19.-Hmmm

1.3K 67 3
                                    

Chris:
Másnap:
Egy vonatmegállóban ébredtem. Egy kissé kényelmetlen padon töltöttem az éjszakát, ezért jól elaludtam mindenem. Persze a tegnap történtek után ez volt a legkevésbé zavaró dolog. Lassan feltapaszkodtam és megindultam az épület felé, egy jegyért. Azt ugyan nem tudtam merre szeretnék menni, csak felakartam ülni egy vonatra és jó messzire elutazni innen.
-Jó napot!-köszöntem a pénztár mögött ülő nőnek, ahogyan beléptem.
-Inkább jó reggelt. - mosolygott rám kedvesen. Viszonoztam mozdulatát, hiszen nem akartam bunkónak tűnni.
-Merre szeretnél menni? - kérdezett rá arra, amit még én magam sem tudtam.
-Szerinted merre menjek? - kérdeztem vissza lelombozodva. A csaj hümmögött egy sort, majd egy kis sóhaj féleség után válaszolt.
-Én ma 3-kor utazok Magyarországra. Persze repülővel, de ha gondolod jöhetsz velem.-na erre nem tudtam mit mondjak. Menjek vele? Menjek Magyarországra? Legyen! Hiszen egyszer élünk!
-Rendben. Megyek veled.-varázsoltam egy halvány mosolyt arcomra, bár nem lehetett valami szép.
-Jólvan. Itt a jegy.-nyújtott át egy kis papírt, nekem pedig még az állam is leesett kedvességétől. Sosem gondoltam, hogy erre felé ilyen értelmes és aranyos emberek élnek. Ránéztem az órámra. A mutató kereken 9 órát mutatott. Szuper. Akkor még várhatok itt 6 órát. Vágtam egy "de unom már az életet" fejet, majd vissza ültem a tegnap esti ágynak használt kis padra.

Kicsit nagyon rövid rész lett, de ez azért van mert a következő rész lesz az utolsó. Ha szeretnétek második évadot akkor komizzatok és voteoljatok!❤️❤️❤️

Álca mögött /BoyxBoy/Onde histórias criam vida. Descubra agora