7.Bölüm-Filth

417 29 7
                                    

Tam olarak bir ay geçti ve hala bayan wings'te herhangi bir gelişme yok.Bu olanlar gerçekten tüyler ürpertici çünkü  bunu yapanın hala kim olduğu bulunamadı,okulun kameraları kontrol edilmiş,herhangi olağann dışı bir şey yok sadece o  gün yarım saat elektrikler gitmişti ve o zaman olan oldu sanırım-ve bence bu kesinlikle tesadüf değil-Aslında niall ile hala konuşmadım ama o gerizekalı beni dinlemez bile ama bana ne oluyorsa bu işin içinde niall var -sanırım- .

'Evet bayan Charlotte'

'Hııı..?'

'Soruyu  cevaplar mısınız?'

'Iıııı...ımmm ... üzgünüm '

'Derse odaklanın lütfen'

'hıhı'

-OOOFF-yarın sınavlar başlıyor ama benim umrumda bile değil...-süper, aferin  Char devam et - çaprazımda bana bakan bir çift göz far ettim, kafamı çevirdiğimde Niall ile göz göze geldik ve göz göze geldiğimiz gibi  kafasını çevirmesi bir oldu ama nedense o anda içimde ona karşı bir yumuşama sezdim. kısada olsa onun o mavi gözlerinde umutsuzluğu,pişmanlığı,özlemi ve sevgiyi gördüm . Ben ona rüyalarımda aşıktım ve burda bana bu kadar kötü davranması bana koyuyordu.saate baktım ve dersin bitmesine 2 dakika vardı.Evet bunu yapabilirsin Charlotte sadece yanına gidip onunla konuşacaksın.Immmm peki ne diyeceğim ....-Heyy bayan wings i sen yaraladın- ahh hayır ne saçmalıyorum ben...-Niall ! selam,naber,şey bayan Wings i sen mi  yaraladın?- Tanrım! ....Zilin çalmasıyla Niall a seslenmem bir oldu 'Niall !' -Harika ! eee ne diyeceğim şimdi...siktir!- 

'Ne var ?' 

Tanrım bu çocuk neden bu kadar gıcık yinede onun o mavi gözleri benim ona olan davranışlarımı etkiliyor...

'Bu akşam seninle konuşmak istiyorum '

'Neden ?'

'Gelecek misin? gelmeyecek misin ?'

'Tamam, nerde o zaman '

'Electric coffee  co 'da saat 8 de '

'Orda olucam'

dedi ve sınıftan çıktı.Peki bu olayları Niall da yapıyorsa bayan wings in bu konuyla ilgisi ne ? bu ne karışık olay ya! 

'Heyy Char ! bir daha ki haftaya  ne yapıyorsun'

'Bilmiyorum Ven '

'Owww süper o zaman çünkü  okulun gezisi var  miami ye  ne kadar kalınacağı belli değil  sonradan belli olacak gelmek ister misin?'

'Bilmiyorum  Ven o kadar şey yaşadık ve hala da yaşıyoruz eğlenemem ki hiç'

'Ahhh Char ! toparlan  artık  ya bak herkes eski seni özlüyor burada tek başına bütün gününü geçiriyorsun, hiç yanımıza  gelmiyorsun . ......Char '

'Hhııı?'

'Kendine gel artık bir daha buralarda olamayacağız... ne demek istediğimi anlayabiliyor musun?'

'Hııhıı'

Aslında Ven haklıydı çünkü gerçekten yavaş yavaş da olsa kendimi kaybediyorum,her ne kadar -tamam ben iyiyim,düzeliceğim-desemde olmuyor.Ama artık bir şeyler yapmam lazım bu olayları kapatıcağım demiyorum ama kendim  eski halime dönmek istiyorum,hiç bir zaman böyle yalnız kalmamıştım,hiç bir zaman böyle yorgun hissetmemiştim kendimi.Tamam bu sefer kendimden eminim 'eski halime geri döneceğim'....-UMARIM-.

