Nina's POV
Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik wordt van achter hard vastgepakt en voel iets tegen mijn hoofd drukken. Voorzichtig kijk ik om en zie dat het Boy is. Hij is woendend nee razend. Zijn ogen kijken vol vuur. Zo kwaad heb ik hem nog nooit gezien. En zo bang ben ik ook nog niet geweest. Ik kijk nog verder en ik zie dat hij een pistool tegen mijn hoofd drukt.
'En nu godverdomme lopen vuile slet' schreeuwt hij.
We lopen naar zijn auto en hij gooit me zelfs in zijn kofferbak.
'Boy het spijt me ik wist niet wat ik deed' probeer ik nog.
Maar het is te laat hij heeft de bak al dichtgegooid. Ik voel de auto met hoge snelheid terug rijden het lijkt lang te duren maar toch zijn we er zo. Als de auto stopt wacht ik tot Boy me komt halen. Maar het duurt wel heel lang en pas na ongeveer een uur komt hij me halen. Mijn hoofd staat vol zweet van de hitte. Hij trekt me aan mijn arm mee naar binnen. En daar begint het hij begint me te slaan.
'Hoe durf je vieze hoer' schreeuwt hij.
Ik durf niks te zeggen maar daar is hij het niet mee eens.
'Nou trek die bek van je open dan'
'Ss-sorry' stamel ik.
Zo bang als ik ben en hij slaat me nog eens. Met zijn vuist in mijn gezicht en ik proef het bloed in mijn mond. En nog een rake in mijn buik. Ik zak op de grond en hap naar lucht. De volgende klap volgt alweer tegen mijn hoofd. En nog een.. de volgende kan ik me niet meer herinneren ik zal wel bewusteloos geraakt zijn.
Boy's POV
Wat een kut teef is dat zeg. Denk je verliefd te worden flikt ze je dit. Ik ben zo boos op haar. Ik kijk haar aan ze licht nog steeds bewusteloos op de bank en vervoerd nog niet. Een klein beetje zorgen begin in me nu wel te maken. Maarja ze had het verdiend. Had ze er maar niet vandoor moeten gaan. Ik zet een film op en pak wat te eten. Na een paar uur wordt ze pas wakker. Ze kijkt verschrikt om zich heen en als ze mij ziet kruipt ze weg. Heerlijk dat bange gezichtje. Vanavond ga ik doen waar ik al langer van droom het kan me niks meer schelen of ze pijn heeft of niet. Tegen de avond aangekomen neem ik haar mee naar me slaapkamer. Ik kleed haar uit en leg haar op bed. Het is zover ik verkracht haar van achter. Ze heeft veel pijn, maar deze keer kan het me niks schelen. Ze moet haar lesje maar leren. Als ik klaar ben laat ik een bad vollopen en leg haar erin doe de deur opslot en ga wat boodschappen doen.
Nina's POV
Hij heeft me weer achtergelaten en ik voel me niet goed worden. Ik doe me ogen even dicht, maar het wat niet maar even denk ik zo. Ik voel mezelf opgetilt worden en op bed gelegd. Het gekke is dat ik me niet kan bewegen. Langzaam open ik me ogen. Ik zie Boy en hij kijkt me ernstig aan.
JE LEEST
Mijn ontvoerder
Mystery / ThrillerAls Nina denk dat ze een leuke date heeft met Dave voert hij haar drugs. Alleen gaat ze opweg naar huis terwijl ze wankelt over straat. Dit is zijn moment.. er komt een auto aangereden en er stapt een jongeman uit. Vanaf dat moment is alles zwart vo...