Bölüm 8

1.3K 49 6
                                    

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara,göğe,bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana
Ataol Behramoğlu

Kartal'ın ağzından:
Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız ihalenin yarın partisi vardı bu ihale benim için çok önemliydi hiçbir aksilik olmamalıydı bu partide iş ortaklarının kaynaşması içindi.Bir hafta sonrada imzalar atılacak ve olay bitecekti.Üzerinde sabaha kadar çalıştıktan sonra şirkete gidip birkaç işi hallettikten sonra hazırlanmak için eve geçtim.Funda kapıdaydı.Funda da hayatıma tek gecelik giren kadınlardan biriydi sadece ama takıntılıydı sayısız defa kovdum yine geldi pislik gibi davranmama rağmen peşimi bırakmıyordu."Yemekte sana eşlik etmek istiyorum." Başka gün olsa şimdiye on kere onu def etmiştim ama bu yemekte saygınlık önemli olduğu için yanımda Fundayı götürmek iyi olabilirdi.Birden o geldi aklıma bugün yoktu.Bunu şimdi fark etmiştim.Şimdilik bu konuyu askıya alıp akşam için hazırlandım.Partiye gittiğimizde herşey iyi gidiyordu yabancı ortaklar ve yatırımcılar kaynaşmaya başlamıştı bile.Daha sonra arkamdan gelen "Kartal?" Sesiyle arkama dönmüştüm bu Onurdu.Daha sonra onunla göz göze geldim onun burda be işi vardı.Daha sonra üstüne baktığımda önceki hallerine hiç benzemiyordu.Makyaj,kıyafet,saç... Onun fazlasıyla değiştirmişti. Onur'un yanında ne işi vardı.Onur ne kadar iyi bir iş adamı olsada oda üstü kapalı karanlık işler yapardı.Kadınlara yaptıklarına birkaç defa şahit olmuştum.Onları zevkleri için herşekile sokardı.Onur'un "Kartal kim bu yanındaki güzellik?"demesiyle kendine geldim istemsiz bir sinir vardı ama kendimi kontrol etmeliydim.Asıl senin yanındaki kim dedim.Birden kendine çekmişti.Oyuncaklarından biri olduğunu söylüyordu.Duru'ya baktığımdaysa hiçbir tepki vermeyip eliyle eteğini sıkıyordu. Bana ağzına geleni sayıp tekme atan kız şimdi susuyordu.Tabi paranın kokusunu almıştı Onurdan.Artık ne kadar verdiyse.Yanımızdan uzaklaşmışlardı.İhale felan kalmamıştı aklımda bir kaç saat daha geçtikten sonra herkes iyice dağılmıştı Funda birden ayaklanıp Onurların yanına gitti birlikte kadeh kaldırdıktan sonra Onur her zamanki oyunlarına başlamıştı.Onurun dediği onca lafa rağmen susuyordu bu beni dahada öfkelendirdi.Onur arkasına geçip kendini ona yaslayıca kan beynime sıçramıştı.Onur "Nasıl yeni eğlencemi beyendiniz mi?"demesiyle elimden bir kaza çıkmadan burdan gitmeliydim.Aylarca üzerinde çalıştığım bir ihaleyi bu iki yüzlü fahişe yüzünden kaybedemezdim.Hemen Fundayı yollayıp lavaboya yöneldim.Aynanın karşısında sakinleşmeye çalışıyordum ama hıncımı birilerinden ya da bir şeylerden çıkarmalıydım.Aynaya geçirdiğim yumruk beni biraz olsun sakinleştirmişti.Elimin acısına verebilirdim kendimi en azından.Kravatımı çıkartıp elime sardıktan sonra çıkışa  doğru giderken  onları gördüm.Onur öfkeyle Duruyu saçlarından tutup "Bana tekme atmak ha" dedikten sonra sürükleyerek  arka tarafa götürdü.Duvara çarptıktan sonra "Seni küçük fare bunu senin yanına bırakır mıyım?" konuşmaları duymama rağmen karışmamam gerekiyordu sonuçta parasıyla satın almıştı.Kendi istemişti bunu peki şimdi neden karşı koyuyordu.Ona baktığımda yine susuyordu.Yüzüne umursamaz bir gülüş yerleştirmişti.Onur ona yumruk attığında yüzündeki gülümseme dahada artmıştı.Yine vurduğundaysa dudağındaki kanı ağzına alıp yüzüne tükürmüştü.Bu onların meselesiydi parayı alıyorsa bunları göze almış olmalıydı ama burdan neden gidemiyordum.Yediği yumruklara aldırış etmiyordu.Sonra Onur elini bacaklarında gezdirdiğinde yüzündeki gülümseme gitmişti tepkisiz kalmıştı.Onur ellerini kitleyip ellerini bacaklarından yukarı götürdüğünde  kan beynime sıçramıştı.Hızlı adımlarla yanlarına gitmeye başlamıştım. Durunun nefes alış verişleri değişmişti.Onuru üzerinden alıp yumruğu geçirdiğimde yere yapışmıştı.Duru diye seslendiğimde çoktan bilincini kaybetmek üzereydi.Gözleri kapandığında onu kucağıma almıştım.Çırpınıyordu.Onu kendime kenetledikten sonra Muratı arayıp  Fundayı biriyle otele yollaması arabayı buraya getirmesini söyleyerek kapattım.Yüzü kan içindeydi.Arabaya atlayıp eve götürdüm üstündekileri çıkarıp kendi tişörtlerimden birini giydirip yatağa yatırdıktan sonra banyodan bir bezi ıslatıp yüzündeki kanları ve makyajın bir kısmını temizledim.Adı gibi duru duruyordu yatarken.Yanından tam kalkarken serçe parmağımdan tutup kendine çekti.Öylece kaldım bir an orda.Öncekinde daha çabuk kendine gelmişti.Elimi çekerken tekrar bağırıp çırpınmaya başladı.Bu sefer onu kendime dolayarak sakinleştirebilmiştim.Gözlerini ilk defa açmıştı.Göz göze geldiğimizde ilk defa huzurlu bir gülümsemeyle baktı bana .Sonrasın da yakamdan tutuyup beni kendine çekti.Sığınmak ister gibi iyice sokuldu bana .O an sıcaklığı bana geçmişti bütün akşam sanki ona hiç öfkenmemiş deliye dönmemiştim.Ama bu bu akşam Onurla ne işi olduğunu unuttuğum anlamına gelmiyordu sadece bunu şimdilik ertiyordum.Sanki daha çok kendime çekebilirmişim gibi çektim onu kendime uyurken gerçekten de güzel koktuğunu fark ettim.

Duru'nun ağzından:
Gözlerimi açtığımda onu yanımda görmemle aniden doğruldum.Tabi hızlı kalkmamın başımı döndüreceğini hesaba katamamıştım.Daha sonra dün gece olanlar aklıma gelmeye başlamıştı.O pisliğin elinden kurtarmıştı beni.Sonrasında onu kendime çektiğim gelmişti aklıma neden böyle birşey yapmıştım ki .Ona doğru baktığımda elindeki kravat dikkatimi çekmişti eli kanıyordu.İstemsizce elimle bezi tutmamla yatağa yüzüstü yatmam bir oldu bir anda üstüme çıkmıştı.Sadece eline bakmak istemiştim. Bunu duyunca üstümden kalkmıştı.Tekrardan elini tutmaya çalıştım.İzin vermedi."Önemli bir şey yok."Tamam o zaman bakmamında bir sakıncası yok o zaman diyerek bu sefer çekmesine fırsat vermeden elindeki kravatı çıkardım.Hemen yataktan kalkıp banyodan bir ıslak bez getirip elini sildim.Elini sarmak için bir bez bulmam gerekiyordu.Aynalı dolabın oraya yönelmemle üstümdekini görmem bir oldu.Üstümde sadece siyah bir tişört vardı bunu görmemle yatağın içine zıplamam bir oldu ben napıyordum şimdide onun yanına yatmıştım.Ben ben şey üstümdekiler nerde.Allah kahretsin yine kekelemiştim.Yüzünde pis bir gülümseme oluştu.Daha sonra aklıma babaannem gelmişti ve tekrardan yataktan çıkıp kendime geldim.Elbisemi ilerideki masanın üstünde görmemle banyoya gidip hemen üstümü geçirdim.Çıktığımda kapıda bekliyordu."Nereye böyle?" Eve gitmem gerek babaannemi görmeliyim."Bana gece olanları anlatmadan gidemessin hem çıkar şu üstündeki elbiseyi dün seni bu elbisenin içinde gören kaç adam seni gözleriyle becerdi." Telefonumun mesaj sesiyle konuşmamız sonlandı mesaj atan Onurdu."Seni kaltak dünkü bana yaptılarını ödeyeceksin eve geldiğinde gördüklerine asla şaşırma." Daha sonra tekrar bir mesaj geldi bu seferki bir videoydu babaannemin uyurken ki videosunu ve ilaçlarını değiştiriyorlardı.Nefes alamıyordum.Hayatta ki tek yaşama sebebimdi o.Arkamdan bir el uzandı telefona homurdanarak"Onur" dedi.

Esrarengiz mafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin