B-Bu bana yapılan bir şaka mıydı?öyle olmasını istiyordum...
'seni o kadına götürmek istiyorum'
'Hayırr! sana inanmıyorum! bana oyun yapıyorsun dimi? o kadına götürücem diyip insanların ortasına atıp dalga geçeceksin!'
'Hayır bu doğru değil,b,ben öyle biri değilim,lütfen!kötü şeyler olabilir'
'Bak,,, şu an sağlıklı düşünemiyorum.tamam mı?'
'Tamam bir düşün ama lütfen gel benimle'
'zannetmiorum!'
diyerek,hızlı adımlarla çıktım.Rüya görme konusunda konuşucam dediğinde,en kötüsü hastalık falandır diye düşünüyordum.b,b,bu gerçekten çok saçma cadı ne ya! ben cadı nasıl olabilirim,bu numarayı yemem işte!Başıma şidetli ağrılar her saniye vuruyordu...biraz ilerledikten sonra durdum. sanki....sanki....nerede olduğumu şaşırdım bir sokağın ortasında tek başıma dikilip etrafa bakmaya başladım ama neredeyim?,böyle bir sokak var mı? hiç bir şey bilmiyorum...rüzgar esmeye başladı,saçlarım geriye doğru uçuyordu.Sonra gözümü kırpmamla az ilerde bir kadın belirdi,belkide kız göremiyorum...kafasını kaldırdı gözleri,gözlerimle birleşti,ve şok geçirmeme neden oldu kısada olsa gözleri sarıydı,açık sarı bana kötü gözlerle bakıyordu.Bir an yüksek sesle çığlık attı...vücudum acılarla doldu,yere düştüm dizlerimin üstünde direnmeye başladım ayağa kalkıp kaçmak istiyordum...çığlık attıkça canım acıyordu üstündeki elbise simsiyah oluverdi elleri ise siyah leke....bu rüyamda ki kadın mı?KİMSE YOK MU? YAKLAŞIYOR! kendimi toparlamam lazım,kalkmam lazım!.O sıra aklıma bir fikir geldi işe yarar mı bilmem ama denemek istedim.Onun çığlığını bastırmam lazımdı..Çok yaklaştı! Bende ona karşılık çığlık atmaya başladım...sesim az çıkıyordu duyulamayacak kadar AH! NE YAPIYORUM BEN? İŞE YARAMIYOR! durdum...işe yaramıyor çünkü...sonra bir anda arkadam önüme geçen Niall ı gördüm.önümde dim dik durdu...O an..bana gelen kadın durdu ve Niall a masum ve acı dolu gözlerle bakım geri gitti.canım çok şiddetli yandı,öksürükle birlikte başımı yere eğince kan kusmam bir oldu,kafamı kaldırdığımda kadın gitmişti.sonrası yine karanlık....
Gözlerimi açtığımda bir odada olduğumu fark ettim.yatakta yatıyordum istemsizce onun adını sayıkladım
'Niall'
Kapının ordan bana kafasını uzattı,
'Merak etme her şey düzelecek (umarım) benim evimdesin,babamlar işte'
'Gidelim....o medyuma '
hafif sırıttıktan sonra başını salladı.
'SANA İNANIYORUM.GERÇEKTEN!'
diyerek yorgun bir gülümseme takındım.aklıma kan kusmam ve o kadın geldi..
'O olanlar neydi? bir fikrin var mı?'
'Biraz da olsa var,en azından tahmin.Acıdan ve içindeki kötülkten bence kan çıktı ağzından,o kadın ise...'
'Evet? o kadın ise... ne?'
'Bence o Kadın,yani kız sendin.'
'Ben mi?'
'Hiç benzemiyorduk!'
'Evet işte asıl sorun,o kötü yanın siyah lekeler içindeki kötülüğün yansıması gözlerinin nedeni belirsiz'
'Sen gelince gitti,neden?'
'Çünkü;Düşüncelerimi hissetti,ve iyi tarafını bilmem ama kötü tarafı bana AŞIK'
Diyerek sırıttı.
'Hala gülebiliyorsun,ya bu kötü tarafımın sana aşık olmasının nesi güzel!'
'Charlotte Aşk güzel bir şeydir.Gördüğün şey senin full kötülüğündü ama farkındaysan o bile aşk duygusunu taşıyor. kötülüğünün içinde bile aşk duygusu,güzel bir duygu var,bana çok aşıksın demek ki '
Umursamamaya çalıştım.
'Seni o yüzden dinlediğini mi düşünüyorsun'
'evet'
TANRIM BU ŞEY NASIL BİTECEK?KORKUYORUM
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU DİĞER BÖLÜMÜ UZUN TUTACAĞIM AMA MERAK ETMEYİN..XXX
LÜTFEN BEĞENİRSENİZ OY KULLANIN
NİALLER ♫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Blue (Niall Horan FanFiction)
FanfictionDeğişik bir his. Kimsenin yaşamadığı bir gariplik var sanki.. Gözleri.. Adeta ''Elektrik Mavisini'' andırıyordu. Unutamıyordum. Korkuyordum. Üşüyordum. Çok..