Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.
İyi okumalar.Multimedia: Mert...
Hayatımın bana oynadığı oyunlardan birindeydik yine... Allahım neden yha neden... Bu sahneyi yaşamamak için her şey yapardım. Dizilerdeki gibi hissettim bir an.
"Sapık mısın? Beni mi takip ediyorsun? Amacın ne? Dayak mı istiyorsun ?" dedim. Evet nefes almadan konuştum. Ben bunları söylerken o gıcık gıcık sırıtıyordu.
"Sapık olsam seni mi takip ederim sence" demesiyle çatık olan kaşlarım daha da çattım. Cidden bu çocuğa tekme atmamak için zor tutuyordum kendimi. Hem ne vardı bende güzelim. Of Masal of bunları düşüneceğine lafını sok gitsin.
"Sence ben takip ettirirmiyim. Kasıklarına tekmemi geçiririm sen yerde inlerken ben suratına yumruğumu patlatmış olurum merak etme." Tabiki lafı doksana çaktım.
"Çok korktum (!) Necisin sen diğer kızlar gibi beni mi takip ediyorsun ?" dedi yine o pis sırıtışı vardı yuzundeve sinirlerim beynimle dans etti. Lan okulun ilk günü diye kavga etmiyim diyorum ama şartlar çok zorluyor be...
Ağzımdan "Hah" çıktı."Kendini ne sanıyorsun acaba sence ben sana bakarmıyım üzgünüm ama tipim değilsin oldumu anladın mı ?" Evet belki ağır konuştum ama hakketti. Yüzündeki sırıtış aniden yok oldu. Galiba baya ağır söyledim. Ama biraz daha o pis sırıtışıyla devam etseydi yüzüne yumruğumu yapıştırabilirdim.
"Bana bak kızım üstünde ki formaya bakılırsa yenisin ve beni tanımıyorsun. Burası benim çöplüğüm hareketlerine ve sözlerine dikkat et aksi taktirde hic iyi olmaz." dedi ve omzuma çarpıp gitti baya baya beni tehdit etti. Tabiki korkmadım. O kim ki sadece kendini beğenen tiplerden.' Benim çöplüğümmüşte oymuşta buymuşta' Hödük!!
*******Neredeyse bir saattir Mert' i bekliyordum. " Of Mert of gel artık" arkamdan tanidik ses cevap verdi.
"Beni mi özledin taş kafa" dedi ve gözlerimi iyice devirdim.
"Sorma gitsin hasretinle ölüp bitiyom." dedim alayca. Kıkırdadı ve
"Biliyorum biliyorum." dedi ve bende kıkırdadım.
"Hallettin mi ?" diye sordum. Cidden sıkılmıştım.
"Evet. Öğretmen bizi bekliyor tanışma zımbırtısı var." dedi. Mertte benim gibi tanışma fasıllarını hiç sevmezdi. Of yha şimdi uzaylı görmüş gibi bakacaklar ve bende elimde olmayan şeyi yapıcam 'UTANICAM' aklımdakileri kovalıyıp Mertle birlikte yürümeye başladık. Sınıfın önüne geldiğimizde derin bir nefes alıp verdim. Mert'in dikkatini çekmiş olacakki bana doğru baktı.
"Kes şunu taş kafa, sahneye çıkmıycaz alt tarafı sınıfa giricez senin benim gibi öğrenciler var. Rahatla biraz." dedi kesin rahatladım elimde değildi.
Kafamı sallamakla yetindim. Mert kapıyı çaldı ve içeriden hoca 'gir' demesiyle girdik evet girdik. Heycandan ölecektim. Mert önümde yürüdü bende arkasında." Gelin çocuklar yeni öğrenciler sizler olmalısınız" dedi hoca sıcak gülümsemesiyle. Mert de başını olumlu anlamda salladı.
Hoca,"O zaman hoşgeldiniz kendinizi tanıtabilirsiniz." dedi. Cidden çok sıcak kanlı birine benziyordu.
Mertle aynı anda "Hoşbulduk" dedik.
Ben heycandan elimi sıkıyordum Mert de bunun farkında olduğu için ilk o başladı kendini tanıtmaya. Tabiki bakışlarım Mertteydi sınıfa hiç bakmadım bile heycandan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASAL'IN İNTİKAMI #Wattys 2017
Novela JuvenilBirbirlerine zıt karakterde 2 insan... ---ATEŞ VE BARUT--- İyimsever bir o kadar da inatçı. neşeli ve yüzünde gülümseme eksilmeyen Acıların kralını çeken bir kız... ...MASAL... "Adımda hayatımda MASAL gibiydi..." Sadece kendisini düşü...