Grup yine bir plan yapışmıştı ve bunu uygulamam için özelden bile beni tehdit ediyorlardı. Tamam onunla birlikte olmak için her şey yapardım ama...
TANRI AŞKINA BEN ONDAN NASIL UZAK DURAYIM!
Bunlar beni yakınlaştırmaya mı çalıştırıyorlardı yoksa uzaklaştırmaya mı? Korkudan diyemedim ki Chanyeol böyle şeyleri sevmez diye. Daha da benden uzaklaşacaktı, hissedebiliyorum...
1 hafta bakacağım. Eğer tam tersi uzaklaşırsa plan yapmayı bırakacağım.
Yaaa!
Ben sapığın tekiyim!
NASIL UZAK DURACAĞIM!
"Baekhyun, film izleyeceğim gelecek misin!" salondan Chanyeol'un sesini duyduğumda düşüncelerimden uzaklaştım.
Uzak duracaksın... uzak duracaksın.... Salona gittiğimde Chanyeol koltukta bağdaş kurmuş oturuyordu. Yanına geçip oturdum ve izlediği filme baktım. Yine bilim kurgu...
Beş on dakika sessiz kaldıktan sonra istesem de filme odaklanamıyordum. Chanyeol'a döndüğümde filmi sevmiş olmalıydı ki baya odaklanmıştı. "Chanyeol?"
"Hmm?" Bana bakmayarak ses çıkarmıştı.
"Önemli bir şey konuşmamız lazım seninle." Ona yandan baksam da göz devirdiğini görmüştü. Sanırım artık benim ciddi konuşmalarımdan bunalmış gibiydi.
"Filmden sonra."
"Ama ben şimdi konuşmak istiyorum."
"Yine aynı konularsa ertelenebilir."
"Benim duygularım senin için bu kadar basit mi ki erteleyebiliyorsun?" Sonunda filmden gözlerini çekip bana bakmıştı.
"Bazenleri cidden fazlasıyla geri zekalı olduğunu düşünüyorum."
"Neden durduk yere hakaret ediyorsun?"
" Neden mi? Baekhyun Tanrı aşkına sen hariç kimseyi takmıyorum. Sen hariç kimseyle ilgilenmiyorum. Sen hariç kimsenin dediğine bakmıyorum ve sen hariç kimsenin duygularıyla ilgilenmiyorum. Ama sen duygularımı basit mi buluyorsun diyorsun. Ciddi misin? Senin için ne yapmalıyım başka, söyler misin bana?"
"Neden bana bağırıp duruyorsun! Ben aşık biriyim tamam mı? Benden nasıl mantıklı şeyler duymayı beklersin! Bunu sende biliyorsun ve ister istemez nasıl tepkiler vereceksin, biz olacak mıyız, bana cidden aşık olacak mısın, bana dokunmaların ne kadar gerçek, sadece bedenimle mi ilgilenmeye başladın bilmiyorum tamam mı? Bu sorular beynimde dolanmaya devam ettikçe ne gibi mantıklı şeyler duymayı planlıyorsun benden. Yemin ederim sen bilmeden önce ben daha rahattım ya. Bu ne ya!"
"Ne istiyorsun o halde benden, yapacağım." İşte böyle yapma Chanyeol.
"U-uzak durmanı istiyorum benden."
"Saçmalık.
"Değil."
"Bunu daha öncede konuşmuştuk ve bu asla olmaz."
"Olur. Bak hem ben daha iyi düşünmüş olurum hemde sen benim sende nasıl bir yerim var anlamış olursun. Bak Chanyeol düşün ya. Hiçbir arkadaş arkadaşına böyle dokunmaz, bacakları ona çekici gelmez. Öpüşmesini sevmez. Ya da şöyle deyim hiçbir heteroseksüel bir erkek, erkek arkadaşına emmez. "
"Yani?"
"Bence sen geri zekalısın." diyerek göz devirdim. Ben bunu zeki sanırdım. Hiç mi duygulardan anlamıyor odun ya!
"Demek istediğim senden hoşlandığım filan mı?"
"Hayır, burada demek istediğim, erkeklere de ilgin olabilir. Bu doğduğun an belli olmayabilir. Sonradan da belli olabilir. O yüzden önce sen ne olduğuna karar ver. " Chanyeol dirseklerini bacaklarına dayayıp kafasını iki elinin içine aldı. Bir süre sonra karıştırıp bana tekrar döndü.
"Kabul ediyorum etkin çok büyük Baekhyun. Gerçekten de her iki cinsi etkileyebilecek birisin. Buna bende dahilim. Sen duygularını açıkladın ve bana yaklaştın diye etkilenmeye başlamadım. Bu daha öncede vardı. Herkes sana güzel diyor. Erkek olan iş arkadaşım bile seni gördüğünde ne kadar güzel olduğunu söyledi ve tek benim etkilenmediğimi gördüm. Bunun normal bir şey olduğunu anladım. Ne yapmamı bekliyorsun ki zaten çocukluktan beri yan yanayız. Gözümün önünde geliştiğini gördüm. Vücut kıvrımların daha dikkat çekici olmaya başladı. Yüzün desen... Belki de seni bu kadar çok kıskanmalarım bu yüzden. Ne olduğunu inan bilmiyorum. Tek bildiğim yıllarca bir arada olduğum en yakın dostum. Hatta ailem oldun. Ama bilmiyorum ben..."
Söyledikleri yüzünden şaşkınca ona bakıyordum. Bu hoşlanmak değil de ne!
"Bunları anlaman için uzak duralım. İkimizinde düşünmeye ihtiyacı var."
"Benim eski zamanlara ihtiyacım var. Bu sikik duyguların beynimi karmaşık hale getirmesine değil! " derin nefes almıştı. "Sen yine aptal aptal konuş ben saçma bulsam da güleyim. Bunları özledim."
Gülmeye başladım. Kaşlarını çatıp bana bakmaya başladı. "Bana geri zekalı ya da aptal diyorsun ya, sen benden de geri zekalısın." Cidden duygulardan bir haberdi. Ama ben anlamıştım.
Şuan çığlık atıp boynuna sarılmak vardı ya. Yapamazdım. Uzak durmamız belki de iyi olmalıydı. Chen haklıydı. "Bir süre uzak duralım tamam mı? Kendini bulacağına eminim."
"Nasıl uzak duralım? Annen seni bana emanet etti."
"Annemin gelmesine az kaldı. Hem benim yanımda Chen kalacak."
"Sen ciddi misin! O deli senden de dengesiz. Evi küle çevirir. Annen gelecek ne de olsa. 1 Hafta kaldı. O zamana kadar duramayız."
"Durabiliriz."
"Pekala. Bu sefer senin dediğin olsun." ayağa kalktığında başımı kaldırdım. "Nereye,film bitmedi.
"Boş ver zaten bu saatten sonra izlenmez. Yatmaya gidiyorum." deyip uzaklaştı.
Umarım bu uzaklaşma ikimize de iyi gelir.
Bunlar ayrı olsunlar bir süre tamam mı? :D
Böyle bölüm geldikçe şaşırıyor musun? Bir yıl olmadan atıyor filan :D Ya da hayal görüyorum dediniz oluyor mu? :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tumblr World
FanfictionBaekhyun en yakın arkadaşıyla yaşamaktadır ve onun fotoğraflarını paylaşıp takipçi kazanmaktadır.