1.Konuşma

6.2K 541 368
                                    

 -Baekhyun

Hesapta yazan yorumları okudukça mutlu oluyordum. Chanyeol bilmese de fazlasıyla destekleniyorduk. En azından dünyanın tümü bizim gibi insanlara karşı değildi.

Chanyeol'un yönelimini tam olarak bilmiyordum. Kız sevgilileri oluyordu hep ama erkeklere de yavşıyordu. Anlamsız.

O tam bir YAVŞAK!

Cool görünür etrafına karşı. Bana da sert davranır ama kimseye göstermediği samimiyeti bana gösterirdi. Hadi ama ben umutsuz vakaydım. Her türlü hareketinden bir anlam çıkarmak için kıçımı yırtardım. Adam bana gülümsüyor. 'Yoksa benden mi etkileniyor.'

Ki etkilenmesi yüzde  sıfırdı. Adam kalas. Bildiğin yontulmamış. Onun için yaptığım hiç bir şeyi görmüyor. Benden etkilensin diye her şeyi yaptım bi kız elbiseleri giyinip karşısına çıkmadığım kaldı.Onu da yapmam. Aman Tanrı korusun. Erkekliğimi ayaklar altına alamam. Tamam bir eşcinsel olabilirdim ama benimde bir penisim vardı.

Her neyse konumuz bu muydu bizim?

Hayır.

Ben Chanyeol'a aşıktım.

Kaç yıldır?  6 yıldır umutsuz vakaydım. 2 yılım içimdeki anlamsız duyguyu çözmekle olmuştu. Tanrım ben bir erkeğim nasıl bir erkeğe ilgi duyabilirim ki diye klişe bir düşünce içindeydim.

Sonra Chanyeol'un ne kadar yakışıklı olduğunu ve günden güne nasıl bir afete dönüştüğünü izledim ve BAM!!! Ben yani Byun Baekhyun arkadaşına aşıktı.

Aynı tabakta yediğim, birlikte duş aldığım, bizim eve kalmaya geldiğinde aynı yatakta uyuduğum en yakın can dostuma aşık olmuştum. Öncelikle bu bana lanetmiş gibi geldi. Tanrı tarafından lanete uğranmış cehennemin dimine yolculuğum olduğunu sanıyordum. Ama Chanyeol benim için bir ceza değildi. O mükemmeldi. Kaderimde o olduğu için isyan etmiyorum. Benim tek isyanım. O çocuk benim ARKADAŞIM! 

6 yıl bu duygularımı bastırmaya çalıştım. Her şekilde. Ondan uzak durmaya çalıştım yapamadım. Yapamazdım. Çünkü ben asalak gibi bir şeydim. Onsuz hiçliğin dibine vurmuş bir varlıktım.

Aman abartma sende demeyin. Öyle yeminle! Ciddiyim!

Chanyeol ile 6 yaşından beri arkadaşız. Baya bir geçmişe dayanıyor arkadaşlığımız. Benden iki yaş büyüktür cool adamım. Şuan 23 yaşındayım. 17 yaşımda ona ilgi duymaya başladım. Taktir edersiniz ki tehlikeli bir yaştır. Hormonlarım kendisini gösteriyor. En azından şuan ki halime şükür ediyorum. O yaşlarda cinselliği merak ediyordum. Bildiğin bütün gün poposunu izliyordum. Bana şeklini çiz deseniz. Pantolonun arkada nasıl şekil aldığını neresi kırıştığını dahil her yerine ayrıntılı bir şekilde çizerim. Niye? Çünkü ben aşığım.

Ona ilgi duyduğum ilk zamanlar hormonlarımın geliştiğini farkındaydım ve ben arkadaşlığımıza zarar gelmesin diye başka birilerinde ilgi aradım. Hayır! Aklınıza ne geliyor sizin öyle! SEVİŞMEDİM! Sevdiğim adamı bekliyorum diyemeyeceğim. Şuan bana en yakın olan sağ elim ve sağ elimin orta parmağı. Anlamışsınızdır o parmağın ne işe yaradığını. Alta olmak istiyorum. Teknik olarak pozisyon düşünürsek üstü olma durumlarım da olabilir. Zıplamak hoş olabilir.

Neyse...Yine konu saptı.

Ne diyorduk.

Ha...

Ben Chanyeol'a aşığım.

"Hey. Aptal gibi telefona bakın ne sırıtıyorsun?" Aşık olduğum, benim için essiz sese olan uzun adamım Chanyeol yanıma gelip oturmuştu.

"Belki deliyimdir, bilemeyiz." Yanıma oturan ve mükemmel kokuyan Chanyeol'a baktım.

"Deli olduğunu biliyorum. Konumuz bu değil. Niye sırıtıyorsun."

"Mal mısın Chan! Dedik ya deli olduğum için sırıtıyorum."

"İşte niye sırıtıyorsun?" Benimle her zaman laf cambazlığı yapardı. Bazen cümlelerimi bilerek yanlış anlar ya da konuyu uzattıkça uzatırdı. Aha! En nefret ettiğim huyu budur. Kullanmak istedim bu huyu  belki aşık olmaktan vazgeçerim diye. Ama ne yazık ki huy bulaşıcıymış... Bana da geçti.

"Telefonumun ekranında bir an hayali bir görüntü oluştu Chanyeol. İnanabiliyor musun?"

"Nasıl bir görüntü?"

"Pembe bir göt deliği." Ona yaklaşarak gülümseyip söyledim.

"Aptal" deyip başıma vurmuştu ve gülmüştü. Onun gülümsemesi değişikti. 'Değişikti?' kelimesi gibi basit ve duygusu olmayan bir kelime kullanmak saçma oldu ama değişik işte. Kimsede yok. Güzeldi.

Güzel?

Ultra..Ultra..Ultraa güzeldi...

"Al bakalım çilekli sütün." Elime bana aldığı hayatımın ikinci anlamı olan çilekli sütü alıp içmeye başladım.  "Büyümek gerek ve o içeceği bırakman gerek. Zaten küçük gözüküyor görünüşün şunu da eline aldığında tamamlanıyor."

"Chanyeol olgunluk sıkıcı bırak ergen takılmaya devam edeyim."

"Şu idolünün adı neydi? Sehun mu? Ona özenmekten vazgeç o da seninle aynı yaşta ve ergen gibi davranıyor."

"Hey idolüme laf atma. Kıskanma bir kere."

"Niye kıskanayım o idol bozuntusunu?"

"Ünlü çünkü."

"Ama bir gey." dediğinde kaşımı çatıp ona baktım. " Eee ne olmuş yani gayse. Adam fazlalık sevmiyor demem ki. İki portakal olsa ne olur olmasa ne olur. Alt tarafı bir çubuk seviyor."

"İğrenç konuşmana hiç bir zaman alışamayacağım Baekhyun." Kendisini arkaya doğru bırakıp başını ellerinin arasına almıştı. "Beyin fonksiyonlarımı durduruyorsun."

"Chanyeol?"

"Hmm?"

"Duran bir şeyi nasıl durdura bilirim?Düşündürücü. Aristoteles'e bunu sunsak , lanet olsun bu düşünmeye deyip işini bırakır."

"Gereksiz konuşma Baekhyun. Aptal mısın?"

"Evet. Niye yüzüme vuruyorsun ki ben sana yavşak diyor muyum? Yoo."

"Yavşak?" Chanyeol yaslandığı yerden doğrulup tek kaşı kalkmış şekilde bana bakmıştı. "Evet yavşak."

"Ben yavşak filan değilim."

"Bunu kanıtlayabilirim."

"Kanıtla." Chanyeol kollarını birbirine bağlayıp bana bakmaya devam etti. 

"Düşüneyim. Etrafa baktığımda bakışlarımı durdurdum. "OHA!! Chanyeol kıza bak. Resmen poposu  Kylie Jenner'in poposuna meydan okuyor."

"Hani? Nerede?"Chanyeol etrafa bakındığında olumsuz bir şekilde başımı salladım. "Bundan bahsediyordum.. Yavşak."

"Ahmak kafa." deyip tekrar başıma vurmuştu.

"Bu vurmaların yüzünden geri zekalı oldum."

"Sen zaten geri zekalısın düzel diye yapıyorum ama yok sen daha da geri zekalı oldun. 23 yaşına geldin Baekhyun şu haline bak büyü biraz. Şu iğrenç ağzı bozukluğun yüzünden etrafından kimse kalmayacak."

"Oh.. Peki üzgünüm." gülümseyen suratım düştüğünde bakışlarımı ondan çekip karşı tarafa baktım.  Neden moralimi böyle bozuyordu ve en önemlisi kalbimi kırıyordu?  Bir an da şakağımda fiske hissettiğimde acıyla ovarak Chanyeol'a baktım. "Tek bana kalacaksın. Şikayetçi değilim ama benden sıkılacaksın. Bunu istemem."

"Huh?"

"Şu suratını asma diyorum kıçıma benziyorsun."

"Oha o kadar güzel miyim?"

"Mal." deyip gülmüştü.

Ne diyordum?

Ben Chanyeol'a aşığım.

-CielNoir




My Tumblr WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin