Kartalın ağzından:
Adamlardan ikisini Durunun evini izlemesi için gönderdim. Ne zaman sessizliğe bürünse yap dediğim hiçbir şeyi yapmıyordu.Onur gelip bir şey yaparsa diye sadece önlemdi.Belli süre sonra adamlardan biri arayıp Duruyla Onurun baş başa dağın başında olduğunu söyleyince deliye dönmüştüm hemen fotoğraf atmalarını söylemiştim güllerle çevrilmişti.Sinirden deliye sönmüştüm neden söz konusu Duru olunca bu kadar sinirleniyordum.Sinirimi bir yerden çıkartmalıydım.Fundayı buraya çağırmıştım.Bu sefer diğerlerinden daha serttim ama Funda bundan hiç rahatsız değildi.Dışarıdan gelen sesle üzerime birşey geçirip kapıdan baktığımda Duru mutfağa koşuyordu.İçimde geçmek bilmeyen bir öfke vardı canını yakmak istiyordum. Aşağı indiğimde eli ayağı birbirine girmişti.Kendini toplamaya çalışmıştı.Yüzünü görünce bile içime bir ferahlama gelmişti.Fundada gelmişti.Onun hakkında söylediklerimden sonra çok öfkelenmişti sırf onu sinirlendirmek için söylemiştim.Daha sonrasında Durunun sevgili demesinden sonra kan beynime sıçramıştı gerçek miydi bunlar.Bunu düşünmekten başıma ağrılar girmişti .Yemeği bile nasıl yedim fark edemedim.Konuşmayı tekrar başlattığımda ileri gitmiştim. Benide eğlendirmemi söylemem onu fazlasıyla sarsmıştı.Ama gözüm öfkeden bunu bile göremeyecek haldeydi. Nefesi değiştiğinde bu teklifin onu heycanlandırdığını söylediğimdeki yüz ifadesini asla unutmayacaktım . Hızla banyoya girdi.Hastalanacaktı ama banyo camlarla cevriliydi.O zaman aklım başıma gelmişti nalet olsun ben ne yapmıştım.İçeriden çığlık sesleri geliyordu .Kapıyı kırmaya çalışıkenki gelen kırılma sesleriyle kan beynime sıçradı. Kapıyı kırdığımda Duru yerde kanlar içinde yatıyordu.Murata bağırarak arabayı hazırlattım.İçimden kendime küfrederken Duruya birşey olmaması için yalvardım.Doktor ağrı kesici ve uyku ilacı verdiklerini yaralarının her gün temizlenmesi gerektiğini söyledikten sonra onu kucaklayıp eve götürdüm yaralarına ben bakıcaktım.Yatağa yatırıp tüm gece onu izledim.Sinirlenince gözü birşey görmeyen utanınca kızarıp dudaklarını dişleyen hırçın asi kız şimdi o kadar sakin uyuyordu ki bir an sesini özlediğimi farkettim sabah çok az bir vakit kala yanına uzanıp yattım.Gözlerimi açtığımda tişörtümün yakasından tutmuş iyici içime sokulmuştu.Korunmayı bekleyen masum bir çocuk gibi.İyice kucaklayınca acı acı inledi bir kere daha lanet ettim kendime.Uyanacağını hissedince gözlerimi aniden kapattım.Yatakta doğrulduğunu hissedebiliyordum.Fısıltıyla "Sadece sana güvenmek istemiştim."dediğini duydum.O an kalbime bir bıçak saplandı. Ben güvenilecek birimiydim.Biliyorum gitmeye çalışacaktı ama izin vermeyecektim benim yüzümden bu haldeydim.Gözlerimi açmayı düşünürken yatağa tekrar uzandı öyle bir sokuldu ki yanıma tüm benliğiyle nefes alışverişinin düzensizleştiğini duyabiliyordum.Boynumdan öpüp kulağıma tekrar fısıldadı"Uyumadığını biliyorum seni affetmeyeceğim sadece birkaç saat daha huzurlu uyumak istiyorum." Hiçbir şey diyemedim öylece kilitlenmiştim.Sonra kafasını boynuma gömdü.Saçlarının kokusuyla uykuya daldım.Uyandığımda yanımda yoktu öyle bir yataktan fırlamıştım ki kesin gitmişti.Odadan çıkarken banyo kapısında gördüm onu yaralarının canını yaktığını yüzünden okumuştum.Bir kaç adımda yanına gidip yarasından öptüm.Beni kendinde uzaklaştırdığından canım yanmıştı.Haklıydı onu bu hale ben getirmiştim Sert bir sesle otur diye emir verici konuşmuştum.Bana karşı koyacak gücü yok gibi oturdu.Yaralarını temizlemem gerekiyordu.Omzunu aç ve dön dedim.Hiç bir tepki vermiyodu.Bu beni deli ediyordu öfkem sesime yansımıştı.Yaralarını temizlerken fazla bastırmış olacağım ki acı bir inleme duydum.Benimde içim acımıştı.Temizledikten sonra yatağa yatmasını söylemiştim.Sessiz sadece yaralarına bakarak 3gün geçmişti.Duru sessizliğiyle beni bitiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz mafya
ChickLitO acılarımı göremeyecek kadar nefret doluydu.Benim acı çekmem ona zevk veriyordu.Aslında nefreti bana değildi bu sonradan anlayacaktım.