Aslıda fiziksel acıya dayanıklıydım belimi duvara yapıştırması benim canımı o kadarda yakmazdı daha birkaç gün önce babamdan yediğim dayağın acıları geçmemişti buda ğstüne eklenince.Nefes nefese gözlerinin içine baktım ona yalvarmayacaktım.Gözleri yine beni baştan aşağı bir inceledi.Sonrasında başını dahada yaklaştırdı. "Kimsin sen?" "Sıradan bir fahişe mi yoksa beni takip eden bir casus sürtük mü?" Dediklerini duymuştum bu beni dahada sinirlendirmişti ama tepki verememin aksine nefes alış verişlerim artık kontrol dışına çıkmıştı kalbim patlayacaktı. O an tırnaklarım elime geçmişti.Herşeyin kararmıştı. Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda başımda her zamankinden daha şiddetli bir ağrı ile uyanmıştım elimi başıma götürdüğümde kan bulaşmıştı.Gözlerimi etrafa çevirdiğimde ise herşeyi hatırlamaya başladım aynı yerdeydim ve gözlerim etrafta dolanırken duvara yaslanmış elinde sigara şapkası yine kafasında anlamsızca yere bakıyordu.Yavaşça doğruldum ve o bakışlarını bana çevirip "Güzel gösteriydi doğrusu" demesiyle gözlerim anlamsızca ona sabitlendi ve devam etti "Bu numaralarla kurtulacağını sanıyorsan yanıyorsun" diyerek iyice yaklaştı ve omuzlarımdan tutarak beni ayağı kaldırdı.Ona açıklama yapmayacaktım boşunaydı yine sessizliğimi koruyacaktım insanları en sinir eden özelliğimdi bu. Omuzlarımı iyice sıkarak başını boyun girintime soktu ve kulak mememi dişledi "Benden o kadar kolay kurtulamayacaksın."dedi be saçlarımdan setçe tutarak beni dışarıya sürüklemişti.Canım yansada hiçbir tepki vermemiştim bu sefer.Beni merdivenlerden yukarı çıkarıp bir odaya fırlattı.Yine üzerime geliyordu.Bende onun aksine yeri geri yürürken ayağım halıya takılıp yere kapaklanmıştım.Allah kahretsiz bugün sayısız kez yaralanmıştım.Bu seferki yaralarım iki haftada anca kendini gelirdi.Ben bunları düşünürken yine bana yaklaşıyordu üzerime eğildi ve beni sertçe yatağa fırlattı tekrar yanıma geldiğinde kendini bana bastırdı.Buda müdürüm gibi sapıktı ve bu sefer evde tektik ve çok fazla güçlüydü.Benim fiziksel acı korkutmuyordu beni korkutan erkeklerin istekleriydi. Ve benim burdan çıkmam lazımdı.Babaannem meraktan ölmüştür.Son bir cesaretle bacak arasına tekmeyi geçirmiştim. Bir an afallamıştı ve bende aynı hızla dışarı koşmaya başladım.Dışarıda ki korumaları unuttuğumu farkettim ve onların yanında sakinmişçesine çıkmaya çalıştım.Gecenin karanlığında vücudumdaki yaralarla kaçabildiğim kadar kaçmaya çalışıyordum.Burası gelirken yeteri kadar ürperticiydi birde geceleri inanılmaz bir hal almıştı.Koşmaya devam ederken ileride ateş etrafında toplanmış dört beş kişinin içtiklerini gördüm.Temkinli adımlarla hızlıca uzaklaşmaya çalıştım ama içenlerden biri bana yaklaşmaya başladı o kaldınca ikisi daha gelmeye başladı."Güzelim sende içmez misin?" Bir başkası"Gel birazda bizimle eğlen aklını başından alıcam senin" Bir anda tekrar koşmaya başladım.arkamdan biri bluzumdan tuttu.ve beni yakaladı tekrar kurtulmaya çalışırken bluzumun önü yırtılmıştı.Elimle önümü kapatmaya çalışırken diğer ikiside gelince etrafımı sarmaya başladılar.Kız olduğum için bir kez daha kendimden nefret ettim.İçlerinden en iri yarı olanı üstüme geldi.Boynumdan öpmeye başladı o an tüm hırsımla kulağını ısırdım oda acını verdiği hırsla bana bana tokat attı yere kapaklandımda tekrar üstüne geldi ve fermuarının sesini duymamla kan beynime dolmaya başlamıştı.Bana bir kez daha vurarak pantolonunu indirdirdi bütün bunları kaldıramazdım.Bu sefer gerçekten korkmaya başlamıştım gözlerim kararıyordu.Karşıdan gözlerimi kısmama sebep olan bir araba farı görmüştüm ama hiçbirşeye tepki verecek halde değildim arabadan o çıkmıştı.Birkez daha yediğim tokatla göz kapaklarımın kontrolünü yitirmiştim artık her şey karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz mafya
ChickLitO acılarımı göremeyecek kadar nefret doluydu.Benim acı çekmem ona zevk veriyordu.Aslında nefreti bana değildi bu sonradan anlayacaktım.