Sonunda okul bu gün de bitti. hemen eve gidip yarın ki sınavlarıma çalışmam lazım saat 8 den sonra ise Electric coffee co'da olmam gerekiyor... ne giysem acaba ?..Kafamdaki milyonlarca soruyu cevaplarken eve geldim bile .

Annem zaten geç gelir,hemen odama çıkıp çalışma kitaplarımı çantama tıktım. okul kıyafetlerimi çıkardım ve hemen ılık bir duş aldıktan sonra altıma asker kotumu ve üstüne I want to die! yazan siyah T-shirt ü ve onu üstüne ise siyah deri ceketimi giydim.saçımı ise salık bıraktım ve ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım cafeye gitmem yarım saatimi alsada hava almak iyi geldi.cafeye geldiğimde  çok kişi yoktu hemen  cam kenarında bir masaya oturdum ve bir fincan caffe mocha söyledim. kitapları masanın üzerine yığdım ve çalışmaya başladım. saat 19.30 olduğunda Niall ı  kapıdan girerken gördm ve tek gelmişti ve gerçekten güzel görünüyordu. Etrafa göz gezdirdi ve beni görünce elini kaldırdı ve diş telleriyle bana gülümsedi :)))

'Selam'

'Selam yarım saat önce geldin.Her zaman bu kadar dakik misindir?'

'Aslında hayır ama.... bilmiyorum erken geldim işte,sen de rken gelmişsin'

'Ders çalışmak için biliyorsun.....yarın....sınav .....var'

'hıhı'

'Senin benimle derdin ne?' Ağzımdan bir anda bu laflar döküldü,kendimi tutamadım.

'Anlamdım?'

'Benimle hep uğraşıyorsun,bana gıcık davranıyorsun ve derslerde bana baktığını görmüyor değilim'

'Sadece eğleniyoruz.' ben den gözlerini kaçırmaya başladı sanki bir şey saklıyormuş da su yüzüne çıkmak üzereymiş gibi...

'Niall....sorun ne?Bak bunu sana söylesem mi bilemiyorum,sana güvenmek istiyorum ama yapamıyorum,korkuyorum'

'........'

'Bak, ben..............b..ben seni buralara gelmeden öncede gördüm '

'Bu normal değil mi ? illa karşılaşmışızdır.'       Niall tedirgin gözüküyordu.

'Hayır bu...bu  öyle bir şey değil.Sen benim rüyalarımda gördüğüm kişisin.Acı çekmeme sebep olan'

'Oooo demek acı çektiriyordum.Nasıl bir acı bu sana gerçekten zevk  veriyormuydu'

'Ahhh sen tam bir pisliksin! kime konuşuyorum ki , boşver gitsin'

Hızlı bir şekilde çantamı topladım ve cafeden dışarı çıktım.Arkamdan Niall ın bana seslenişi geliyordu...

'Char hadi ama sadece şaka yapıyordum'

Gözlerimde ki yaşları tutamadım,bağıırıp,etraftaki her şeyi tekmeleyesim vardı ve ben ağlamayı seçmiştim yoksa başım belaya girebilirdi...sokakta hızlı bir şekilde koşmaya başladım yüzüme çarpan rüzgar canımı acıtıyordu ama bana engel olamıyordu şu an ki tek isteyim odamda delilerce ağlamak.... evin önüne geldiğimde salonun ışığı yanıyordu annem eve gelmiş belli ki. O sırada annem kapıyı açtı ve korkunç gözüküyordu.

'Nerelerdetdin?! tellefonunu neden açmıyorsun? Delirdim burada ! ne oldu sana?'

'Yok bir şey,sadece.......sadece okuldan bir arkadaşımla tartıştım'

'Kendini üzmemelisin tatlım,Aç mısın?'

'Hayır,ben odamdayım'

Aslında deliler gibi açtım ama ağzıma bir lokma atamayacak kadar ise yorgun.

Sadece beni anla istemiştim,bu sorunu çözelim istemiştim ama senin PİSLİK olduğunu unutmuşum...

ARKADAŞLAR BAYADIR YAZMIYORDUM .DEVAMI GELECEK  UMARIM BEĞENİRSİNİZ...<3 :3

NİALLER 

Electric Blue (Niall Horan FanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin