~DYLEN~
Ahogyan anyám belépett az ajtón, egyből elfogott a rémület. Egyszerűen...felakartam pattani, de nem ment. Nem tudtam mozdulni. Teljesen lefagytam. És szerintem a felettem lévő baràtommal is ugyanez történt.
-Megjöttem kicsim!-veszi le a cipőjét.-Milye...-és igen. Megfordult. Kikerekedett szemekkel nézett ránk.-Ti meg...?? Ti mit...?? Ti mitcsináltok????-háborodik fel a végére. Jó, hát igen szépen nézhetünk ki... Chris gyorsan lepattan rólam és felveszi a pólóját.
-Nem történt semmi! Mi csak...Játszottunk és meleg volt, úgyhogy levettük a pólót. Ennyi!-mondja félig megijedve, félig pedig szomorúan.
-Aha, igen, persze!-mondja anyám hitetlenül, én meg csak magam elé bámulok. Még mindig levagyok fagyva...
-Dylen? Valami hozzászólás?-néz ràm anyám, mire én csak megrázom a fejemet. Most nem tudom mi lesz... Mivan ha anyám kitagad??? És apám mit fog majd szólni??
-Na jólvan fiúk! Chris most szépen menj haza!-néz a barátomra szigorúan anyám. Nagyot nyel, majd egy sziasztok elmotyogàsa után, szinte kifut a hàzból.
-Anya én...-kezdenék magyaràzkodni, de ő félbe szakít egy öleléssel. Meglepetten nézem a falat.
-Kicsim...-vesz egy nagy levegőt, majd folytatja.-Nem az a baj, hogy meleg vagy. Csak rosszul esik, hogy nem mondtad el. Elfogadlak hiszen a fiam vagy!-ad egy puszit a fejemre.
-De anya! Én nem vagyok meleg!! Chris rám mászott! De ő csak egy barát!-kezdek magyarázkodni, mire édes anyám elneveti magát. Ez olyan vicces??
-Drága fiam! Hagytad neki. Inenntől kezdve már nem csak egy barát. Ha nem éreznél többet, akkor nem hagytad volna egy kis idő utàn sem.-mondja mosolyogva. Igaza van...Lehet tényleg érzek irànta valami màst. Nem csak barátságot...
-Köszönöm anya!-ölelem meg én is.-De kérlek apának még ne szólj...-mondom elhaló hangon.
-Nem fogok.-mosolyog. El suttogok még egy köszönömöt, majd a konyhàba megyek valami ennivalóért.Kérlek komizzatok!♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Álca mögött /BoyxBoy/
RomantizmMindenki csak úgy ismer, hogy: a stréber nyomi. De vajon ismerik a bennem lakozó szörnyet?? Hát persze, hogy nem. Ez az amit a legjobban rejtegetek... A belső szörnyemet... És a múltat, amit nem is olyan régen hagytam magam mögött.. A történet ného...