2 |

658 43 9
                                    

ZAYN P.O.V.

Ovo mi je bilo najdužih tri sata u životu što smo čekali da doktor izađe!

"Oke to je to! Ako me ovaj majmun doktor ne pusti unutra provaljujem! Dosta mi je!"-Zadere se Luka i digne se sa stolice ostavljajući  Vedranu da sjedi na stolici.

"Luka smiri strasti"-Upozori ga Shawn.

"OZBILJAN SAM !"-Zadere se a Vedrana se uplaši pa počne plakati.

"A Lukaaa"-Harry kaže nekako ljuto.

Harry uzme malenu u ruke i krene ju ušuškavati.

Luka potpuno izgubi živce pa krene lupati  šakama na vrata od sobe.

"Luka kretenu jedan!"-Ljuto kaže Sanjin i dođe do njega u pokušaju da ga makne sa vrata ali Luka ga odgurne i nastavi lupati a Sanjin padne na pod. 

"Mali dosta! Svi smo nervozni! Pogotovo kad ovaj gad ima muda opet doći nakon svega! Ali to ti ne daje za pravo da histeriziraš! Ajde prekini!"-Shawn se izdere na njega na rubu živaca.

"Ma neću prestat!!!"-Izdere se i cijela bolnica ga čuje.

"Luka, idemo ti i ja malo na svjež zrak"-Kažem. Pogleda me i klimne glavom. Ako se pitate zašto se na mene ne izdere to je zato što nesmije, probao je jednom pa je tri tjedna imao plavo oko i slomljenu nogu. Boji me se. I drago mi je da me se boji.

Stavim mu ruku preko ramena i otiđeno van.

**

Gledam ga i vidim da je stvarno jako nervozan. Teško diše, stišće šake jako,skoro pa do krvi, vrpolji se svuda.

"Luka"-Kažem ali kao da me ne čuje.

"Hej Luka"-Protresem ga. Pogleda me.

"Bit će ona uredu. Sve će biti uredu. Obećajem."-Kažem mu.

"Ne radi to"-Opet mu kažem i izravnam mu šake jer mu već lagano kreće krv koliko je jako stiskao šake.

Protrese glavom lijevo-desno, da izbaci sve loše misli iz glave.

Odjednom vidimo kako zaštitari iznose Shawna van iz bolnice.

"Koliko djece ja imam tu"-Ljuto promrmljam.

Dođem do zaštitara.

"Uredu je, hvala. Ja ću ga preuzeti."-Kažem zaštitaru, kimne te se vrati u bolnicu.

"Ti si konj. I ti ideš Luki nešto
govoriti"-Ljuto ga podsjetim.

"Ma briga me!"-Ljuto uzvikne.

"Sada se ti ne ponašaj kao malo derište! Stvarno misliš da će Ariani pomoć to šta si ti bezobrazan!?"-Ljuto mu govorim.

"Spusti se na Zemlju! Na planeti Zemlji si!"-Govorim sve više ljut.

"Volim ju!"-Očajno se zadere.

"Pa i ja!"-Zadere se Luka.

"Dobro dečki! Svi ju volimo sada mir!"-Zaderem se.

GROUPCHAT S2Where stories live. Discover now