3. Bölüm "Beni bırakma"

152 48 32
                                    

Elimi çenemin altına koyup düşünmeye başladım. Cidden Mert beni bırakıp giderse ben napardım.
Bu sefer iyice yalnızlığımın karanlıgında kaybolup giderdim.

Peki nefes alabilirmiydim. Şuan bile bunları düşünürken nefes almakta zorluk çekiyordum. Düştüğüm yerden kalkamazdım. Beni toplayacak birileri de olmazdı. Ailemden sonra bir de Mert'i kaybedersem yıkılırdım abim gibiydi.

Eminim Mert şu an benim delirdiğimi düşünüyordur.
Peki bu düşündüklerimi Mert'e söylemelimiydim. Ya da susup egosunu tatmin etmemeliydim.

Mert'in sesiyle düşüncelerimden ayrilip Mert' e baktım.
Mert,"Hayırdır." dedi.

Soluk çıkan sesimle, "Yok bişey" dedim. Tabiki kestirip atmasini beklemiyordum.

Mert, "Şuan söylemini bekliyorum." dedi. Kaşlarini catmisti.

Ofladım çünkü Mert ben soyleyene kadar durmazdı.

"Tamam soyliycem." dedim. Söyle gelsin der gibi elini salladı.

"Şimdi bizim birbirimizden başka kimsemiz yok yha sen de beni bırakıp gidersen iste ne yapardım diye düşünüyordum. Mert sen beni bırakıp gitme ne olursa olsun tamam mı?"

Ben bunları derken ağlamaya alışmamış göz yaşlarım kendini bir yağmur gibi bıraktı. Sanki göz yaşlarim icimde birikmişti ve dokunsan boşalacaktı. Tam da öyle olmuştu. Yarama dokunmuştum.

Mert ayağa kalkıp yanıma geldi. Yanaklarimda suzulen göz yaşlarımı sildi. Yanaklarimi avuç iclerine alarak

"Masal hic bir neden hic bir sebeb seni birakmami sağlayamaz. Sen istesende ben gitmem anlaşıldı mı taş kafa." dedi

Tam da duymak istediklerimi söylemişti. Küçük bir tebesüm ederek sandalyemden kalkıp Mert'in boynuna sarildim. Sımksıkı

Mert," Bu kadar duygusallık yeter hazırlan gidicez." dedi kollarımı çoktan çekmistim.

"Nereye?" diye sordum. Gerçi söylemeyecegini biliyordum. Sadece şansımı denedim.

" Süpriz olsun. " dedi.

"Peki. Ha bu arada okul işi ne oldu?" diye sordum.

"Hallettim. Soydan koleji" demesiyle kaşlarımı çattım.

"Devlet okullarına ne olmuş!" diye sitem ettim. Kolej de okuyamazdım. Bir sürü zengin züppeleriyle yanyana olamazdım. Kendini beğenmiş bir sürü kız vardır. Ben kendimi tutamaz dalardım. Ne gerek vardı yani elimi kana bulamama dimi.

"Masal itiraz etme bu sene ünivertsite sınavları var. Kolej en iyisi." dedi. Sanki devlet okulları laf olsun diye açılmış. Ofladım. Zaten kayıtlarımızı yaptırmış. Okullar da pazartesi açılacaktı yani yarın.
Merdivenlere doğru ilerledim. Odamin kapisini açtım ve dolabima doğru yöneldim.

 Odamin kapisini açtım ve dolabima doğru yöneldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MASAL'IN İNTİKAMI #Wattys 2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin