17.-Vadság... :D

1.6K 96 4
                                    

Chris

Hírnév...
Dylen...
Hírnév...
Dylen...
Hírnév..........

Csak ez járt a fejemben a csók közben. Nem tudom mit válasszak... Hirtelen ellöktem magamtól törékeny barátomat, majd ijedten tekintettem körbe. Persze, hogy mindenki minket nézett.
-Ez most mi volt?? -hitetlenkedtem, szinte már kiabálva.
-Chris... -jött közelebb Dylen, de én egyből löktem rajta egyet.
-Ne közelíts! -parancsoltam rá, mire szemében megláttam azt az igazi fájdalmat. Ne haragudj rám tesó...

Dylen

Már amikor ellökött magától, már akkor szét áradt testemben a fájdalom. Borzasztóan fájt, hogy ezt teszi velem. A csók közben szinte hallottam a fejében lévő fogaskerekeket. Tudtam, hogy mérlegeli magában, melyik döntés lenne a legjobb. Persze gondoltam, hogy a hírnevet fogja választani, de azért egy kis remény bennem élt, hátha engem választ. Hiszen az elmúlt napokban annyira meg akart szerezni magának. Most akkor mi is van?? Chris lökött rajtam még egyet könnyfátylas szemeivel. Féltem tőle. Féltem, hogy olyat tesz amit még maga is megbán. 

-Gondolkozz Chris...-mondtam neki, hátha ez segít valamit a kialakult helyzeten. 

-Hagyj békén! Gondolkozok én eleget! És most pedig megfogsz fizetni a tetteidért...-nézett rám, miközben szemében valami hamisságot véltem felfedezni. Összehúzott szemöldökkel tekintettem rá, mire ő megragadta a karomat és elkezdett húzni a fiú WC felé. Amikor beértünk, bezárta az ajtót, aztán egy hirtelen mozdulattal a falnak nyomott. 

-Bunkó voltam. Ne haragudj...-kezdte csókolgatni a nyakamat. Nem akartam, hogy azt higgye ennyivel el van intézve az egész. Belemarkoltam a fenekébe és fordítottam a helyzetünkön. Most ő nyomódott a falhoz. 

-Azért ennyivel nincs minden elintézve!-szidtam le, majd a nyakán megszívtam pár...gyenge helyen. Felnyögött. Tudtam, hogy tetszeni fog neki ha kicsikét vadabb vagyok mint ahogyan az megszokott tőlem. 

-Dylenhh...Mi-mióta v-vagy t-teh ih-ihlyen v-v-vad?-sóhajtozott össze-vissza. Alig bírt kimondani  egy értelmes szót. Nem figyelve a kérdésére, megharaptam az fülcimpáját, majd már hagytam is volna el a mosdót. Persze csak hagytam VOLNA, merthogy drágalátos Christiankánk visszarántott. 

-Nem mehetsz el!-kapott fel és a csaphoz ültetett. Nehéz légvétellel a lábamat dereka köré tekertem, majd szorosan magamhoz húztam. Mind a ketten imádtuk ha a másik vad. Bár ilyen értelemben most először tapasztaljuk meg egymást. Igaz, ha jobban belegondolok, Chris semmilyen értelemben nem érezte a vadságomat....


Sziasztooook! Hogy vagytok így már este fele? Milyen volt ez a rész? Ha tetszett, kérlek jelezzétek nekem egy komment-tel és a kis csillagocska megnyomásával! Puszillak benneteket!! <3 <3 :* :*


Álca mögött /BoyxBoy/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora