Baeknike04
Baeknike04
-En çok korktuğum
Ama en güvendiğimsin.
Çünkü sen kalbimin tek sahibisin.
4001 not
(Yorum açık)
AngelDaniel: Adamın yarı vücudunu görerek bile yavşayabilirim. Neden bunu çok yakışıklı olarak hayal ediyorum?
er: Gün geçtikçe kendini saklasa bile daha da kırılgan oluyorsun Baek.
Minnie: Bir gün bu çocuk aşkından intihar edecek diye çok korkuyorum.
ÇinYuqi:➡ Minnie tek değilsin bende fena yakışıklı hayal ediyorum. Adamın vücudunu görüyoruz. Fiziği bu kadar iyide yüzünü tahmin edemiyorum.
bv: Ya Baek ikinizin yüzünü ucundan gösterse ya görmeden ölmek istemiyorum.
zxx: Şey demişti bu belki bir gün resmimi atabilirim ama ne zaman Chan'a duygularımı söylersem ikimizin resmini atacağım demişti.
pı: ➡zxx Şuna hiç bir zaman göremeyeceğiz desene. Bu mal söylemeye niyetli değil.
ChenChen: Oha neredesin siz! Lan bende kapıda sizi bekliyorum. Mallar!!
öç: ➡ChenChen hey sana bir şey sormak istiyorum Chan yakışıklı mı? Ama doğruyu söyle şimdi onları mal görüyorsun diye ezme yalandan.
ChenChen0: ➡ öç Yakışıklı.Kızlar bile onu etkilemek için her şey yapıyor.
wx: Desenize Baek'in hiç bir şansı yok kızlar yüzünden.
ChenChen :➡ wx Baek bir erkeğe göre çok güzel. Öyle ki bazen Chan'ın nasıl oluyor da etkilenmediğini anlamıyorum. Bütün herkesten koruyor onu. Ve görseniz var ya yan yanayken bir sanatkar bile bu kadar güzel tablo çizemez. Onlar birbirleri için yaratılmış dersiniz ama Chan mal! Baek onu severek kendisine acı çektirdiği için o da mal. Bunları yakıştırdığım için bende malım.
ğü:➡ ChenChen Cidden o kadar güzel mi ? Daha çok merak ettim.
SincapXiumin: ➡CheChen sana özelden yazsam Baek'in resmini atar mısın bana? Cidden kimseye göstermem. Çok merak ediyorum. Fanboyları olup çıktım ortaya.
ChenChen:➡ SincapXiumin Öncelikle profilindeki sen misin?
SincapXiumin : ➡ChenChen evet benim ne o mala mı benziyorum. :D
ChenChen:➡ SincapXiumin Hayır bir meleğe benziyorsun.
ıop: Evet Chanbaek beklerken başka çift oluşuma denk geldik.
CrazyJis00: Baek Tanrı şahidim olsun sizin yüzünüzü görmeden ölürsem Cehennemde seni bulup ateşine benzin dökerim.
rv: ➡CrazyJis00 bende dökerim!!!
FriendUmji: ➡CrazyJis00 bende
ChenChen:➡ CrazyJis00 yemin ederim bende.
Baeknike04: GEBERİN SİZİ MALLAR!!!
JiHoon: Böyle duygusal yazılarına bayılıyorum.
Baejin01: ➡JiHoon Sen ona aşık mısın?
JiHoon: ➡Baejin01 etkileniyorum diyeyim.
Baejin01:➡ JiHoon iyi de onu görmedin.
JiHoon ➡Baejin01 aşk görünüş değildir ki.
Baejin:➡ JiHoon: haaa bu yüzden senden etkileniyormuşum.
JiHoon:➡Baejin01 Ne??
ŞizofrenLisa: Anasını ya Chanbaek hariç burada birleşen çifti görüyoruz. Evlendirme programını geçtik lan.
-CielNoir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tumblr World
FanfictionBaekhyun en yakın arkadaşıyla yaşamaktadır ve onun fotoğraflarını paylaşıp takipçi kazanmaktadır.