1.

4.1K 135 3
                                    

Dylen

Na mesélek egy kicsit magamról. 16 éves vagyok, a családomban minden teljesen oké. Van két nagyon jó baràtom. Chris és Bella. Ők ketten nem nagyon bírják egymást...sajnos. Na mindegy ez igazából nem is olyan fontos. Egy kis jellemzés a barátaimról. Chris: Menő gyerek. Suli királya. Barna haj, tengerkék szem, izmos testalkat, és még sorolhatnám. Egyszóval ő az a "tökéletes pasi".
Én pont az ellenkezője vagyok... Ezért van is köztünk kis veszekedés mostanában. De erre majd később kitérek.
Bella: Jó tanuló, aranyos, kedves lány. Ombre haja van és barna szeme. Mindenki elfogadja, de nem nevezném híresnek.
És végül én: Barna szem, szemüveg, szőke haj. Kitűnő tanuló vagyok és ezzel együtt a suli "nyomi"-ja is.
Tehát ennyi lenne. Visszatérve Chrisre. Amióta gimibe jöttünk, nagyon eltávolodott. Azt mondta szeretne egy kis hírnevet. Persze azonnal meg is kapta, de ehhez az kellett, hogy velem (a suliban) abbahagyta a barátkozást. Ha vége van a börtönnek, akkor mindig összeülünk és jól el vagyunk. Persze sokszor feljön ez a téma. Hogy miért nem szarja le? Hiszen lehet akkor meg én menőbb lennék(ezt mindig Bella mondja). Erre ő mindig csak annyival reagál, hogy: Ez nekem fontos! És aztán egyből el is megy. Ez a gimi jól betett a barátságunknak... Na de a rövidke monológom ennyi lett volna!

Sziasztok! Amint látjatok ez egy új story részemről. Remélem, hogy tetszeni fog... Kérlek komizzatok és voteoljatok is!♥♥

Álca mögött /BoyxBoy/Where stories live. Discover now