Vote atmayı unutmayın....Yorumlarınızı bekliyorum...
İyi okumalarrr 😊😊😊
EMİRDEN👉👉
Emre," Abi kız bildiğin sana kafa tutuyor." dedi. Gözlerini pörtletipte söylüyor birde.
Şaşırmakta haklı şuana kadar hiç bir kız bana kafa tutmamıştı. Ya bana erimişlerdi. Ya da ben onları tavlamıştım ama bu Masal denen kız sert kız rolünü oynuyor. Tabiki bu bana sökmez. Yanında ki çocuğa zaten ayar oldum. Artist artist harakketler, cool olma çabaları falan kimsin yani. Ben içimden çocuğa saydırırken bu güzel anı Emre bozdu.
"Daldın gittin." dedi.
"Şu Masal denen kıza çok pis ayar oldum." dedim.
"Boş ver tanımıyor seni ondan bu tavırlar." dedi.
"Merak etme tanıyacak." dedim. Arabaya binip kemerimi bağladım. Emre de binip kemerini bağlayınca yola koyuldum.
"Kıza napıcan." dedi. Merak ettiği suratından bile belliydi.
"Orası bende kalsın kardeşim." dedim ve sinsi sinsi sırıttım. Gözlerini devirip önüne döndü. Tabiki bir planım vardı. Bunu onların yanına bırakamazdım.
"Senin eve gidek bizimkiler bana baya sinirliler." dedi. Hiç şaşırmamıştım.
"Oğlum haklılar bu sefer. Bu kaçıncı arabayı tamire götürüşün lan. Anlamıyorum yani bildiğin güzelim arabaya işkence ediyorsun." diye küçük bir sitem ettim.
"Abi üstüme gelme sende. Benim suçum değil, arabanın suçu." dedi.
"Savunma şekline bak ya neyse onu bunu bırak evi pisletirsen fena olur." dedim. Önceden uyarmak en iyisi.
"Tamam be ne kıymetli evin var seninde." dedi. Gülümseyip arabadan indim.
Kapıyı açıp merdivenlere doğru yöneldim. Merdivenleri çıkıp odama girdim. Kendimi yatağa attım.
Bu gün baya yorucuydu. Şu Masal denen kız sinirimi bozmuştu. Onun için süper bir planım var. Bana kafa tutulmayacağını öğreteceğim ona. Telefonumun çalmasıyla sinsi planlarım yok oldu. Arayan kişi....AnammTabi ya olan biteni kesin öğrendi. En iyi fazla bekletmemek. Telefonu açıp dinlemeye başladım.
"Kuzum" demesiyle gözlerimi devirdim.
"Ya anne ben büyüdüm artık kullanma şu kelimeyi." dedim. Ve demez olaydım.
"Kes sesini göstereceğim ben sana kavga etmeyi." diye azarladı.
"Of anne kapatıyom bayyy" dedim. Annemin cevap vermesine izin vermeden kapattım. Yarını dört gözle bekliyordum. Görecek Masal hanım Emir'e kafa tutmayı.
★★★★
MASALDAN👉👉👉
Yine okul yine okul ömrümüzün 12 senesi okula gidip gelmekle geçiyor. Üniversiteyi de sayarsak 16 sene gidiyor. Okula isyan ede ede girdim. Mertte zaten beni beklemeyip erken gelmişti okula. Koridorda tek başıma yürürken birinin bana seslendiğini duydum.
"Masal...Masal!!" dedi Emre. Ne istiyordu acaba merak ettim şimdi.
Arkamı dönüp,"Buyur" dedim. Bir dakika boyunca yüzüme baktıktan sonra konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASAL'IN İNTİKAMI #Wattys 2017
Teen FictionBirbirlerine zıt karakterde 2 insan... ---ATEŞ VE BARUT--- İyimsever bir o kadar da inatçı. neşeli ve yüzünde gülümseme eksilmeyen Acıların kralını çeken bir kız... ...MASAL... "Adımda hayatımda MASAL gibiydi..." Sadece kendisini düşü...