Arkadaşlar yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin...
İyi Okumalar...😊😊😊
Duyduğum sesle yatağımdan fırladım. Bu ses telefonumdan geliyordu. Halay mı? Ne alaka yha. Ah Mert ah bu onun işiydi. Fazla dayanamayıp telefonu elime aldım. Alarmin sesini halay müziklerinden koymuş. Ben de Masalsam bunun intikamını alırım. Odaya Mert kahkaha atarak girdi. Tam dayaklık bu çocuk.
"Kes gülmeyi. Aklım çıktı yha." dedim. Kaşlarımı iyice çattım. Mert beni süzdü. Gerçi bunu neden yapti anlamadım.
"Aferin valla ben altına falan kaçırırsın sanıyordum." dedi. Tabi ben buna artık dayanamam. Sinirden sıktığım yumruğumu Mert'in suratına geçirdim.
"A-ah" diye bir ses çıkardı. Çok mu sert vurdum acaba neyse ne hak etti.
Elini yanağından çekti ve bana ölümcül bakışlar attı. Tabi yavaş yavaş üstüme gelmesini saymıyorum bile ya da vazgeçtim sayayım."Şeyy... Mert... Çok acıdı mı ?" dedim. Daha fazla dayanamayıp,"Çok özür dilerim. Valla sert vurmak istemedim." dedim. Belki yumuşardı. Bir anda çatık kaşları normalleşti. Sonra ne mi oldu? Gür bir kahkaha attı. Allahım hala benle oynuyor yha.
"Yüz şeklini görmen lazımdı." dedi. Cidden ikinci bir yumruğumu atmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Mert Allah seni bildiği gibi yapsın." dedim. Kaşlarım yine çatılmıştı. Mert'i itekleyerek odadan çıkarmaya çalıştım.
"Çabuk hazırlan okula geç kalmayalım." dedi. Kahkahası durmuştu. Kapıdan çıkmadan önce bana tekrar baktı ve yine güldü.
"Yeter ama yha bunun intikamı kötü olacak duydun mu?" dedim.
Mert'in yanında insan yaşlanmaz cidden ama beni hep sinir ediyor. Dolabıma hızla yöneldim. Formalarımı çıkarıp giydim. Saçımıda at kuyruğu yaptım. Üzerime biraz parfüm sıktıktan sonra odadan çıktım. Merdivenleri inip mutfağa yöneldim. Mert'in sesi morelimi bozdu.
"Okulda yersin taşkafa geç kalıcaz." dedi ve beni mutfaktan çıkardı.
"Mert bir şey atıştırayım bari." dedim. Tabi beni dinleyen kim ki. Beni evden çıkarıp arabaya sürüklemişti bile.
"Bin bakalım." dedi. Of yha midem isyan ediyor şuan. Kaşlarımı çatıp taklit ettim.
"Bon bokolom." dedim. Tamam kabul biraz tuhaf olmuş olabilir ama olsundu. Mert bana bakıp yüzünü buruşturdu.
"Çirkinleşme taşkafa bin hadi." dedi. Gözlerimi kısıp ona baktım. Sonra pes edip arabaya bindim.
Yol boyunca hiç konuşmadık. Araba durduğunda okula geldiğimizi fatk ettim. Bu gün nedense hiç ders çekecek bir halim yoktu. Arabadan Mert'in inmesiyle bende indim. Okula doğru yürümeye başladım.
★★★★★
İlk ders ingilizce aman ne güzel. İngilizce dersini severdim. Hoca sağolsun ondan gıcık kaptığım gibi derstende soğudum. Sınıfa nerdeyse herkez gelmişti. Hocayı bekliyorduk. Sınıfa müdürün gelmesiyle sırıttım. Kesin hoca hastalandı gelmiyor diyecek. Ayh keşke böyle olmuş olsa. Müdür konuşmaya başlayınca pür dikkat dinledim.
"Arkadaşlar, biliyorsunuz ki bu sene önemli sınavlarınız var. Bizde öğretmenlerinizle konuştuk ve bir karara vardık. Sınav öncesi kafanızı dağıtmak için sizi uludağ'a götüreceğiz. Gelmek zorunlu arkadaşlar. Tarihini daha belirlemedik size sonra haber vericez.Son olarakta ingilizce öğretmeniniz 1 hafta raporlu sesizce dışarı çıkabilirsiniz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASAL'IN İNTİKAMI #Wattys 2017
Roman pour AdolescentsBirbirlerine zıt karakterde 2 insan... ---ATEŞ VE BARUT--- İyimsever bir o kadar da inatçı. neşeli ve yüzünde gülümseme eksilmeyen Acıların kralını çeken bir kız... ...MASAL... "Adımda hayatımda MASAL gibiydi..." Sadece kendisini düşü...