asma diyorum kıçıma benziyorsun dedi. Tamam kötü bir cümle olarak gözükebilir size ama onun kıçı çok güzel.

Adam yani bana GÜZELSİN dedi. Şapşal ya. (Kendimi avutuyorum, karışmayın bana.)

4872 not

(Yorum açık)

rg: Baek güldürdün ya. Mal .:D

Minnie:  Selam bu blogu yeni keşfettim güzel de neden mal kelimesi bu kadar çok kullanılıyor.

RedWeny: ➡Minnie Ay bu yeni. Malın anlamını bilmiyor. Hadi dışlayalım şunu.

dftgf:   Chanyeol o cümleyi kurması bence şüpheli değil mi? Bir ihtimal Baek'ten hoşlanıyorsa..

Baeknike04:➡ dftgf Öyle mi? Yani yanlış anlamıyorumdur değil mi? Bana ilgisi olabilir mi?

pi:  ➡ dftgf Aptal mısın kızım sen!Çocuğa neden umut veriyorsun? En yakın arkadaşı olduğunu bilmiyor musun? Kimse dostunun üzülmesine dayanamaz.

fgb: Şahsen ben arkadaşımın anasından doğduğuna pişman ederim sonra üzüldüğünde severim. Dostluk bunu gerektirir.

nb: Okurken kahkaha attım. Baek alemsin.

zx: Şu blogta eğlendiğim kadar sosyal hayatımda eğlenseydim ne olurdu sanki...

ty: Benimde adidas takıntım var ya. Ve adamın bacakları bile azdırıyor.

ew: Elleri fazla büyük hayallerim darmaduman. Burnum kanayacak şimdi.

Baeknike04:➡ ew hey  azgın varlık o benim!

ut: Hey o onun. Baek onun boyuyla senin boyun kaç?

Baeknike04:➡ut Chan'ın boyunu yazmaktan sıkıldım. O 1.85 ben 1.74.

üğ: Amanın bu uke olur 1.74'le

ut: ➡Baeknike04  Sana fazla güven veriyor değil mi? Bu çok hoştur sanırım.

ıo: ➡ut Şu an çok şaşkınım sapıkça bir şey yazmanı beklerken bu cümle.. Senin burada yerin yok!!!!Sapık olacaksın. Diyeceksin ki Tanrı yardımcın olsun kardeşim altında pestilin çıkacak.

Baeknike04: ➡ut Fazla hemde. Bana fazla güven veriyor. Aşık olduğum nedenlerden biri. O fazla güvenilir. O büyük kollarıyla beni sarması, tarif edilemez bir his....Sonra şeytan uğruyor bana aklıma sapıkça düşünceler sokuyor.Şimdi o kollarla beni kucağına alacak yatağa atacak altında ezilip büzüleceğim. Neyse konumuz bu değildi? Neydi? Ha, ben Chan'a aşığım.

Baejin: Baeknike04 duygusal giden bir yazı sonunda... Cidden sen harika bir çocuksun. Chan'ı unut bana gel ben seni severim.

JiHoon ➡kj Oppam gay değil de tam olsun  Oppacı mısın kızım sen? 

Baejin➡JiHoon Erkeğim...

JiHoon ➡Baejin pardon abi...

-CielNoir



My Tumblr WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin