"Da, udajem se za njega"-Ari tiho kaže.
"Dragi, ljubavni paru. I u dobru i u zlu, i u tami i na kraju tunela. U svim dobrim i lošim
trenucima"-Svećenik priča i priča, gluposti a Ari suze krenu."Volim drugog"-Prekine svećenika i prvi puta digne pogled.
"Auuu"-Svećenik tiho kaže.
"Ariana"-Justin kaže izbezumljenim i ljutim tonom.
"Ona se udaje za mene i to DANAS! JA SAM CAR A ONA ROB I TO ĆE TAKO OSTATI!"-Dere se Justin.
Justinova ruka poleti prema Arianinom obrazu i, nitko ne stigne reagirati tako da Ari dobije, poprilično bolan, šamar. Toliko je bio jak da je pala na pod.
Justin bijesno uzme prsten i stavi ga na Arianinu ruku.
"Eto moja je žena sad ti kažeš 'možete poljubiti mladu' i ja ju poljubim"-Justin bijesno kaže. Poljubi Ari ali ga ona ugrize za usnicu.
"Au idiote"-Zadere se na Ari.
"Majke ti ko je taj ko bi trebao biti oćuh MOJOJ djeci?!"-Bijesno pita.
"Zayn"-Ari prošapće gledajući u pod.
"ZAYN!!?!?? STVARNO!?!?!? ZAYN!?!??"-Justin se dere iz sveg glasa.
"Šta ZAYN ima a ja nemam!?!?"-Izdere se.
"Uvjek je tu da me posluša. Bio bi savršen otac moje djece. Razumije me. Nikada ali NIKADA nije dignuo ruku na mene. I, najbitnije voli mene i moju djecu"-Ari mu odgovori i skine prsten.
"I plus jedini može izaći na kraj sa Lukom i Sanjinom"-Kaže Ari.
"JESI TI REALNA?! TI SI MOJA!! MOJ ROB MOJA ŽENA !!! MAJKA MOJE DJECE!!!!!"-Justin se dere iz sveg glasa.
"Molim vas da se
smirite"-Svećenik mu kaže."MA ODJEBI"-Zadere se na svećenika i uzme mu knjigu iz ruke a zatim ju baci daleko.
******
Harry uđe u kuću sa vijestima. Prvo što ugleda je Amy na Camu kako plače. Ari kako sjedi na Zaynu i plače. I Luku i Sanjina kako se igraju s djecom.
"Ljudi jeste čuli, Justin je završio na psihijatriji..."-Harry im kaže novosti.
"Cam, idemo u moju sobu"-Čuje se kako Amy tiho šapne Camu u uho.
On klimne glavom. Amy ode do Vedrane koju Luka nosi.
"Daj mi ju"-Kaže mu. Luka da Vedranu u Amyne ruke.
Amy, Vedrana, Cam, Anabell, Jack,James i Ana igraju
istina/izazov u sobi.Boca stane na to da Jack pita Amy.
"Izazov"-Amy odmah kaže prije nego što Jack pita.
"Ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm neka ti Cam napravi masnicu na vratu i takva moraš biti pred mamom"-Jack joj kaže i zlo se nasmije.
"A daaaj. A onda će mi brbljat neštoo"-Amy kaže.
"Baš zato"-Odgovori sa još uvjek zlim smješkom.
YOU ARE READING
GROUPCHAT S2
FanfictionDruga sezona groupchat-a. Biti će puuuno bolja od prve i više ću se truditi.