-Baekhyun
"Nereye gidiyoruz?" Sabahın yedisinde beni güzelim yatağımdan kaldırıp arabaya bindirmişti Chanyeol. Nereye gittiğimizle alakalı hiç bir fikrim yoktu. Yüzünden sadece aptal bir gülümseme vardı.
Aptal dediğimi bakmayın.
Ben o aptal gülümsemeye aşıktım.
"Hey sana diyorum şapşal nereye gidiyoruz?"
"Sen durmadan demiyor muydun seninle artık doğru düzgün zaman geçiremiyorum diye. Zaman geçirmeye gidiyoruz."
"Seni maymun surat! Sabahın yedisinde zaman geçirelim demedim. Ne güzel rüyanın ortasındaydım. Tam sevişmenin doruklarına gelmiştim! OPS... pardon bunu dememem gerekiyordu."
Chanyeol olumsuzca başını sallamıştı. "Biriyle çıkmayı denesen. Rüyalarda sevişmek biraz ergence değil mi.. Ah pardon sen ergendin."
"Sevişme düşüncesi ne zaman ergen oldu. Hatta senin gibi penisine düşkün birinin bunu demesi. Vay canına fena ironi."
"Eğer o bozuk ağzını bir an önce kapatmazsan penisime düşkünlüğümü senin üstünde kullanırım."
Adama bak be!OLUR!!! "Iyy Chanyeol iğrençsin."
"Baek... Neyse. Sana hiç bir zaman laf yetiştiremeyeceğim. Ya bir kere bir kere pes et. Deki tamam Chanyeol haklısın susacağım de. Ama yok beyefendi bozuk ağzını daha da bozacak. Bu hallerini çekmeyip kıçına tekme atardım da dua et Tanrı'ya sana güzel ses vermiş baş ağrıtmıyor."
"..." Neden susuyorum. İki kaşımı kaldırıp Chanyeol'a bakmaya başladım. OHA! güzel dedi sesime. "aptal." kısık sesle söylemiştim. Böyle şeyler söylediğinde donup kalıyordum ve hiçbir şey yapamıyordum.
"Ya da boş versene. Geri dönüyoruz. Seni mutlu etmekte kabahat." Chanyeol arabayı ters yola döndürdüğünde kolundan tuttum. "Yaaa Chanyeol özür dilerim. Lütfen gidelim." Üzgün şekilde söylediğimde arabayı durdurup bana bakmıştı.
"Bir şartla."
"Nedir?"
"Salak saçma konuşmayacaksın. Ağzından küfür çıkmayacak. Oraya dinlenmeye gideceğiz. Tamam mı?" dediğinde hızlıca başımı sallamıştım. "Üzülme de. Gülümse." söylediğinde gülümsemiştim. "Aferin. Şimdi gidelim." Arabayı tekrar çevirdiğinde yolumuza devam etmiştik.
"Chanyeol?"
"Ne?"
"Nereye gidiyoruz?"
"Ormana."
"Oha bana tecavüz mü edeceksin ve öldüreceksin."
"Sana neden tecavüz edeyim Baekhyun?"
"Güzelim. Saçma pardon bende bir penis vardı."
"Daha az önce söz verdin Baekhyun."
"Aman hemen düzelmemi bekleyemezsin değil mi, aza indirmeye çalışıyorum. Hem Tanrı aşkına peniste bir organımız değil mi böbrekten koldan bacaktan bahsediliyor da penisten niye söz edilmiyor?"
Chanyeol'un bir alışkanlığı vardı ve ben alışkanlığı gördüğüm anda susardım çünkü korkardım. Çünkü o alışkanlığı fena halde sinirlendiğini gösterirdi. Sözümü bitirdiğim anda eliyle yüzünü götürüp siler gibi yapmıştı. Boğazında penis kalsın Baekhyun. Sus artık!" bağırdığında hemen itaatkar olup susmuştum. Başımı cama yaslayıp yolu izlemeye koyuldum.
-CielNoir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tumblr World
FanfictionBaekhyun en yakın arkadaşıyla yaşamaktadır ve onun fotoğraflarını paylaşıp takipçi kazanmaktadır.