Enyhe 18+
~CHRIS~
Ohh, hogy az a...Miért nem tudom magamat kontrollálni?? Viszont mostmàr nincs visszaút, úgyhogy folytatom. Erősen tartom az ölemben Dylent, aki mindenàron ki akar pattani onnan. Egy hirtelen mozdulattal végig fektetem a kanapén és fölé magasodok. Kikerekedett szemekkel, megszeppenve tekint föl rám.
-Nem menekülsz...-mormolom a nyakába, mire sóhajt egyet. Lebuktál Dylen! Már tudom, hogy élvezed!
-Chrish...neh cshináld ezth.-próbál beszélni, de nem nagyon megy neki. Annyira sexy ahogyan mondja a nevemet...Hozzá dörgölöm álló részemet és figyelem a reakciójàt, ami nem más mint egy kisebb, elfojtott nyögés. Megérzem, hogy már neki is kezd szűkűlni a boxere, de persze nem fogok semmit tenni vele. Csóknàl nem megyek tovább. Max egy picikét...
-Chrish...-sóhajtja a nevemet csukott szemmel. Kezét a hajamba vezeti és kicsit meghúzza. Te kis pimasz!
Szép lassan lehajolok hozzà és mézédes ajkaira tapasztom a számat. Persze egyből visszacsókol, ami azért valljuk be, nem olyan meglepő. Egyre vadabbul faljuk egymást. Elkezdi lehúzni a pólómat...Nem! Még nem akartam tovább menni! Kínozlak egy kicsit Dylen...
Leveszem a pólómat, majd félre dobom. Utàna róla is lerángatom a fölösleges anyagot, aztàn csókokkal kezdem behinteni mellkasát. Elmegyek az alhasáig, mire-mint ahogyan arra szàmítottam-elkezd ficánkolni. Nyomok egy puszit büszkeségére, anire a jutalmam egy sürgető nyögés. Ugye tudja, hogy nem megyek ennél tovàbb?? Persze csak egyenlőre...Hehe... Vissza vándorlok számmal a nyakàra és ott kezdem kényeztetni. Csókolgatom és szívogatom édes bőrét. Felszisszen, de nem hagyom abba. Szép lesz a nyaka mondhatom...Pár perccel később már újra a száját ostromolom. Annyira imádom csókolni!! Hirtelen ajtó csapódàst hallunk, de szétugrani màr nem tudunk...Majd megjelenik elöttünk Dylen anyja...Kérlek komizz!!♥♥
KAMU SEDANG MEMBACA
Álca mögött /BoyxBoy/
RomansaMindenki csak úgy ismer, hogy: a stréber nyomi. De vajon ismerik a bennem lakozó szörnyet?? Hát persze, hogy nem. Ez az amit a legjobban rejtegetek... A belső szörnyemet... És a múltat, amit nem is olyan régen hagytam magam mögött.. A történet ného...