Dudaklarımı Chanyeol'dan uzaklaştığımda şaşkın suratla karşılaşmıştım. "Şimdi git." deyip arkamı dönerek hızlıca odama girdim. Çabuk girmemin nedeni ise bana iğrenç bakışlarını belkide görmemek içindi.
Bundan sonra bana en çılgınca yaptığın şey ne diye sorarlarsa; eşcinsel olamayan Chanyeol'u öpmek diyecektim. Tanrım resmen kendimi cehennemin ortasını atmış gibi hissediyordum.
En azından şaşırmıştı. Yumrukta atabilirdi öyle değil mi?
Peki bundan sonra ne olacaktı? Benden uzaklaşacak mıydı yakışıklı devim? Şimdi benden uzak durursa onu durmadan izleyemem. Seksi poposunu dikizleyemem. Durmadan ona bakıp sapıkça hayaller kurup azamamda...
TANRIM BEN NE YAPTIM BÖYLE!
Söylesene Byun Baekhyun tanrı akıl dağıtırken ne yapıyordun sen? Dur dur sen söyleme, Chanyeol'u izleyip kendini çekiyordun. Geri gitsem özür dilesem. Elimi kapının koluna koydum. Hayır yapamazdım. Zaten şimdiye kadar gitmişti. Kapının kolunu bırakıp kendimi yatağa atıp tepindim. Kendimi şuan öldürmek istiyordum.
Ne yapacaktım...
Ben onsuz yapamazdım.
Aşık olduğum adam dışında 17 yılık dostumu kaybettim ben az önce! Aptalsın Byun!
-
Yüzüme çarpan güneş yüzünden gözlerimi aralamıştım. Ne berbat gün bu böyle. Şimdiden bile iğrenç geçeceğini biliyorum. Chanyeol'suz ilk günüm. Bu günü tarihe yazmak istiyordum. Kötü günlerimin başlangıcı.
Ayağa kalkıp odamdan çıktım. Salona doğru ilerlediğimde koltukta uyanını gördüğümde durup şaşkınca baktım. Gitmemişti. Ama neden? Benimle konuşmak için mi kalmıştı acaba? Uyaracak belki. 17 yılın alışkanlığı yüzünden belkide bırakamıyordu beni. Aman umarım böyle olur. En azından yanımda olacaktı.
"Orada ne kadar dikileceksin?" kalın sesi duyduğumda kendime gelmiştim. Uzandığı yerden doğrulup bana bakan Chanyeol'a baktım.
"Aa ş-şey?" Tek kaşını kaldırmıştı. "N-neden buradasın?"
"Gitmemi ister misin?"
"Git demiştim akşam."
"Aslından gitmek için kapıya yürüdüm ama sonradan vazgeçtim. Çünkü sen içinde bana olan bir duyguyu bitirmeye çalışıyorsun ve kendini uzaklaştırmak istiyorsun. Evet bu kulağa mantıklı bir düşünce gelebilir.Biz biriz Baekhyun. 3 veya 4 yıllık bir arkadaşlığımız yok bizim. Dile kolay 17 yıl. Sen bu yılları görmezlikten gelebilirsen tamam ama ben gelemem. Yapamam. Sen kopabilirsin belki de bilmiyorum ama ben yapamam.Bu yüzden gidemedim."
"Eee o zaman ne yapmayı planlıyorsun? Sana aşığım bunun farkındasın değil mi? Dün hatta uzaklaş diye öptüm. Ne yapmayı planlıyorsun?"
"Bilmiyorum tamam mı? Bu konuda bencil gözükebilirim ama Baekhyun içinde duygu olsun olmasın, belki de ben bir kıza yaklaştığımda canın acıyacak ya da başka bir şey ama senden uzak duramam. Bu yüzden durmadan yanımda olmalısın. Belkide ne kadar yüzsüz bir insan olduğumu farkına varır soğursun."
"Ne saçmalıyorsun sen!"
"Duydun işte." Tanrım, Chanyeol neden hep kendini düşünüyordu. Bu konuda bile duygularımı hafife alıp kendini düşünüyordu. "Bak bana aşk olmaya devam et ya da bırak bilmiyorum ama ben seni kaybetmek istemiyorum.Rahat davranabilirsin."
Yan ağızla sırıttım. "Rahat davranayım. Olur." Ona yaklaşıp önünde durdum. "Şimdi ben sana aşığım. Seni öpmek istersem öpebilirim yani?"
"Ne?" Chanyeol'un gözleri şaşkınca açılırken ellerimi kaldırıp boynuna sardım. "Yani ne kadar da eşcinsel olsam da ben de bir erkeğim ve sapık düşüncelerimde var. Demek rahat olmamı istiyorsun o zaman bu sapık düşüncelerimi saklamama gerek kalmadı ha?"
"Sen yanlış-" onun cümlesini duymadan parmak uçlarımda yükselip dudaklarına öpücük koyarak uzaklaştım. Hala şaşkınca bana bakıyordu. Cidden onu zorluyordum. Sonunda pes edip kendinden uzaklaştıracak beni.
Kollarımdan tutup kendinden uzaklaştırmıştı. "Peki."
"Ne?" az önce 'peki' mi demişti?
"İstediğin gibi davran ama sana asla o gözle bakmayacağımı anladığında uzaklaşacaksın."
"Ya da..." diyerek sırıttım.
"Ya da ne ?"
"Sen bana aşık olacaksın."
"İmkansız."
"Değil." onu bekletmeden cevaplamıştım.
"Üzülen sen olacaksın Baekhyun. Bunu istemiyorum."
"Zaman Chanyeol. Zaman gösterecek. Eğer senden kopamayıp acı çekersem buradan giderim en fazla. Sen olmayan bir yere."
"Buna izin vermem."
"Bencil olma. Bakarsın başka erkek bulup gelirim. Tekrar eski arkadaş oluruz." Kaşlarını çatmıştı. Ah Chanyeol seninle çok uğraşacağım. En azından karşılık vermesen bile sana dokunabileceğim. Ne acısından bahsediyorsun.
Tanrım çok güzel olacak.
-CielNoir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tumblr World
FanfictionBaekhyun en yakın arkadaşıyla yaşamaktadır ve onun fotoğraflarını paylaşıp takipçi kazanmaktadır.