7. Paylaşım

2.5K 233 63
                                    


Baeknike04

Baeknike04

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baeknike04

-Verdiğim bir kararla (Verdiğimiz) Chan'dan uzak duracağım bir süre. 1 haftadır aynı evde olmamıza rağmen kaçıp durdum ondan. Annem geldiği için kendi evine döndü. O ne hissediyor bilmiyorum ama ben ölüyorum... 

4999 not

(Yorum açık)

bn: Ya kıyamam sana.

rt: Sıçarım aşka abi SEXS daha iyi. Aç götünü bekle. Gelir o koşa koşa.

es:  Yalnız değilsin Baekkie, bende aşk acısı çekiyorum. Kuzenimle sevişiyorum ama itin sevgilisi var.

ÇinYuqi: ➡ es: Senin durumun daha vahim be.... 

CrazyJis00: Dayan be, güzel günler gelecek.

ChenChen: ➡ CrazyJis00: Ya da daha boka batacak.

CrazyJis00:➡ Chenchen: Lan sen ne piç yakın arkadaşsın. Götlük yapmada yardım etsene ona.

JiHoon: ➡ ChenChen: Oğlum sen ne gereksiz biri çıktın!

Baejin01: ➡ JiHoon: Kesinlikle! 

Baejin01: ➡ ChenChen: Umarım sende aşk acısı çekersin bok surat!

ChenChen: Lan geleceksiniz siz gruba !

gf: Eski zamanları özledim lan. Burada mallar uçuşuyordu. Saçmalıyorduk, gülüyorduk. Bu çocuk aşk acısı çekiyor diye biz de çekiyoruz. 

şizofrenLisa:  Baek bu özlemle çocuğa gidip tecavüz etmezsem ben neyim.

bc: Düşünsenize işte uzak duruyorlar. Uzun süre sonra buluşuyorlar. Bamm Chan'ın sevgilisi var! Büyük dram. Baek felç.

FriendUmji:➡ bc: Kardeşim siktirip gider misin? Neden bu kötü düşünüyorsun! Zaten çocuk çöküntüde bir de bunu düşünecek.

JiHoon: ➡ Baeknike04 Şuan seni burada en iyi anlayanlardan biriyim, bende aşk acısı çekiyorum....

Baeknike04 ➡ JiHoon  :(:(:(:(:(:(:( Gel birlikte çilekli süt içerek intihar edelim. 

 Baejin01: ➡ JiHoon kime aşıksın? Neden aşıksın! Olamazsın....

Baeknike04:➡ Baejin01 hadi buyur bir de buradan yak.

hg: Sen mükemmelsin. Üzülmeyi hak etmiyorsun.

CoolErgen: Baek hyung ikinci ölü bizim işte çalışıyor.

CrazyJis00: ➡ CoolErgen Hemen grup hemen grup!!!

CoolErgen➡ CrazyJis00 yahu sapıklaşma neden grup yapak...

şi:➡ CoolErgen Kardeşim şerefsiz yapmasana asdfghsa Grup konuşmasını diyorum!

RoseBlack: Baek çeker acı

Chanyeol çeker çükü

Devam ederse bu uzaklaşma

Sikecek Chanbaek grubu Chan'ı (üstünde çalışıyorum alkışla geç.)

CrazyJis00: ➡  Roseblack: Şu durum başka şekilde açıklanamazdı. Tebrik ederim.

 Irene: Oğlum boş yapmayın lan! asdfghjk

HEEjin: Gençler birleşelim Chanbaek grubu arkadaşlarla içelim lan. Bu acı gitmez.

MoonBin: ➡ HEEjin Buna uyar!

-10 kişi onalar

Baeknike04: Siz gidin ben çilekli sütle kafa yapacağım.

SOMIrella: Göt!

- 9 kişi aynı tepkiyi verir.

-15 kişi çikolatalı süt kafa  yapar diye tartışmaya girdi.

-7 kişi  nereye düştüğünü düşünüp yazıyor.

-5 kişi neye acı çektiğini bulmaya çalışıyor.

-1 kişi sevgilisinin çükünün küçüklüğünden şikayetçi ve asıl acının bunun olduğunu söylüyor.

-6 kişi en azından küçüğünü bulmuşsun hiç bulamayanlar var diye dert yanıyor.

-Baeknike04 neden bu malların içinde olduğunu düşünüyor. 


 Merhaba

Olum şaşırmayın lan erkenden bölüm attım diye. :D:D Hayal değil haaaaa:D:D

Önceki bölümü okumadan geçmeyin. Kısa süre sonra diğer bölümü atmaya çalışacağım. İnşallah. Ve grup olacak. 

 Ve burada durmadan yazanlara isim belirleyeceğim. Böyle anlamsız harfler olmuyor onlara. Bu yüzden düzenleyeceğim. Hemde yazım yanlışlarımı da hal ederim. Bildirim kasarsam şaşırmayın canlarım. :)

Yani grup bölümünü yazarsam isimleri görünce şaşırmayın.

Görüşürüz.~~



My Tumblr WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin