Deli gibi heyecanlıydım. Ne olacağını bilmiyordum. Chanyeol'un nasıl tepki vereceğini hiç bilmiyordum. Midesi bulanacak mı yoksa hoşuna mı gidecek?
Şuan bildiğim tek şey yaptığım şeyden dolayı deli gibi utanıyordu.Siyah gömleği giydiğimde aynanın karşısına geçip kendime baktım. Gömlek tahmin ettiğim gibi bana uzun olmuştu.Son kez kendime bakıp yatağa yattım ve derin nefes aldım. Oda da kimse yoktu ama sanki birileri vardı ve ben az sonra yapacağım şeyden dolayı utanıyordum.
Elimi aşağı doğru kaydırırken gömleği kaldırıp baksırın içine soktum ve erkekliğimi elime aldım. Gözlerimi kapatıp Chanyeol'u düşünerek okşamaya başladım. El hareketlerimi hızlandırıp hızlı hızlı nefes almaya başlamıştım.
Alt tarafımda uyuşmayı hissettiğimde daha da hızlandım. Bu sefer sesli nefes alış verişlerime inlemelerim karışmıştı. Başımı yana çevirip inlemeye devam ederken Chanyeol'un kokusu burnuma dolmuştu. El hareketlerim yavaşladığında sol elimle yastığı elime alıp yüzüme bastırdım. Tanrım çok güzel kokuyordu.Onun kokusu burnuma dolarken erkekliğimi yine okşamaya başladım. Hızıma artırırken yavaş yavaş kendimi kaybediyordum. Zevkten dolayı başım dönmeye başlamıştı bile. Gözlerim kayarken daha da hızlandım ve sona geldiğimde boşalıp kendimi serbest bıraktım. Hala hızlı nefes alıp veriyordum. Sakinleşmeye çalışırken elimi baksırdan çıkardım. Yastığı yüzümden çekip yan dönerek ona sarıldım. Şimdi Chanyeol'un gelmesini beklemeliydim.
Kaç dakikadır yatakta yattığımı bilmiyordum ama salondan sesler geldiğinde heyecanlanmıştım. Kalbim hızlı atmaya başladığında yastığa daha sıkı sarıldım ve gözlerimi kapatıp. Tanrım lütfen güzel şeyler olsun.
"Baekhyun." Chanyeol salondan bana bağırmaya başlamıştı. Bir iki kere bağırdığında ses git gide yaklaşıyordu. Sanırım önce benim odama bakmıştı. Sonunda kendi odasına geldiğinde kapı kolunun inmesiyle istem dışı nefesimi tutmuştum.
Aptal ölmeye mi niyetlendin? Kendimi sakinleştirmeye çalışırken kapı açılmıştı. "Baekhyun." Chanyeol'un sesi biraz şaşkın gelmişti kulağıma. Ah şuan beni böyle görüyordu ve deli gibi utanıyordum.
"Baek..." Yanıma oturmuştu. Eli omzumun üstündeydi. Öleceği şimdi. Heyecandan geberip gideceğim. Beni uyandırmak için dürttüğünde tepki vermedim. Neden vereyim ki, manyak mıyım!
Omzumdaki eli aşağıya doğru iniyordu.
Bir dakika ne....
Tanrım...
Kolumda hissettiğim el kalçama inip bacağıma doğru ilerliyordu. Bacaklarımda durduğunda yavaş dokunuşlar hissetmeye başlamıştım. "Her zaman bacakların çok güzel gözüküyor." kısık sesle söylemişti. Her zaman?
Salak 17 yıl arkadaşsınız ilk defa görmüyor. Ama beğendiğini daha yeni öğreniyordum!
Acaba şimdi uyansam mı? Yoksa ölecektim. Gözlerimi araladığımda yeni uyanış gibi davrandım ve sanki onu ilk defa görüyormuşum gibi tepki verip geriye doğru çekildim. "Chanyeol!"
