Dit is alweer mijn 3de dag hier.
Ik wordt wakker van het geklop op mijn deur. En weer komt hij binnen met een ontbijtje.
'hier is je ontbijt en maak je klaar voor vanmiddag' zegt hij en geeft me een lingerie setje.
Als hij weer weg is begin ik rustig aan mijn ontbijt. Ik ben bang..
Na een halfuur komt hij binnen.
Hij loopt op me af en tilt me op.
Verward kijk ik hem aan.
Hij neemt me mee naar zijn kamer. Het is een grote kamer met een boxspring. Rustig legt hij me neer en kijkt me aan met zijn felblauwe ogen.
Nina focus hij gaat je verkrachten. Snel kijk ik weer weg.
'Nina kijk me aan' zegt hij streng.
Voorzichtig kijk ik hem aan en begin zachtjes te huilen.
Hij komt naast me liggen en streelt zachtjes door mijn haar. Ik begrijp niks van hem, maar laat het gebeuren alles beter dan zijn plannen.
'Waarom doe je dit met me?' zeg ik.
'Je bent zo mooi Nina, jij wilt dit ook ik voel het' zegt hij
wat zegt die nu weer denk ik. Vanbinnen wordt ik boos heel boos. Hoezo wil ik dit..
'Ik wil dit niet ik wil naar huis en dat jij me met rust laat'
Dan zie ik een naambordje staan er staat Boy op. Ondertussen zit hij aan me en ik bedenk in me hoofd een plan. Straks als hij zijn boxer uit wil doen schop ik hem en ren zo snel als ik kan weg. Dit is mijn kans hij is bezig om zijn boxer uit te doen. Snel geef ik hem een harde trap en ren het bed uit.
'Vuile vuile trut' schreeuwt hij.
Ik ren naar de deur en de eerste deur gaat open, maar de tweede zit op slot.
'Fuck fuck fuck'
Ik zie hem al mijn kant op komen. Me hart klopt in me keel. Ik ram tegen de deur maar het lukt me niet op hem open te krijgen. Dan voel ik een harde klap tegen me hoofd.
'Jij vuile bitch dit zal je leren dit doe je niet nog eens. Ik was lief maar dat is nu voorbij' zegt hij dreigend.
Ik val op de grond en hij pakt me ruw vast aan mijn arm. Hij tilt me op zijn bed en bind mijn armen vast. Ruw begint hij me te zoenen en kleed me ondertussen uit.
Ik durf niks meer te doen ik lig als verlamd op zijn bed. Hij verkracht me alweer. Maar wacht is... ik kijk naar beneden. Hij heeft geen condoom om. Me hart begint hard te kloppen.
'Stop stop alsjeblieft ik wil niet zwanger raken stop' schreeuw ik.
'Bek dicht slet'
Hij gaat gewoon verder. Ik begin te schoppen maar het is te laat. Het is al gebeurd. Ik begin te huilen. Hij trekt me aan me arm mee naar de badkamer en stapt met me in de douche. Hij wast me, maar ik blijf me vies voelen. Na het douche droogt hij me af. Ik laat het maar gebeuren, daarna brengt hij me naar me kamer. En even later komt hij een tv brengen. Eindelijk iets te doen denk ik.
Ik zet de tv aan en zie het programma vermist. Ik sta ertussen... hard begin ik te huilen..
JE LEEST
Mijn ontvoerder
Mystery / ThrillerAls Nina denk dat ze een leuke date heeft met Dave voert hij haar drugs. Alleen gaat ze opweg naar huis terwijl ze wankelt over straat. Dit is zijn moment.. er komt een auto aangereden en er stapt een jongeman uit. Vanaf dat moment is alles zwart vo...