Chanyeol elini bacaklarımdan çekip ayağa kalktı. Yakalanmış küçük çocukları gibi hareket ediyordu. Elini ensesine attığında göz göze gelmiştik. "S-seni uyuduğunu görünce uyandırmak istedim." kekelediğinde içten içe gülüyordum.
Etkilendin mi Channie??
"Ben.." evet Baekhyun yarı çıplak adamın yatağındasın.
"Sen bu halde ne yapıyorsun?"
"H-hava sıkactı b-bu yüzden böyleyim." şuan her şey terse dönmüştü. Şimdi eğlenen Chanyeol gibiydi.
"Sıcaktı? Dışarıda yağmur yağıyor ve çok soğuk."
"E-ev sıcak!" uzandığım yerden doğrulup yatağın yanına oturdum.. Uzun gömlek sayesinde çıplak bacaklarım fazla dikkat çekmiyordu.
"Pekii...O halde benim gömleğim baya serin olmalı."
"E-evet.Öyle." Chanyeol'un yüzündeki hafif sırıtmayı gördüğümde başımı eğdim. Tanrım o çok zeki. Kimi kandırmaya çalışıyorum.
Omzumda el hissettiğimde hızlıca başımı kaldırdım. Chanyeol'un yüzünü görmeden arkaya doğru itelenmiştim. Chanyeol üstüme çıktığında şaşkınca ona bakıyordum. "C-chanyeol ne yapıyorsun?"
"Hmm bir düşün bakalım." elini aşağıya indirip erkekliğimin üstünde durmuştu. Eli hissettiğimde irkilmiştim. "Islak baksır." söylediğinde utanıp başımı yana çevirmiştim. Çenemi tutup kendisine baktırmıştı. "Neden utanıyorsun zaten beni etkilemek için böyle giyinip yatağıma yatmadın mı? Ki sana bu yüzden kızamam. Sonuçta beni kendine aşık etmeye çalışıyorsun ve emin ol çok güzel yolu seçmişsin. Her zaman vücudun bana ilgi çekici gelmişti." Elini baksırın içine soktuğunda kalbim son hızla atmaya devam ediyordu. Şimdi burada kalp krizinden gidecektim.
"C-chanyeol." sesim çok kısık çıkmıştı. Ellerimi kaldırıp omuzlarına koydum. Eli hareketlendiğinde tırnaklarımı omzuna batırmıştım.
Tanrım onun eli çok iyi hissettiriyordu. Bana doğru eğildiğinde dudağıma kısa öpücük kondurup tekrar yüzüme baktı.Eli hızlanmaya başladığında kendime doğru çekip başımı onun boynuna gömdüm. "C-chanyeol ımmg" inlemiştim. Altımdaki zevk dalgalanmaları vücuduma yayılmaya başlamıştı.
Onun eline boşaldığımda vücudum rahatlamayla gevşemişti.
O gerçekten harikaydı.
Elini baksrımdan çıkartım kendini yana doğru attı. Başımı ona doğru çevirip şaşkınca baktım. O da başını çevirmişti. "İyi hissediyor musun?" gelen soruyla başımı hızlıca sallamıştım. Şuan çok garip hissediyordum. Chanyeol'un böyle bir şey yapacağı hiç aklıma gelmezdi.
"Ama ben iyi hissetmiyorum."
"N-ne?" iğrenmiş miydi? yana doğru dönerek kolumdan tuttu ve üstüne doğru çekti. Peki hala şaşkındım ve sanırım bu duygu uzun sürecekti. Şaşkınca altımdaki bedenin yüzüne bakıyordum. "Benimde rahatlamam lazım."
"ha?" dediğimde tepkime gülmüştü.
"Beni şimdi rahatlat Baek."
-CielNoir
Bu nedir yaa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tumblr World
FanficBaekhyun en yakın arkadaşıyla yaşamaktadır ve onun fotoğraflarını paylaşıp takipçi kazanmaktadır.